۸۳۷۶۹۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقبال از پیکه با شعاری وطن‌پرستانه

 هواداران تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل به شیوه‌ای خاص از مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا استقبال کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا امروز (شنبه) برای انجام دومین مصاف متوالی خود با رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که از ساعت ۲۳:۱۵ امشب به وقت تهران برگزار می‌شود، وارد مادرید و در هتل «یورواستارز مادرید تاورز» این شهر مستقر شد.

پیش از رسیدن بازیکنان بارسلونا به هتل محل اقامت‌شان گروهی از هواداران رئال مادرید که چهارشنبه شب شاهد شکست ۳ بر صفر کهکشانی‌ها در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و حذف آن از گردونه رقابت بودند، مقابل ورود این هتل تجمع کردند تا با سردادن شعارهای وطن‌پرستانه، پاسخ اظهارات اخیر مدافع میانی بارسلونا را بدهند.

پیکه بعد از بازی اخیر دو تیم، درباره جنجال‌های کمک داور ویدئویی و تشخیص‌های آن به ضرر رئالی‌ها، گفت که تلویزیون اسپانیا بهتر است به جای بیش از اندازه پرداختن به VAR مراسم محاکمه زندانیان سیاسی استقلال‌طلب ایالت کاتالونیا را پوشش دهد چرا که این عادلانه‌تر است.

هواداران رئال مادرید اما برای پاسخ دادن به اظهارات پیکه منتظر آغاز بازی نماندند و استقبال سردشان از او از چند ساعت به بازی آغاز کردند. آنها به محض پیاده شدن پیکه از اتوبوس برای ورود به هتل، شعار «زنده‌باد اسپانیا» را سر دادند تا به او که حمایتش از استقلال ایالت کاتالونیا را علنی کرده، پاسخ داده باشند. پیکه هم تنها با یک لبخند به این استقبال واکنش نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقت اينو مي نويسم زبده بادبيكه اخر معرفت و جراته بيكه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک آدم شورشی یاغی هست اگر اينجوره کردم کردستان میخوان جدا بشن چرا نميزارن ????پس لال شو صحبت نکن

    • بدون نام

      غلط کردن
      پیکه نه تنها بهترین مدافع جهان بلکه یک کاتالانی متعصب هم هست
      زنده باد کاتالان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس بنویس تهش زنده باد کردستان .چون اونام میخوان جدا بشن و استقلال پیدا کنم اونام آدم های هستند .نگو مرگ خوبه واس خونه همسایه

    • بدون نام

      دیکه یک آدم ترسو و فرصت طلب و هیچ وقت یک مدافع خوب نبود شکست سنگین اسپانیا مقابل هلند هنوز یادم نرفته درجام جهانی پنج تا خوردن همش هم بخاطر دیکه بود که خیلی کند و ضعیف عمل میکرد و در کورس ها سرعتی. پرشی با ون پرسي و روبن جا می موند .بعدم چون سیستم پنالسا فقط پاس دادن و مالکیت تحقیر آمیز هست( تحقیر خود فوتبال نه حریف ) توپی به سمت دروازه حریف نمی ره که اون بخواد دفاع کنه پس نگيد حداقل دفاع خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج