۸۳۷۸۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آسمان ابری ذوبی‌ها در نصف جهان

اگر ذوب‌آهن منصوریان در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در جدال روز دوشنبه برابر الزورا عراق نتواند انتظارات را برآورده کند اوضاع برای کاپیتان سابق آبی‌ها در نصف جهان نامساعدتر از همیشه خواهد شد.

خبرورزشی: کسب ۴ امتیاز از هفت بازی باعث شد اوضاع ذوب‌آهن در انتهای جدول نامساعدتر از همیشه شود. شوک تغییر مربی در نیمکت تیم دوم نصف جهان نه تنها در رقابت‌های داخلی مثمرثمر نبود بلکه باعث شد تا بیش از ۱۷ امتیاز دیگر از دست این تیم خارج شود.

علیرضا منصوریان یک سال بعد از کنار رفتن از استقلال این بار سر از دیار زاینده‌رود درآورد تا جانشین امید نمازی شود، اما شوک این تغییر اصلاً مثبت نبود، چون از ۷ بازی داخلی این تیم صاحب ۳ شکست و ۴ تساوی شد تا در حسرت کسب برد بسوزد. شاید تنها برگ برنده مربی ناکام ذوبی‌ها به دو برد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهی برگردد که مانع اتفاق تلخ برای منصوریان شد.

شکست ۴- یک در تبریز مقابل تراکتورسازی پایانی تلخ برای امید نمازی رقم زد تا علیرضا منصوریان قبل از هفته سیزدهم لیگ برتر و بازی با پارس جنوبی سکان هدایت سبز‌ها را برعهده بگیرد، اما این تغییر، مشکلات فنی ذوب را پوشش نداد، چون کار برای کاپیتان سابق استقلالی‌ها در نصف جهان با شکستی خانگی استارت خورد تا روند ناکامی‌ها ادامه داشته باشد.

همین آغاز کار را برای منصوریان دشوارتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، کرد، چون بعد از باخت به پارس جنوبی این مربی و شاگردانش در اهواز به تساوی یک- یک رسیدند تا همچنان روز‌های دور از برد ادامه داشته باشد. هفته پایانی نیم‌فصل قبل از وقفه طولانی مدت لیگ دوباره با تساوی خانگی این بار مقابل نفت مسجدسلیمان توأم شد تا ورود منصوریان آن‌هم با این آمار انتقادات را به اوج خود برساند، چون بازی معوقه هفته یازدهم مقابل پرسپولیس هم با شکستی دیگر همراه بود.

بعد از این نتایج منصوریان مدعی شد در وقفه طولانی‌مدت لیگ باید تغییرات ساختاری و تفکراتی زیادی در تیم ایجاد کند از همین رو خیلی‌ها منتظر ماندند تا ببینند این تلاش‌ها به کجا ختم می‌شود. بعد از دو ماه وقفه، اما شروع دوباره ذوب‌آهن با سرمربی جدید هم چندان خوشایند نبود، چون تساوی با نساجی مازندران در خانه دوباره نگرانی‌ها را به اوج خود رساند.

در این برهه تنها خوش‌شانسی منصوریان دو برد متوالی در پلی آف آسیا مقابل الکویت کویت در اصفهان و الغرافه قطر در دوحه بود که زمینه صعود سبز‌ها به مرحله گروهی را فراهم کرد تا به نوعی پوشش خوبی برای نتایج ناامیدکننده داخلی باشد، اما در بازگشت از آسیا شکست سنگین مقابل تیم سابق آن‌هم در جنگ حیثیتی آزادی دوباره بدبینی‌ها به این مربی جوان را به اوج خود رساند.

توقف عصر پنج‌شنبه برابر ماشین‌سازی آن‌هم در هفته بیستم لیگ برتر اختلاف ذوبی‌ها با سپیدرود بحران‌زده در راه بقا را به ۳ امتیاز رساند تا کابوسی ترسناک روی اردوی ذوبی‌ها سایه بیفکند. در این بین توجیهات منصوریان که مدام با پیش کشیدن برخی اصطلاحات عجیب و غریب به دنبال حل صورت مسئله بود هم سوژه شد. مسلماً اگر ذوب‌آهن منصوریان در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در جدال روز دوشنبه برابر الزورا عراق نتواند انتظارات را برآورده کند اوضاع برای کاپیتان سابق آبی‌ها در نصف جهان نامساعدتر از همیشه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج