۸۳۷۶۱۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

فلاحت‌پیشه: CFT در شرایط رأی‌آوری نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به تشریح جزئیات جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو پرداخت.

فرارو: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به تشریح جزئیات جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو پرداخت.

فلاحت‌پیشه اظهار کرد: در جلسه امروز، ۹ نفری که در جلسه قبل موفق به صحبت نشده بودند به بیان دیدگاه‌های خودپرداختند. سپس پیشنهادی مطرح شد مبنی بر این که موضوع CFT که آن هم با FATF مرتبط است و به آینده موکول شده بود، همزمان بررسی شود.

پالرمو و CFT در مجمع در شرایط رأی‌آوری نیستند

وی ادامه داد: درباره این پیشنهاد، چهار موافق و چهار مخالف صحبت کردند و دولت و مجلس هم نظر خود را گفتند و در نهایت رأی آورد و قرار بر این شد که موضوع CFT هم باز شود تا در نهایت تصمصمی درباره آن اتخاذ شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در شرایط کنونی، پالرمو و CFT در مجمع در شرایط رأی‌آوری نیستند و برخی مخالفت‌های جدی با آن‌ها وجود دارد، اما به هر حال در نهایت این مجمع است که باید نظر خود را اعلام کند.

اعلام نظر رهبر انقلاب درباره لوایح چهارگانه توسط رئیس مجمع

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه رهبر انقلاب مشکلی با لوایح چهارگانه ندارند، بیان کرد: این موضوع هم در جلسه مطرح شد که مقام معظم رهبری گفته‌اند مشکلی با این موضوع ندارند، اما آن چیزی که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد آخرین جلسه خود با رهبر انقلاب مطرح کردند این بود که ایشان گفته‌اند بنده نظری ندارم، نه اینکه مخالفتی ندارم و خود مجمع باید در این مورد نظر بدهد. اما از سوی دیگر رئیس‌جمهور گفتند که رهبری بیان کرده‌اند که بنده مخالفتی ندارم.

منتخب مردم اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گهواره و حمیل در مجلس درباره جلسه بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی این موضوعات یادآور شد: این را باید مجمع تشخیص اعلام کند. جلسات مجمع، هر دو هفته یکبار است و اگر به تعطیلات قبل از عید مواجه نشود، قبل از عید برگزار خواهد شد، اما به احتمال زیاد بعد از عید برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      cft یعنی فلج کردم اقتصاد ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فلاحت هر روزی یه حرفی میزنی

    • اسد

      بلاخره تصویب میشود شک نکنید چون چار ه ای ندارید سمبه پر زوره پس خودتون را سبک نکنید

    • بدون نام

      وقتی خودمان را با قوانین بین المللی وقف نمی دهیم وخود را تافته جدا بافته میدانیم سرنوست همان است که رقم خورده تحریم پشت تحریم تا کی ملت ما باید چوب ندانم کاری وسیاسی بازی رجال رابخورند .

    • بدون نام

      خودتون را مشغول همین مسایل بکنید وقتی هم بیدار میشید دیگه چیزی از کشور نمونده که شامل cft و fatf و پالرمو بشه

    • بدون نام

      چندین ساله سرگرم همین موضوعات هستید و مجلسیان وظیفه اصلی شون را فراموش کردن و یا نمیدونن تو کشور چه خبره یا خودشون را به خواب زدن

    • بدون نام

      میوه سیب اگر از داخل شروع به فاسد شدن بکنه خیلی دیر متوجه میشیم اما اگر از پوستش شروع به فاسد شدن بکنه زودی میفهمیم الان وضعیت کشور هم همینجوره

      پاسخ ها

      • علی

        واقعا !!!!!

    • ali

      یعنی اینهمه کشورهای پیشرفته که پالرمه را پذیرفته اند اشتباه کردند روسیه چین و هند وسایر کشورها نمدانند مجلس و دولت اشتباه کردند

    • بدون نام

      چاکریم مش حشمت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج