۸۳۷۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آتشکده: در برزيل حريف راحت نداريم

بازيکن ايراني تيم فوتبال اوربرو سوئد معتقد است در صورتي کسب آمادگي کافي شانس حضور همراه با تيم ملي ايران در رقابت‌هاي جام جهاني برزيل را خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: فصل گذشته رقابت هاي ليگ دسته دوم سوئد موسوم به «سوپرت‌تان» چندان که بايد، ‌براي بازيکن ايراني اوربرو پرثمر نبود. وي بيشتر با مشکل مصدوميت مواجه بود که همين اجازه نمي‌داد مورد توجه کارلوس کي‌روش، جهت دعوت در تيم ملي ايران قرار گيرد.

اما اکنون به نظر مي‌رسد وضعيت او فرق کرده است. حداقل خودش مي‌داند که دوره مصدوميت را پشت سر گذاشته و مي‌تواند نسبت به آينده خوش‌بين باشد.

آتشکده اظهار داشت: مي‌دانم چه تواني دارم و چه کارهاي انجام دهم. هر کاري لازم باشد انجام مي‌دهم تا پيشرفت کنم. اين روند مي‌تواند به سرعت روي دهد. هيچ‌چيز غيرممکن نيست. مطمئنا ‌اوج بگيرم، شانس حضور در جام جهاني برزيل را با ايران دارم.

به اعتقاد اين مهاجم ۲۱ ساله کارلوس کي‌روش که در خلال بازي با تيم آتيداوبرگ با او ديدار داشت، ديدگاه مثبتي نسبت به وي دارد.

وي ادامه داد: کي‌روش با من ديدار داشت و بازي‌ام را از نزديک ديد. پس از بازي هم با هم صحبت کرديم. به او گفتم تلاش مي‌کنم که به تيم ايران برسم. به او گفتم مورد توجه تيم ملي زير ۲۱ ساله‌هاي سوئد بودم. در ماه دسامبر او مجددا از وضعيتم را جويا شد و من اطمينان خاطرم را براي حضور در تيم ملي ايران گفتم. شرايط خوبي را حس کردم و مي‌دانم چه قابليتي مي‌توانم براي تيم ملي داشته باشم.

او در مورد همگروهي با آرژانتين،‌بوسني‌هرزگوين و نيجريه اظهار داشت: مسلما اين گروه حريفان راحت ندارد. همه بازيکنان خوبي دارند و ما بايد در نهايت هوشياري با آنها روبه‌رو شويم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج