۸۳۸۲۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عبداللهی: امیدوارم در قطر نتیجه خوبی بگیریم

نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیشتر از دیگر مدعیان قهرمانی است.

خبرگزاری تسنیم: نصرالله عبداللهی با اشاره به بازی روز سه‌شنبه استقلال برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی برای استقلال سخت است چون الدحیل تیم پرقدرتی است و نسبت به فصل گذشته چند بازیکن خوب به این تیم اضافه شده‌اند. با این حال استقلال هم در روزهای خوبی به سر می‌برد و حالا یک «تیم» شده است. امیدوارم در قطر نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند از این گروه صعود کند، تاکید کرد: استقلال نسبت به نیم‌فصل اول شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و مهمترین موضوع هماهنگی تیمی است. این گروه بسیار سخت است ولی امیدوارم استقلال صعود کند.

عبداللهی در رابطه با شانس استقلال برای قهرمان شدن در لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که گفتم استقلال تبدیل به یک تیم شده و این شرایط را پرسپولیس در فصل گذشته داشت که با وجود کمبود بازیکن نتایج خوبی گرفت. دیگر مدعیان هم شانس دارند ولی من شانس استقلال را نسبت به بقیه بیشتر می‌دانم.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: عملکرد خارجی‌های استقلال بر خلاف خارجی‌های قبلی خوب بوده و آنها به تیم کمک می‌کنند. نکته مهم این است که تمامی بازیکنان با هم هماهنگ هستند و این به نتیجه‌گیری استقلال کمک می‌کند.

عبداللهی با اشاره به مشکلات مالی در باشگاه استقلال گفت: وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد و از لحاظ فنی مشکلی ندارد، فقط مشکلات مالی می‌تواند همه چیز را به هم بریزد. مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند تا این مشکلات را به کمترین حد ممکن برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      الدحيل 6 کيسه 0

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج