۸۳۸۱۷۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

در راه اسطوره شدن؛ هازارد به لمپارد و دروگبا رسید

هازارد تعداد پاس گل های خود در لیگ برتر را نیز به عدد ۵۰ رساند.

وبسایت نود: به نقل از فاکس اسپورت آسیا، در یکی از مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز چلسی در کریون کاتج به مصاف فولام رفت و در پایان به پیروزی ۲-۱ رسید.

آبی های لندن که با گل دقیقه ۲۰ گونزالو هیگواین از حریف پیش افتاده بودند، برتری خود را تنها ۷ دقیقه بعد و با گل کالوم چمبرز از دست دادند اما این برابری هم دوام چندانی نداشت چون چلسی در دقیقه ۳۱ با گل جورجینیو روی پاس ادن هازارد از فولام پیشی گرفته و این برتری را تا پایان بازی حفظ کند.

در راه اسطوره شدن؛ هازارد به لمپارد و دروگبا رسید

این پاس گل مجموع پاس گل های ادن هازارد در رقابت های لیگ برتر را به عدد 50 رساند تا در کنار 81 گل زده، او در هفتمین فصل حضور در چلسی به آمار تاثیر مستقیم روی 131 گل رسیده باشد. هازارد تا این مقطع از فصل 19-2018 آمار خود را به 12 گل و 11 پاس گل رسانده است. این برای پنجمین باری است که هازارد با پیراهن چلسی در طول یک فصل تعداد گل و پاس گل های خود را دو رقمی می‌کند.

هازارد با بهترین فصل خود از منظر گلزنی تنها 4 گل دیگر فاصله دارد. (16 گل در فصل 17-2016) همچنین تنها 3 پاس گل دیگر او را به بهترین آمار خود در طول یک فصل خواهد رساند. (14 پاس گل در فصل 13-2012) به نظر می‌رسد که علیرغم بحث و جدل های رخ داده در هفته های اخیر، هازارد می‌تواند بهترین فصل بازی خود در لندن را از نظر تاثیر مستقیم روی گل ها ثبت کند.

در تاریخ حضور چلسی در لیگ برتر پیش از هازارد تنها 2 اسطوره این باشگاه توانسته بودند تعداد گل و پاس گل های خود را از مرز 50 عبور دهند. فرانک لمپارد که در سال های 2001 تا 2014 پیراهن آبی ها را به تن می‌کرد در 429 بازی لیگ برتری برای چلسی 147 گل به ثمر رساند و 97 پاس گل هم ارسال کرد. دیدیه دروگبا نیز که در دو مقطع (2004 تا 2012 و در ادامه 2014 تا 2015) برای چلسی به میدان می‌رفت، در لیگ برتر 254 بازی برای این تیم انجام داد و 104 گل و 63 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

حتی در صورت ترک چلسی در تابستان، یه نظر می‌رسد که هازارد توانسته نام خود را در کنار این دو اسطوره باشگاه لندنی قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروگبا با اختلاف بهترین بازیکن تاریخ چلسی هست

    • بدون نام

      لعنت به تو که امسال نیومدی رئال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج