۸۳۸۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منچستریونایتد و یک بازگشت طلایی دیگر

شیاطین سرخ با یک بازگشت دیگر، ۳ امتیاز طلایی را به جیب زد.

سایت نود: شنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد، یک بار دیگر شیاطین سرخ نشان دادند فرقی نمی‌کند اندی کول در ترکیب باشد یا وین رونی یا لوکاکو، خط میانی با رهبری روی کین در زمین باشد یا کریک، پوگبا و سولسشائر درون زمین باشد یا روی نیمکت، آن‌ها برمی‌گردند چون بازگشت بخشی از هویتشان است.

در روزی که کلکسیونی از مصدومان روی دست سرمربی جوان منچستریونایتد، کار را برای پیاده کردن تفکراتش سخت کرده بود، جسارت قدیس‌های لیگ جزیره، نبوغ و طراوت بازی وارد پراوز و همه‌ تلاش زرد پوشان ساوتهمپتون و حتی عملکرد ضعیف پل پوگبا هم نتوانست مانع از ثبت بازگشتی دیگر در کارنامه‌ مهد بازگشت، منچستریونایتد ثبت شود.

شیاطین سرخ در حالی که در نیمه‌ اول با گل دقیقه‌ ۲۶ یان والری عقب افتادند در کمتر از ۱۳ دقیقه جواب گل زیبای حریف را با گل زیبای پریرای جوان و جواب جسارت حریف را با اوج گرفتن لوکاکویی دادند که حالا در ۲ بازی پیاپی دبل کرده و نقش اول خط حمله را از مارکوس رشفورد گرفته است.

منچستریونایتد و یک بازگشت طلایی دیگر

در ادامه‌ بازی ساوتهمپتون دست از جاه‌طلبی برنمی‌داشت و جوان آینده‌دار فوتبال انگلیس، جیمی واردپراوز بازی خوبش را با گلی بسیار زیبا که از روی ضربه‌ ایستگاهی جایی دور از دستان دیوید دخه‌آ قرار داد، تکمیل کرد اما منچستریونایتد نشان داد روح این تیم همچنان زنده است و کماکان کاری که در این تیم به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود، بازگشت است.

رومرو لوکاکو در چرخشی زیبا گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا از دست دادن پنالتی توسط پوگبا در دقایق تلف‌شده‌ بازی جشن بازگشت و کسب 3 امتیاز مهم آن‌ها را خراب نکند.؛ بازگشتی که شاید برای بازی سخت آن‌ها مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس الهام‌بخش باشد.

هر چه هست خروج مورینیو و انتخاب سولسشائر و برگشتن مایک فیلان جواب داده و احتمالا اد وودوارد هم متقاعد به دائمی شدن قرارداد اوله شده که در تبلیغات فصل بعد این تیم، سرمربی فعلی حضور پیدا کرده است. برد شنبه شب در اولدترافورد با توجه به تساوی تاتنهام و آرسنال بازگشت به رده‌ چهارم را هم برای یونایتد به ارمغان آورد تا لوکاکو بعد از به ثمر رساندن گل سوم از خوشحالی پیراهنش را دربیاورد و کارت زرد را به جان بخرد.

حتی اگر برای سهمیه بجنگند، حتی اگر جامی به ویترینشان اضافه نشود، حتی اگر نظاره‌گر رقابت دشمنان قدیمی در بالای جدول باشند، آن‌ها هستند و جریان دارند چون برمی‌گردند و هنوز این کار را خوب انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارس پلیس

      زنده باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج