۸۳۸۱۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منچسترسیتی در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان

باشگاه منچسترسیتی می تواند از حضور در لیگ قهرمانان اروپا منع شود.

طرفداری: گزارش جدید اشپیگل در مورد نحوه مدیریت منچسترسیتی می تواند باعث شود یوفا این تیم را از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند. به گزارش دیلی میل، اشپیگل در سرمقاله جدید خود ایمیل هایی از کارکنان باشگاه را منتشر کرده که جزئیات بیشتری از نحوه دور زدن قوانین فیرپلی مالی را نشان می دهند.

با انتشار گزارش جدید اشپیگل، منچسترسیتی یک گام دیگر به محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شده است. به علاوه، انتظار می رود اتحادیه فوتبال انگلیس به زودی در مورد وضعیت مالکیت برونو زوکولینی توسط یک رابط، از منچسترسیتی سوال کند. با این حال مهمترین اتفاقی که می تواند برای سیتیزن ها رخ دهد، محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا است که بر روی خرید بازیکن در آینده و البته به تعادل رساندن وضعیت مالی باشگاه(فیرپلی مالی)، تاثیر خواهد گذاشت.

منچسترسیتی در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان

سیتی همین حالا به خاطر ایمیل های لورفته در ماه نوامبر که نشان می داد آنها با استفاده از یک شرکت متعلق به مالک خود، قراردادهای اسپانسری تیم را تکمیل کرده اند، تحت بازرسی است. ماه گذشته، بازپرس اصلی یوفا گفته بود که در صورت اثبات تخلف، منچسترسیتی با سنگین ترین جریمه روبرو خواهد شد که این جریمه همان محرومیت از لیگ قهرمانان است.

در ایمیل های لو رفته که دیشب منتشر شد، چند مقام منچسترسیتی اذعان دارند که بخش مهمی از مبلغی که تحت عنوان اسپانسر از شرکت ابوظبی یونایتد می گیرند، به خاطر مالک باشگاه است. در یکی از ایمیل ها از اهمیت استفاده از چنین ترفندی صحبت شده و همچنین در یکی دیگر از ایمیل ها، فاش می شود که در قرارداد اسپانسریِ اتحاد، ۵۷ میلیون پوند در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳، از طریق همین نهاد به منچسترسیتی تزریق شده است. منچسترسیتی در سال ۲۰۱۴ به یوفا قول داد که در ازای مجازات کمتر، از مقررات آینده پیروی کند اما در آن زمان یوفا از وضعیت قراردادهای اسپانسری این تیم خبر نداشت.

همچنین در مورد وضعیت انتقال برونو زوکولینی به زودی پرونده جدیدی باز می شود. زوکولینی بعد از امضای قرارداد با سیتی به والنسیا قرض داده شد. نیمی از مالکیت زوکولینی در آن زمان به شرکتی خصوصی به اسم MPI تعلق داشته که تا اینجا مشکلی وجود ندارد.

اما در آن زمان وقتی اتحادیه از منچسترسیتی در مورد این شرکت سوال می کند، باشگاه لو نمی دهد که فرن سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، ۳۰ میلیون یورو در شرکت MPI هزینه کرده است! منچسترسیتی در بریتانیا درگیر پرونده امضای قرارداد با جیدون سانچو است که متهم است در زمانی که بازیکن تنها ۱۴ سال سن داشته، ۲۰۰ هزار پوند به مدیربرنامه بازیکن پول پرداخت کرده است.

منچسترسیتی تا این لحظه از صحبت در مورد گزارش جدید اشپیگل خودداری کرده و آن را صرفا در جهت آسیب زدن به اعتبار باشگاه می داند. با این حال به نظر می رسد باشگاه متمول انگلیسی در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است که می تواند آینده این تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه لنگیها و ستهای پشت گرده حامی لنگ قانون رو ببینید در کشور کفر با زد وبند خلعتبری رو آوردید لنگ با پول‌های کیف بازیکن خریدید با کار غیر قانونی طارمی رو جذب کردید و هها مورد دیگه که الان وزارت ورزش و زیر مجموعه هاش دارن شب وروز برای لنگ وخدمت سانی غیر قان. نی زحمت میکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج