۸۳۷۸۱۱
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

داوران کارت قرمز به تبریز نمی‌برند؟

تراکتورسازی در دومین بازی خانگی متوالی توانست یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهد و در کورس قهرمانی باقی بماند. تراکتور که در هفته هجدهم استقلال را با یک گل شکست داده بود، جمعه توانست سپاهان بدون شکست را با دو گل ببرد تا فاصله چهار امتیازی‌اش با صدر جدول حفظ شود.

ایران ورزشی: تراکتورسازی در دومین بازی خانگی متوالی توانست یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهد و در کورس قهرمانی باقی بماند. تراکتور که در هفته هجدهم استقلال را با یک گل شکست داده بود، جمعه توانست سپاهان بدون شکست را با دو گل ببرد تا فاصله چهار امتیازی‌اش با صدر جدول حفظ شود.

تراکتور در این دو بازی تیم هماهنگی بود و مشخص شد که لیکنز توانسته به ترکیب اصلی و فوتبال دلخواهش برسد، با این حال هر دو بازی یک نقطه مشترک داشت و آن اعتراض تیم میهمان به تصمیمات داور بود.

در بازی با استقلال ضربه زانوی دژاگه به ران نورافکن در حالی که بازی متوقف بود، می‌توانست یک کارت قرمز داشته باشد، ولی اشکان خورشیدی به این بازیکن تنها یک کارت زرد داد و همین بازیکن در نیمه دوم گل برتری تیم میزبان را زد.

مدافعان این تصمیم داور اعتقاد داشتند که ضربه اشکان شدت زیادی نداشته، ولی بارها دیده شده که بازیکنان به دلیل ضرباتی آرام‌تر از این خارج از جریان بازی اخراج شده‌اند. مشهورترین نمونه اخراج بکام در جام جهانی به خاطر ضربه آرامی بود که به پای سیمئونه، هافبک آرژانتین زد.

داوران کارت قرمز به تبریز نمی‌برند؟

عملکرد انضباطی پنج تیم مدعی در خانه

سپاهان هم پس از شکست روز جمعه مقابل تراکتور به قضاوت این بازی اعتراض داشت. در نیمه دوم این بازی تکل از پشت ساسان انصاری روی پای مهدی کیانی می‌توانست کارت قرمز داشته باشد. هر دو پای این بازیکن هنگام تکل از زمین جدا شد و ضربه شدت زیادی داشت، ولی داور که از قضا یک بار دیگر خورشیدی بود، به هافبک تراکتورسازی تنها یک کارت زرد نشان داد. تکسیرا مربی سپاهان در نشست خبری به عملکرد خورشیدی اعتراض داشت و به کنایه گفت: «آیا این داور، داور اختصاصی تراکتورسازی است؟»

نوذر رودنیل، کارشناس داوری هم معتقد است که داور در دو صحنه مهم به نفع تراکتور سوت زده، اولی خطای انصاری و دومی اعلام پنالتی روی استوک: «دقیقه 69 ساسان انصاری از تراکتور از پشت به قصد زدن بازیکن سپاهان تکل زد، پای بازیکن را زد و باید مستقیم اخراج می‌شد. همچنین دقیقه 71 پنالتی برای تراکتورسازی گرفته شد، بازیکن تراکتور قبل از این‌که کیانی پای خود را بیاورد خود را روی زمین انداخت و پنالتی سخت‌گیرانه علیه سپاهان گرفته شد.»

در فوتبال ایران به طور سنتی استقلال و پرسپولیس متهم به حمایت شدن از سوی داوران هستند، ولی با اتفاقات این دو بازی اخیر حالا تیم‌های میهمان انگشت اتهام را به سمت داوران بازی‌های خانگی تراکتور نشانه رفته‌اند و به نظر می‌رسد در فضای سنگین ورزشگاه یادگار امام داوران حتی در صورت ارتکاب خطاهای خشن از نشان دادن کارت قرمز به بازیکنان میزبان خودداری می‌کنند.

در بررسی بازی‌های خانگی پنج تیم مدعی لیگ مشخص می‌شود که بازیکنان استقلال (صیادمنش مقابل پدیده) و سپاهان (کی‌روش مقابل پرسپولیس) هم در بازی‌های خانگی از زمین اخراج شده‌اند، ولی تراکتور‌ی‌ها در خانه کارت قرمزی نگرفته‌اند. این موضوع برای پرسپولیس و پدیده هم صادق بوده، ولی آنچه باعث می‌شود تراکتور بیشتر زیر ذره‌بین برود، اتفاقات دو بازی اخیر این تیم مقابل استقلال و سپاهان است.

رقابت در لیگ هجدهم این روزها به اوج حساسیت رسیده و تنها 4 امتیاز 5 تیم بالای جدول را از هم جدا می‌کند. این یکی از جذابترین ادوار لیگ در سالیان اخیر است و طرفداران واقعی فوتبال دوست دارند تیمی که شایستگی فنی بیشتری دارد به جام قهرمانی برسد. به همین خاطر از دپارتمان داوری انتظار می‌رود در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد داورانش مرعوب فضای ورزشگاه‌ها شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      در کل کیسه خر است

    • بدون نام

      چون تراکنور هم عابر بانگ پیدا کرده حتما با ید قهرمان بشه جای تعجب نیست

    • صفا

      واقعا نویسنده نهایت عقده و ناراحتی خودشو از تبریز و تراکتور بیان کرده

    • بدون نام

      لعنت به شما با این اهداف شوم تان، خداوند در روز قیامت از شما نگذرد به حق ام البنین که این همه حقوق یه قوم عاشق را از بین میبرید، تراکتور بزرگترین تیم ایران هست و رسانه از این بابت زجر میکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تراکتور چی هست بزرگترین خودت به حرفت نمیخند ببخشید یادم رفت تراختر بعد منچستر اوله واقعا چقدر هوشت بالاست طرف

    • بدون نام

      انگار تراختور دوبازی برده بد جور سوختی

    • بدون نام

      چرا اینقدر یه طرفه؟

    • بدون نام

      بله اقای روحانی ک گفت انشاالاه امسال تراکتور قهرمان میشود

    • ¤▪پاسارگاد▪¤

      بوی پولهای زیرمیزی مالک متمول ترتریها به مشام میاد!!!!

      پاسخ ها

      • Araz

        همیشه رمضان یک بار هم شعبان

    • تیراکتور

      معلوم کسی که این نوشته میخواد بگه تیراکتور هم مثل سه چهار تیم دیگه تیم فدراسیون وداوری هستن اما کور خوندی تیراکتور نه داور داره نه فدراسبون

    • بدون نام

      شما از هواداران تیراختور کینه و نفرت دارید به همین خاطر دست به تهمت و افترا می زنید در ضمن چرا از امتیازاتی که از ما به خاطر اشتباهات عمدی داوران کسرشده حرف نمی زنید؟؟؟
      انصاف هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      یاشاسین تراختور به کوری دشمنان امسال قهرمان هستیم

    • بدون نام

      کیسه تهران بیشترین سود را از داوری برده نه تیراختور و اینو کل مردم ایران میدونن که وزارت ورزش و فدراسیون رنگی طرف کیسه شهر تهرانه

    • تورک ملتی

      تیراختور در مقابل کیسه محبوب حکومت جوجه هم نیست در بحث کمک داوری چون اونا هم وزارت ورزش و هم مجلس و بیت امام را پشت سر خودشون دارن و این مطلب به وضوح عیان و آشکارا است

    • بدون نام

      نویسند کاملا آبی و از متعصبین کیسه شهر تهران بوده و با ملت تورک خصومت شخصی دارد در همین جدول هم پیداست که وحشی های کیسه شهر تهران از همه تیم ها خشن تر و وحشی تر بودن

    • تیراختور عشقه

      ما تی تی ها اول فکر میکردیم چرتپولیس تیم حکومته ولی حالا کاملا مشخص شد که کیسه زباله شهر تهران چه قدرت رسانه ای و مافیایی و چه حمایت حکومتی پشت سر خودش داره

    • محمودی

      نویسنده چقدر کیسه کش بوده و از قدرت تیراختور وحشت داره بوی سوزش میاد

    • عابر

      پرسپولیس هم اخراجی داشت توی بازی سپاهان درگیری با کی روش استنلی کامیابی نیا

    • مرتصی

      من خودم پرسپولیس ام ولی با نظر نویسنده مخالفم. در خیلی از بازیها داورها به این دو صحنه کارت قرمز نمیدهند و کارت زرد کافی است. ضمنا طبیعی است که داور صحنه های ۵۰ ۵۰ را به نفع تیم میزبان بگیرد. دم طرفداران تراکتور هم گرم که در این شرایط سخت تیمشان را حمایت میکنند. دیدن فوتبال با تماشاگر لذت دو چندان دارد. یاشاسین آذربایجان زنده باد ایران و ایرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج