۸۳۸۱۰۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اخراج به جرم همنامی با یک خواننده!

یک هنرمند نقاش به علت همنام بودن با یک خواننده مشهور از تمامی شبکه های اجتماعی اخراج شده است. او این موضوع را وحشتناک توصیف می کند و نمی داند از این پس چگونه باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

انتخاب: یک هنرمند نقاش به علت همنام بودن با یک خواننده مشهور از تمامی شبکه های اجتماعی اخراج شده است. او این موضوع را وحشتناک توصیف می کند و نمی داند از این پس چگونه باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

اخراج به جرم همنامی با یک خواننده!

یک زن از یوتیوب، جیمیل و توییتر خود رانده شده است، آن هم تنها به علت همنام بودن با "مگان ترنر" خواننده جوان و ۲۵ ساله آمریکایی.
تا چندی پیش مگان ترنر یک نقاش هنرمند و بی حاشیه بود که طی ۱۵ سال گذشته مشغول فعالیت در حوزه تصاویر سه بعدی بود، اما طی هفته جاری او با یک چالش جدی رو به رو شد. صفحات مجازی او یک به یک محو شدند و دسترسی او به صفحاتش محدود شد. اتهام وی جعل هویت عنوان شد و همنام بودنش با یک ستاره موسیقی پاپ بهانه ای شد برای اخراجش از شبکه های اجتماعی.
در سوی دیگر ماجرا مگان ترینر خواننده ای ۲۵ ساله، است که شهر خود را مدیون تک آهنگی است که ۵ سال پیش منتشر کرد. این آهنگ که "All About That Bass" نام داشت به سرعت مشهور شد و بسیاری از افراد این آهنگ را برای مگان نقاش می فرستادند و به شوخی می گفتند نگاه کن این خواننده هم اسم تو است. اما مگان نقاش هیچوقت فکر نمی کرد قرار است قربانی مگان خواننده شود.
مگان نقاش به علت هنر نقاشی سه بعدی خود در مجلات هنری و گالری ها فردی شناخته شده است و به راحتی از مگان خواننده قابل تفکیک است اما طی ۲۴ ساعت تمامی شبکه های اجتماعی او از دسترس خارج شده اند و حتی نمی تواند جی میل خود را باز کند.
بر طبق تصاویری که مگان نقاش منتشر کرده است، حساب گوگل وی با این پیغام بسته شده که او در حال نقض خط مشی های شرکت گوگل است. از سوی دیگر حساب کاربری یوتیوب او نیز اعلاک کرده که به دنبال شکایت جعل هویت معتبر، حسابش متوقف خواهد شد و توییتر نیز به روی او قفل شده است چرا که وی را به عنوان جال هویت شناسایی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مسخره!! دختر بیچاره رو از نون خوردن انداختند. حالا مگه این خواننده خیلی مهمتر از این دختر هست. اون خانم هنرمنده این هم هنرمند. البته باید دید هنرمند واقعی کی هست.

    • بدون نام

      یکی هم بود عین محمد اصفهانی، از قضا ریش هاش رو هم مثل اون سرسره ای میزد، از قضا به خوانندگی هم علاقمند بود، از قضا کنسرت هم میگذاشت، تا اینکه انگار اومدن جلوشو گرفتن گفتن بسه دیگه عامو
      اینا کارهای خداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين نقاشه. اين كجا دنبال خوانندگى بوده؟ چرا انقدر چرت مينويسى؟ چرا انقدر بيشعور هستى؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج