۸۳۸۲۳۲
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ناگفته‌های دستکاری آرای نظرسنجی صدا و سیما

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.

روز گذشته پیامک‌هایی به برخی مشترکان تلفن همراه می‌رسید که نشان می‌داد آن‌ها در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «برنده باش» شرکت کرده‌اند، در حالی‌که این‌ واقعیت نداشت. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.

چند روزی است واکنش‌هایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صدا و سیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، شب گذشته وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

پس از این حواشی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است «جابجایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است».

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار به ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

«سید جمال هادیان طبائی زواره» افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

وی در ادامه توضیح داد: اظهارات جدید ایشان را ندیده‌ام اما به فرض صحت،عرض می‌کنم ایشان صبح روز گذشته نیز اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای ایشان در این مورد هم مردود است.

هادیان تصریح کرد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظها نظر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت به وزیر شجاع دولت امید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شجاعتی نمی خواد :(
        هک کار کی بوده؟ چرا سیستم پیامک رو قطع نکرده؟ انقدر شوط بوده یا ما رو ... فرض کرده؟ هدف تخریب تلویزیون و آقای گلزار بوده

      • بدون نام

        فروغی حیا کن شبکه سه رو رها کن شعار مردم در فضای مجازی و تماشاچیان فوتبال در استادیوم ها

      • بدون نام

        ناگفته پیداست که این تقلب به تنفر فروغی از نود و فردوسی پور ربط داره

    • مردجنوبی

      خلاصه این داستان ادامه دارد و اینهمه فساد هم از خود مردم نشات میگیره بزار یکبار هم شده به خودمون و رفتار فریبانه ایرانیا به همدیگه نگاه کنیم ،از ماست که بر ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق با شماست. متاسفانه جامعه و فرهنگ ما دچار دروغگویی و فریب و سواستفاده گری شده و همین مردم هم که به پست های دولتی میرسند دنبال همین کارها هستند و دستشون هم بازتر میشه
        بنده معتقدم که اگه 100 تا دولت هم عوض بشه و حتی اگه رندوم از مردم انتخاب کنند برای دولت باز هم وضعیت فساد همینه و فرقی نمیکنه
        باید کارآموزشی و فرهنگی انجام بشه و نظارت ها و مجازات ها بسیار شدیدتر بشه

    • بدون نام

      کی بود کی بود من نبودم

    • بدون نام

      فروغی حیا کن شبکه سه رو رها کن شعار مردم در فضای مجازی و تماشاچیان فوتبال در استادیوم ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول پیشنهاد خوبی بود
        حتما در استادیوم اجراش میکنیم

    • بدون نام

      اقا یک کلام مدیر کم سن و کینه ای و بی تجربه شبکه سه که با پارتی و روابط رسیده اینجا و تا الان هم کلی ماجراهای مختلف پیش اورده مقصر هستش این و همه میدونند چرا دارید ملت و..... فرض میکنید؟

    • بدون نام

      شرم بر رئیس شبکه سه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج