۸۳۸۲۲۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مقابل الدحیل از پیش بازنده نیستیم

پیشکسوت استقلال با اشاره به دیدار نخست این تیم مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این دیدار بسیار دشوار به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم و می توانیم گام نخست را محکم برداریم.

ایرنا: علی رضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص موضوعات مختلفی از عملکرد این تیم در نیم فصل دوم گرفته تا بازیکنان خارجی و بخت های آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، موضوعاتی را مطرح کرد.

مهاجم اسبق آبی های تهران گفت و گوی خود را با دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان آغاز کرد و اظهار داشت: فولاد خوزستان بعد از آمدن «افشین قطبی» عملکرد خوبی داشته و این مربی توانسته تاثیرات مثبتی از خود در این تیم برجای بگذارد، آنها برای تمام تیم های لیگ برتر رقیبی سرسخت محسوب می شوند اما استقلال از این آزمون سربلند بیرون آمد.

مقابل الدحیل از پیش بازنده نیستیم

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: شکل بازی استقلال نسبت به نیم فصل اول لیگ برتر تغییر کرده و این موضوع حاکی از آن است که شفر توانسته در تعطیلات نیم فصل، نقاط ضعف استقلال را برطرف و نقاط قوت آنها را تقویت کند.

او ادامه داد: بازیکنان خارجی استقلال کیفیت فنی بالایی دارند و به جرات می توانم بگویم آنها از ارکان اصلی موفقیت های این تیم محسوب می شوند. استقلال در نیم فصل دوم نفرات بسیار خوبی را جذب کرد که اصلا قابل قیاس با «الحاجی گرو» و «مارکوس نیومایر» نیستند.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر تاکید کرد: هرچند قهرمانی در لیگ برتر کار آسانی نیست و رقیبان سرسختی پیش روی استقلال هستند اما اگر این تیم بتواند همین روندی را که تا این جای نیم فصل دوم پیش گرفته، ادامه دهد به موفقیت بزرگی خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: نخستین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دشوار است اما معتقدم اگر آبی پوشان به آب و آتش بزنند و یک لحظه پا پس نکشند، می توانند به نتیجه دلخواه خود رسیده و گام اول را محکم بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      خدایا،باز این کیسه دوتا بازی را برده و طرفداراش و پیشکسوتان و بازیکنانش فکر میکنن رئال را میبرن و قهرمان جام باشگاههای جهان میشن.!!!!عجله نکنید باز هم راههای ورودی به غار ترافیک خواهد شد.

    • بدون نام

      جمله از پیش بازنده اش کو

    • بدون نام

      هه دروغ میگین تا دربی را ازدست بده

      پاسخ ها

      • قرمز رنگ خونمو پرسپولیس جونمه

        تیم کیسه تولیگ باتیم خوب هنوز بازی نکرده با تراکتور ک خوب بود باخت ومطمعن باشین صدرصد با الدحیل میبازه با اونم با نتیجه تحقیر کننده

      • بدون نام

        لنگ از همین فولاد که به نظرت تیم ضیعفی بود دو یک باخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج