جاباما
۸۳۸۱۲۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

توانایی بُردن پرسپولیس را نداریم؟ اشتباه می‌کنید

کاپیتان تیم نساجی مازندران می‎گوید که برای کسب برد مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند و به طور قطع با امتیاز زمین مسابقه را ترک می‌کنند.

ورزش سه: تیم نساجی مازندران بازی هفته بیستم خود با نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رساند تا با یک امتیاز جنوب را ترک کند. سرخپوشان شمال ایران که در این دیدار دو مرتبه از میزبان خود جلو افتادند در دقایق پایانی اندوخته‌ای که داشتند را از دست دادند تا از رسیدن به دومین پیروزی پیاپی باز بمانند.

حامد شیری، کاپیتان نساجی که در این بازی یک گل هم به ثمر رساند در خصوص اتفاقات رخ داده در زمین و از دست رفتن نتیجه گفت: ما برای برد به مسجدسلیمان رفتیم و توانستیم دو گل هم به ثمر رسانده و از نفت جلو باشیم. بعد از گل دوم در دو ضد حمله باز هم فرصت داشتیم که به گل برسیم اما نشد و اتفاقات عجیب فوتبال گریبان ما را گرفت و متاسفانه برد را از دست دادیم و یک امتیاز نصیب نساجی شد.

وی در خصوص اتفاقات آخر بازی و درگیری‌هایی که به وجود آمد گفت: متاسفانه از دقیقه ۷۰ به بعد جو بازی توسط تماشاگران متشنج شد. نفت نتیجه را واگذار کرده بود و هواداران فشار زیادی را وارد کردند. این مسائل در فوتبال عادی است و پیش می‌آید.

شیری در خصوص گلی که وارد دروازه نفت کرد نیز گفت: پشت محوطه جریمه توپ به دست من رسید و فرصت را مناسب دیدم که شوت بزنم و خدا را شکر بی نتیجه نماند. ضربه‌ام پس از برخورد به زمین جلوی مهرداد طهماسبی، اوج گرفت و به گوشه دروازه رفت و گل خوبی برای ما به دست آمد.

توانایی بُردن پرسپولیس را نداریم؟ اشتباه می‌کنید

کاپیتان نساجی در پاسخ به اینکه آیا توانایی شکست پرسپولیس در خانه را دارند یا خیر، گفت: چرا توانایی شکست پرسپولیس را نداشته باشیم؟ در خانه از حمایت هواداران برخوردار هستیم و مطمئن باشید روز سختی برای حریف رقم می‌زنیم. نساجی در نیم فصل دوم جان گرفته و می‌تواند برای هر حریفی دردسر ساز باشد.

علاوه بر اینکه به دنبال شکست پرسپولیس هستیم مطمئن باشید در مسابقات بعدی که برابر استقلال، سپاهان و پدیده داریم برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم تا از شخصیت خود نساجی پرده برداریم.

شیری در پایان، کار با جلالی را شیرین دانست و گفت: در نیم فصل اول روزهای خوبی را با نکونام پشت سر گذاشتیم اما در چند بازی آخر اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که موجب جدایی آقا جواد از جمع ما شد. با آمدن آقای جلالی وضعیت تیم بهتر شده است و بازیکنان با انگیزه زیادی در مسابقات حاضر می‌شوند. مطمئن باشید با تدابیر کادر فنی در ادامه برای برد و کسب نتیجه حاضر می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بچه جان بزرگترت رو بیار برو بابا جون برو

    • با افتخار تراختوری ام!

      از الان هنوز پرسپولیس یه بازی داره رفتید دارید برا بازی جمعه صحبت می کنید!

    • رضا

      پرسپولیس اگر شانس برآورد با یک امتیاز از قائم‌شهر بر خواهد گشت. الان واقعا نساجی محکم و با برنامه بازی می گند مانند سال های خیلی قدیم که تیم های بزرگ در بازی با او دچار مشکل می شدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج