۸۳۸۱۶۲
۴۲ نظر
۵۰۰۶
۴۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رحمتی: به دوشغله بودن حسن زاده هم ورود کنند

مهدی رحمتی پستی را در اعتراض به محرومیت منشا توسط کمیته اخلاق منتشر کرد.

وبسایت نود: مهدی رحمتی، کاپیتان باشگاه استقلال در اعتراض به محرومیت گادوین منشا توسط کمیته اخلاق پستی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

امیدوارم به بهانه نوشتن چند خط حقیقت ومطالبه به حق هواداران استقلال من رامحروم نکنند.این روزها شاهداحکام مختلف توسط کمیته انضباطی واخلاق هستیم، کاری هم به درست بودن ویاغلط بودن این احکام ندارم اماچندسوال؟

کمیته اخلاق چرا باحضور غیرقانونی رییس کمیته انضباطی(به دلیل قانون دوشغله ها)برخورد نمیکند و آن را احضارنمیکند؟آیا احضارومحکومیتها فقط برای بازیکن و مربی وافراد ضعیف است؟بعنوان یک فوتبالی پیشنهاد میکنم قانون واخلاق راازخودکمیته های انضباطی،برگزاری مسابقات و فدراسیون شروع کنیم.

رحمتی: به دوشغله بودن حسن زاده هم ورود کنند

قطعا آقایان تاج وتورگ مخالف رفتارغیرقانونی درفدراسیون وکمیته های آن هستند.چون آقای تورگ را به خوبی میشناسم که فردی قانونمنداست از ایشان میخواهم بااحضار مسئولین برگزاری بازیها،برای جلو گیری ازاتفاقات بعدی باآنها برخورد کند.به خداقسم،حفظ سلامتی انسان وجوانانی که برای تماشای بازی به استادیوم می آیند شوخی نیست و همه مسئولیم.کمیته انضباطی هم ظاهرا فقط منتظر گزارشی هست که استقلال ورحمتی را محکوم و جریمه کند.

خوشحالیم بازی استقلال وفولاد بهانه ای شد آقای حسن زاده رادررسانه ها دیدیم که گفته منتظرگزارش استقلال وفولاد هستم.جالب است برای دیر آمدن 2 دقیقه ای به زمین برای من رای صادر می کنند ولی چشم یک نفر چند ماه است از بین رفته اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟

بعداز این همه مدت یک نفرمسئولیت از بین رفتن چشم جوانی که خرج خانواده می‌دهد را گردن بگیرد.به نظر شما این عدالت است؟ نوجوانی از چند روز پیش به کما رفته وخانواده‌اش شب وروز ندارند ولی هیچکس نگفت چه اتفاقی افتاده که این نوجوان زندگی اش به خطر افتاده است.

مگر غیر از این است که فوتبال ورزشی است برای شادی ونشاط؟ آیا برای فوتبال باید جان جوانان به خطر بیفتد؟ بارها این مواردرا به آقای تاج گفته ام و ایشان قول برخورد داده اند.ما عادت داریم به محکومیتها و محرومیتها ولی بعضی مواقع اخبارکمیته انضباطی را که می‌خوانم تعجب میکنم،توبیخ!چرا؟

جالب است کمیته انضباطی در قبال بدترین رفتارها سکوت کرده یا نهایتا توبیخ در نظر می‌گیرد ولی برای دیر آمدن من به زمین فوراحکم صادر می‌کند و جریمه می‌نویسد.همه مسئولین مانند دبیرکل،معاون یا رییس کمیته انضباطی حق دارند طرفدارهر تیمی باشنداما نباید علاقه خود را درکاروتصمیمشان دخالت دهند.آیا واقعا جان تماشاگری که به ورزشگاه‌ می‌آید مهم است یا اینکه یک تیم چنددقیقه دیر واردزمین شود؟ وقتی می‌بینم مهمترین مسائل دیده نمی‌شود وکوچکترین مساله به ضرر من و تیمم تمام می‌شود واقعانمی‌توانم سکوت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدالت فقط در مورد استقلال باید اجرا شود یادت رفته خانزاده رو چیکار کردن اون موقع زبونتون لال شده بود

    • بدون نام

      گمشو،پنگوئن نکبت عوضی...

    • کامران

      شما هدایتی ندارید از جیب بیت المال ازبازیکن مربی داور و رئیس را شارژ مالی کنه.
      صدا وسیما خبرنهاران وتکلیفش معلوم است تیم حکومتی!؟
      همین فیلم گرگ ومیش رانگاه کنید چطور تبلیغ تیم حکومتی می کنند.
      رادشویچ سیدجلال بیرانود وشجاع خلیل زاده فکر کنم مصونیت سیاسی دارند.
      خدا راشکر نام تیم دولتی وحکومتی به مااطلاق نمی شه.
      شما دولت تدبیر وامید و وزیرش ارزونی تون!؟

    • بدون نام

      تو دیگه چه می گی کیسه کش. توهین و ضرب و شتم یک هم وطن توسط یک اجنبی را تایید می کنی؟ حالا که قراره تنبیه بشه دارین ازش حمایت می کنی ای اف بر شما باد اجنبی پرست. از کیسه کشا انتظار دیگری غیر از این نمی رود. راستی ژاپن کی بازی داره پرچمش ببرین استادیوم و تشویق کنید.

      پاسخ ها

      • محمد

        آقای لنگی مگر رادو اجنبی نبود که به بازیکنان سایپا حمله کرد..؟

    • بدون نام

      اقای رحمتی برای این حرفها هم کر میشوند هم کور این کارها همش دستهایی پشت پرده هست برای تمام تیم ها ثابت شده منتظر رای ای باش که هدایتی پول ب فدراسیون داده و تیم محبوبشون ولی شک نکن که تیم استقلال و جریمه کنن
      معلوم شد دست لنگ و فدارسیون تو کاسه ی هدایتی بوده

    • بدون نام

      مرگ بر هر چی کمیته تو فدراسیون فوتباله

    • بدون نام

      مرگ بر بی عدالتی

    • بدون نام

      مرگ بر بی عرضگی

    • بینام

      این پنگوئن بایدمحروم بشه اصلاتبعیدش کنیدقطب جنوب کنارهمنوعانش تا توکاری که بهش مربوط نیست دخالت نکنه

    • بدون نام

      استقلال با صدای بلند فریاد میزنه مرگ بر بی عرضگی و بزدلی فدراسیون و کمیته هاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقارحمتی بیاومردانگی کن بورومربی شو استقلال راخارنکن

    • بی نام

      استقلال شانس نداره

    • بدون نام

      مرگ بر علاقه شخصیه مسئولان فدراسیون

    • بدون نام

      مرگ به شرف فدراسیون نشینها که ندارند

    • بدون نام

      برترینها خواهش میکنم بچاپ این پستها رو
      بی عدالتی تا به کی؟

    • نوید

      من بعنوان یک پرسپولیسی حق و به رحمتی میدم اینا با جریمه میخوان پولم تبلیغات دور زمستون و .... اخرشم از پولم باشگاهها کم کنن خرجشون درآد کمیته انضباطی شده منبع درآمد خلاصه باید به باشگاه چیزی نرسه بعضی از باشگاهها تازه بدهکار میشن تازه اگه بخوام به چیزایی که براشون درآمد نداشته باشه ورود کن که نمیصرفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غلط کردی پرسپولیسی باشید. ما اینگونه طرفدار هایی نمی خواهیم

    • A... m

      شیر دایت حلالت... حرف دل همه استقلالی هارا گفتی. چرا مدیران استقلال در قبال این همه ظلم سکوت

    • اسدی صفادشت

      آقای رحمتی چرا داری خودتو خسته میکنی...مگه میخ آهنی ور سنگ فرو میرود که حرف منطق به اینا اثر کنه...من مطمئنم خدایی وجود نداره چون اگر بود این همه بی عدالتی نمیشد...خدا و پیغمبر و قانون برای من و شماست که بهونه دست این بیشرفا بده وگرنه خودشون هم اعتقاد ندارن

    • بدون نام

      اقای رحمتی تو هم ساکت شو . جرم تو هم سنگینه. سهم تو با این سن و سال از بیت المال چقدره . چکار مفیدی برای این کشور انجام دادی . محققی مخترعی یا استاد دانشگاه

    • ایرانی

      چقداشغالی تورحمتی!حالانوبت حسن زاده س بچسبونیش به تیم دیگه ای؟ همه میدونن توچقدحرف مفت میزنی کاش کمیته انضباطی وحسن زاده این عرضه روداشته باشن وبخاطرتهمت باین روشنی ازت شاکی بشن.

    • بدون نام

      البته راست میگی ولی کلاغ آسیا حواست را جمع کن 6تایی نشی

    • بدون نام

      در این چند فصلی که داری بازی میکنی پنگوئن ابی ، میانگین هر فصلی حدود 2 میلیارد تومن از بیت المال به جیب زدی که با ارزش امروزه حساب کنی مبلغی در حدود 500 میلیارد تومن نصیبت شده حالا مقایسه کن با درامد یک استاد دانشگاه و سی سال خدمت و تربیت هزاران دانشجو که کلا 500 میلیون نمیشه . پس ساکت شو و دم از دفاع از حق نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریاضیت خیلی ضعیفه نمرت صفر باید بری اکابر حساب دو دوتا رو یاد بگیر بعد بیا اظهار فضل کن....

    • بدون نام

      باز هم دارید بزرگتر از دهانت حرف مفت میزنید. فکر کردید آدم مهم هستید که به همه کس تذکر میدید ونا هم قول میدن که اجرا کنند. واقعاً احمق تشریف دارید.باز هم دارید غلط اظافی میکنید مگر اینها طرفدار کدام تیم هستند وجه کاری برای آن تیم کردند. باز هم سوزشتان زیاد شده و آوردید که دارید فرافکنی میکنید. ..... کاش من یک زمان شما را نیم ساعت ببینم وبا شما صحبت کنم تا متوجهت کنم که بویی از انسانیت نبردید3وبهت ثابت کنم که حرفهایی که میزنید در شان یک انسان متشخص وبا اصالت نیست.باز هم برات متاسفم که خیلی دارید پاچه خواری میکنید چونکه خودت هم میدانید که روزها آخر فوتبالت را میگذرانی. تو همان کسی هستید که اکثر بازیکنان کیسه را به هر طریقی از کیسه دور کردید واینو همه میدانند.

    • بدون نام

      پنگوئن چندتا تخم کفتر خوردی

    • بدون نام

      مهدی جان درست میفرمایید ما از دست این مسعولین لنگی در حال استفراغ هستیم

    • بدون نام

      آفرین به رحمتی شبر ما درت حالت باشه

    • رضا

      آقای رحمتی عزیز شما فقط یکبار درخوزستان با این مشکل روبرو شدید اما پرسپولیس هرسال چندبار با این مشکلات روبرو میشه وهیچکس کاری نمیکنه. همین یکبار صدای همه شمارو درآورده ولی تیم پرسپولیس سال‌های زیادی بااین مشکل روبرو هستش و تا حالا هیچ اقدامی صورت نگرفته. البته این اتفاقات دراصفهان و تبریز هم بارها برای پرسپولیس افتاده اما کمترین جریمه ای اتفاق نیفتاده. دراین مدت انسانهای زیادی آسیب دیدن ازضربه مغزی گرفته تا کور شدن وغیره. ای‌کاش اون موقع هم شما وارد این موضوع می شدید اما حالا با یک اتفاق همه چیز را برعلیه خود وبه نفع یک تیم خاص که قطعا منظور شما پرسپولیس میدونید.ای کاش شما که مدعی حق گویی هستی عالت و انصاف را رعایت میکردی.

    • سلطان

      وقتی حرف حق زده بشه قرمز و آبی نداره دمت گرم

    • ایرانی

      خداوکیلی اینو درست ڱفته ،قانون باید ارگز بالا به پائین اجرا شود نه بالعڪس

    • پرسپولس سروراستقلاله

      .یه دفه فقط وفقط یه دفه موهاتو کوتاه کن همه ببینن گوش بلندی

    • تراختوری ام با افتخار!

      باز پنگوئن حرف زد! میدونی پنگوئن یعنی چی؟

    • هوادار

      آقای رحمتی از تو دیگه بعیده فرار رو به جلو میکنی؟کسی که خطا کرده باید جریمه باشه .تو هم تو جایگاهی نیستی که به دو شغله بودن کسی ایراد بگیری.

    • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

      سید بزرگوار،تو خودت الگوی خیلی از این اتفاقات هستی .یه ماجرا یی را شروع وخودت کنار میکشی .وانا مظلوم سر میدهی..دوست دارم یه برنامه مناظره باشه با اونایی که حرفایی بی ربط ودغل باز هستند بشه.برا یک نمونه تراکتور وقلعه نوعی در آزادی چکار کردی .فکر میکنی کسی مصدوم نشد هواداران درگیر نشدند.خواهشا خواهشا خواهشاً یکرنگ وصادق باشید

    • رشیدی

      مگر فدراسیون فوتبال استادیوم،ها را بیمه نکرده است یا مسؤلیت با هیئت فوتبال استان است

    • بدون نام

      گله من ازخودبرترینها میباشدمتنی که ارسال میکنم سعی درآن دارم بی ادبی درونش نباشدکه خوشبختانه چاپ نمیکنیدولی اون بی ادبی که که نوشته گم شوپنگوئن چاپ میکنیددقیقه ای فکرکن بایداین فرهنگ ماباشد

    • محمد علی رمضانی

      از این دولت تدبیر و امید که نمیتواند اقتصاد مملکت را دروست کند و فقط هزینه تیم لنگ می کند و پول فساد هدایتی دهان فدراسیون و تاج و عواملش را بسته بیش از این انتظار نیست نگر درگیری خلیل زاده در بازی با سایپا و و عوامل پر سپولیس نبود چند جلسه بازیکنان مورد نظر را محروم کردند ..اقایان خدایی هم هست با این کارها فقط ..و فقط دارید ذات کثیفی پرسپولیسی خود را نشان میدهد ولی خدا جای حق نشسته

    • بدون نام

      این حسن زاده فقط زورش به فکری میرسد!!!
      آب بخورد، احضارش میکند!!! خیلی جالبه ! خخخخخخخخخخ
      حاج محمود؛ حسن زاده داره میاد!خخخخخخخخخخخخخخ

    • رضا نواییان

      مگه این تیم سخنگو و مدیر عامل نداره ک تو در مورد همه چی اظهار نظر میکنی خیافه حق ب جانب هارو میگیری تو قاموس شما هیچکی تحت هیچ شرایطی نباید از تیم شما بد بگه هرکاری کردین از گل نازگتر ب شماها بگن ب همه جا تو بر میخوره یکم فهم تونو ببرین بالا زشته براخودتون میگم

    • بدون نام

      اقای به اصطلاح مردمی که دم از مردم ووژدان میزنی به نظرت این اتفاقات فقط برای تو می افتد وبرای پرسپولیس نیست چرا سرت را مثل کبک زیر برف کرده ای مگر محرومیت خانزاده ورا فراموش کرده ای خانزاده به مادر وخانواده اش فحاشی شود وتاب نیاورد اما تو وامثال تو وسوزنامه های هوادار تیمت انچنان کردن که این بازیکن را در مسابقات اسیایی هم محروم کردن و۹ ماه تمام خانه نشین شد کسی که ان شوخی بد را با منشا کرده کار خیلی اشتباهی کرده وعکس العمل منشا را هم دید اما به نظرت اگه محرومش کنن بخاطر اینکه استقلالی شده محروم شده نه اغا نه اشتباه نکن تمام زیر ساختهای ما بن کل اشتباه است تماشاگرها اون وسط چیکار میکردن یا اقای خانزاده چرا زمانی که میخاد سوار ماشینش بشه باید فوش رکیک بشنوه وبعد کمیته نا اخلاق به شدیدترین وجهه محکومش کنن پس این محرومیتها وجریمه ها برای پرسپولیس خیلی بیشتر از تو وتیمت هست منتها تو وامثالت بجای حق گویی ودرست حرف زدن فقط هوچیگری را اموخته اید متاسفانه این درد جامعه ماست هرچی هوچیگر وبداخلاق تر میزان جریمه کمتر مثل جریان شیث ونصرتی با صیادمنش واقایی یا خانزاده با منشا یا قتل عمد مهدی قاتلی خودت بشین وفکر کن بعد حرف بزن کلاغ اسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج