۸۳۸۲۳۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هند: برنامه جدیدی برای حمله به پاکستان نداریم

سفیر هند در مسکو گفت: دهلی نو هیچ برنامه جدیدی برای حمله به مرزهای پاکستان ندارد و انتظار می‌رود که وضعیت مناقشه‌ای کشمیر نیز به‌زودی به حالت ثبات برسد.

خبرگزاری میزان : سفیر هند در مسکو گفت: دهلی نو هیچ برنامه جدیدی برای حمله به مرزهای پاکستان ندارد و انتظار می‌رود که وضعیت مناقشه‌ای کشمیر نیز به‌زودی به حالت ثبات برسد.

شری وارما سفیر هند در روسیه در مصاحبه با اسپتنیک افزود: بهترین مسیر برای برقراری وضعیت ثبات سابق آن است که اسلام‌آباد اقدام جدی علیه گروه‌های تروریستی این کشور انجام دهد.

تنش میان دو کشور آسیای جنوبی پاکستان و هند بعد از حمله گروه تروریستی جیش محمد در منطقه کشمیر و کشته شدن بیش از ۴۰ افسر هندی به‌شدت افزایش یافت.

شری وارما در ادامه گفت، این ‌یک چالش میان هند و پاکستان نیست بلکه هند تنها به دنبال حمایت از منافع خود در برابر تهدید گروه‌های تروریستی است. هند تنها کشور در منطقه نیست که از اقدامات آنها رنج می‌برد.
سفیر دولت دهلی در مسکو همچنین طرح حضور میانجی برای حل بحران میان پاکستان و هند را رد کرد و افزود که اسلام‌آباد باید اقدامات خاصی را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی در قلمرو خود انجام دهد.
نماینده هند در ادامه از برقراری مذاکرات مستقیم با پاکستان برای حل موضوع تنش به وجود آمده میان دو کشور استقبال کرد.

به دنبال حل موضوع تنش میان دو کشور آسیای جنوبی، پاکستان روز گذشته «ابی نندن» خلبان هندی که هواپیمای آن از سوی نیروی هوایی پاکستان سرنگون‌شده بود را به نشانه حُسن نیت آزاد کرد و دولت اسلام‌آباد امیدوار است آزادی خلبان هندی پیامی روشن برای رهبران هندی است که پاکستان خواهان صلح با هند است.

رسانه‌های پاکستان نیز با استقبال از ابتکار عمران خان برای آزادی خلبان هندی، می‌گویند که اکنون مرحله جدیدی بین دو کشور آغازشده و دهلی‌نو باید از این وضعیت استفاده کند و پیشنهاد طرف پاکستانی برای صلح و تنش‌زدایی را جدی بگیرد.

برخی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان نیز اخیراً در نشست مشترک پارلمانی که موضوع اصلی آن بررسی تنش‌های این کشور با هند بود، به دولت پیشنهاد داده‌اند که جهت تنش‌زدایی با هند و پیشبرد ابتکار صلح هیئت‌هایی را به کشورهای همسایه و دیگر نقاط جهان اعزام کند تا از این طریق بتوان مواضع و تمایل پاکستان برای حل مسالمت‌آمیز اختلافات با هند را برجسته کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دم هند گرم باید ایران هم حمله میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران به هیچ کشوری حمله نمی کند

    • بدون نام

      ازجنگ دوری کنید،درغیراینصورت بسیار خطرناک خواهدشد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج