۸۳۷۸۸۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ترامپ: مایکل کوهن یک دروغگو است

رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته از سوی وکیلش به نژادپرستی، فریبکاری و تقلب متهم شد، اظهارات او را با دستنویس تازه انتشار یافته از کتاب جدیدش متناقض دانست و او را دروغگو خطاب کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته از سوی وکیلش به نژادپرستی، فریبکاری و تقلب متهم شد، اظهارات او را با دستنویس تازه انتشار یافته از کتاب جدیدش متناقض دانست و او را دروغگو خطاب کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به مایکل کوهن وکیلی پیشین خود تاخت و اظهارات او را سراسر دروغ دانست.

کوهن پنجشنبه گذشته در جلسه شهادت دهی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا افشاگری های تازه ای علیه ترامپ مطرح و اتهام هایی متوجه او کرد.

وی تصویری از یک چک ۳۵ هزار دلاری در وجه او با امضای رئیس جمهوری آمریکا را نشان داد که برای بازپرداخت وجهی به همین مبلغ که او به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت کرده بود، دریافت کرده است.

کوهن گفت که این مبلغ را به همراه چک های دیگری که پسر ترامپ و یکی دیگر از مدیران شرکت تجاری او امضا کرده اند به عنوان حق السکوت به این بازیگر که مدعی رابطه جنسی نامشروع با ترامپ بوده، داده است.

وی در اظهارات خود از همه کمک هایی که به ترامپ برای رسیدن به ریاست جمهوری کرده بود اظهار پشیمانی کرد و ترامپ را «نژاد پرست، فریبکار و متقلب» دانست.

ترامپ که در زمان ادای شهادت کوهن در هانوی پایتخت ویتنام مشغول دیدار با کیم جونگ رهبر کره شمالی بود، فرصت چندانی برای پاسخگویی به افشاگری های وکیل پیشینش که اخبار نشست او را تحت الشعاع قرار داده بود، نداشت.

رئیس جمهوری آمریکا صبح یکشنبه (به وقت تهران) در پیامی توئیتری نوشت که به تازگی نسخه ای از دستنویس کتاب جدید کوهن درباره او منتشر شده که مطالبش با همه ادعاهای او در نشست شهادت دهی تناقض دارد.

ترامپ گفت که این کتاب «نامه عاشقانه جدید به ترامپ» است و پایگاه های نظرسنجی باید به جای اظهارات کوهن در مجلس نمایندگان مطالب این کتاب را در نظر بگیرند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین تاکید کرد: کوهن برای تخفیف در حکم خود دروغ گفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئنا كارهاي مهم تري هم هست كه به ان فكر كني ،،،،دنبال اين حرفها نرو،،،شعار تو اين باشه من با مواد فروشها كاري ندارم من دنبال عظمت امريكا،،، و با قدرت امريكا به دنبال كمك به مردمان سراسر دنيا و مردم محروم امريكا هستم،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج