۸۳۸۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جباری: استقلال بهانه آشنایی من و مرحوم الوند بود

روز گذشته تصاویری از مجتبی جباری منتشر شد که او را ناراحت و غمگین از فوت خشایار الوند نشان می‌داد.

فرهیختگان: روز گذشته تصاویری از مجتبی جباری منتشر شد که او را ناراحت و غمگین از فوت خشایار الوند نشان می‌داد. دو دوست استقلالی قدیمی از دو حیطه هنر و فوتبال. به همین بهانه با جباری تماس گرفتیم تا درخصوص ارتباطش با مرحوم الوند و مسائل این روزهای استقلال گفت‌وگویی را انجام دهیم.

جباری: استقلال بهانه آشنایی من و مرحوم الوند بود

ستاره سابق استقلال در این خصوص گفت: «با مرحوم الوند از سریال «قهوه تلخ» آشنا شدم و از آنجایی که خیلی استقلالی و انسان خوبی بود و اهل خانواده و فرهنگ و ادب. این موضوع باب آشنایی ما را فراهم کرد. بعد از آن هم به بهانه‌های مختلف همدیگر را می‌دیدیم.

در این اواخر هم به خاطر نزدیکی منزل‌هایمان همدیگر را بیشتر در یک مرکز خرید ملاقات می‌کردیم. به قدری مثبت و دوست‌داشتنی بود که باعث شد علاقه زیادی به او داشته باشم و حتی بعضا ارتباط خانوادگی با هم داشتیم.»

وی درخصوص اینکه به نظر می‌رسید استقلال نقطه مشترک طرفین در این ارتباط بوده باشد؛ گفت: «استقلال بهانه‌ای بوده برای خیلی از دیدارها و آشنایی‌ها. اتفاق خوب فوتبال و علاقه‌های باشگاهی باعث می‌شود تا ارتباطات زیادی به وجود بیاید اما در ادامه اینکه این دوستی‌ها در چه مسیری حرکت کند مهم است و فکر می‌کنم در مجموع بنده و مرحوم الوند به خوبی حرف همدیگر را می‌فهمیدیم.»

جباری و تصاویر چشمان گریانش در تشییع جنازه الوند در یادها ماند. او در این خصوص گفت: «من هم دو فرزند کوچک دارم و چیزی که خیلی من را اذیت می‌کند تعلق خاطر آن مرحوم به فرزندانش و ارتباط نزدیکش با آنها بود و همین موضوع باعث می‌شد تا بعد از مرگش بیشتر با خانواده‌اش احساس همدردری داشته باشم.»

وی درباره اینکه قبل از نوشته شدن سناریوی

«پایتخت 6» این اتفاق برای خشایار الوند افتاد، گفت: «تاثیر او روی سریال‌هایی که بی‌مانند بود و مردم با آن ارتباط برقرار می‌کردند، بسیار بود و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه انرژی چنین آدم‌هایی در پشت آن باشد. معتقدم موفقیت الوند به دو سه مجموعه ختم نمی‌شد و در هر مجموعه‌ای که کار کرد، می‌شد این ارتباط گرفتن خوب مخاطب را به عینه دید.»

مجتبی جباری درباره اینکه چه خاطره خوبی از مرحوم الوند دارد، این‌طور ادامه داد: «قبل از جشنواره فیلم فجر و در جشنواره سینما حقیقت، مرحوم الوند، بنده را به تماشای مستند آبی به رنگ آسمان دعوت کرد. مقداری دیر رسیدم و او برایم در کنارش جا رزرو کرده بود. علاقه او به استقلال به قدری زیاد بود که با هر اتفاق مثبتی در فیلم هیجان زده می‌شد. او برای این فیلم زحمت زیادی کشیده بود و به خاطر برخی اتفاقات ازجمله دارایی‌های باشگاه و اینکه استقلال از کجا به کجا رسیده ناراحت بود.

درنهایت هم بعد از فیلم در یک میهمانی دوستانه درخصوص قسمت‌هایی از فیلم و صحنه‌ای که بعد از جام حذفی منجر به فوت پدرم شده بود، صحبت کرد و ایشان هم به فوت مادرش که در چه شرایطی بود اشاره کرده و به خاطر وابستگی‌ای که داشت بغض کرده و گریه‌اش گرفت.

این آخرین تصویری است که از او در ذهن من هنوز باقی مانده و بعد هم خبر این اتفاق شوکه‌ام کرد. مرحوم الوند به جز اینکه نویسنده توانمندی بود، شخصیت دوست داشتنی و بسیار خوبی داشت و به شخصه دوستی‌مان بسیار صمیمی و محترم بود.»

کاپیتان سابق استقلال درباره آخرین شرایط این تیم قبل از دیدار با الدحیل گفت: «شرایط استقلال خیلی خوب است. خارجی‌های این تیم به خوبی در نیم‌فصل دوم به این تیم کمک می‌کنند و تیم یکدست و یکپارچه شده است و اتفاقات برای این تیم مثبت است و فکر می‌کنم در زمان مناسبی این تیم وارد آسیا شده باشد.

البته گروه‌شان گروه سختی است و فکر می‌کنم همه تیم‌ها در این گروه هم‌سطح هستند و به همین دلیل نمی‌توان مطمئن گفت که نتیجه این دیدار به سود کدام تیم می‌شود. البته استقلال پارسال هم در چنین وضعیتی بود و فکر می‌کنم تجربه خوبی دارد و حساب شده وارد لیگ قهرمانان می‌شود و می‌داند بازی‌های خارج و داخل خانه چه شرایطی دارد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند امسال هم نتایج درخشان مرحله گروهی در سال گذشته را تکرار کند یا خیر، گفت: «همیشه از استقلال این انتظار بر می‌آید. فکر می‌کنم سخت‌ترین قسمت لیگ قهرمانان همین قسمت مرحله گروهی است و اگر استقلال به‌عنوان صدرنشین صعود کند، می‌تواند تا مراحل قابل قبول حذفی نیز راه پیدا کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج