۸۳۸۲۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«شزم» به سوی افتتاحیه ۴۸ میلیون دلاری

پیش‌بینی می‌شود تازه‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی در هفته اول اکران با فروش قابل ملاحظه‌ای مواجه شود.

سی نما: به نظر می‌رسد که "شزم!" (Shazam!) گام اول را در افتتاحیه مستحکم برخواهد داشت. به گزارش "باکس‌آفیس‌پرو"، و براساس آخرین برآوردها تازه‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) در هفته‌ی اول اکران در بازارهای داخلی ۴۸ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۱۴۸ میلیون دلار فروش می‌کند.

«شزم» به سوی افتتاحیه ۴۸ میلیون دلاری

این برآوردها تا اندازه‌ای تحت تأثیر دیگر فیلم‌های دنیای دی‌سی است، با این حال انتظار می‌رود که "شزم!" در گیشه صدرنشین شود و پیروز رقابت با "گورستان حیوانات خانگی" (Pet Semetary) و "بهترین دشمنان" (The Best of Enemies) باشد. این درحالی است که برای "آکوامن" (Aquaman) رکورد افتتاحیه‌ی ۶۰ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شد اما عملکرد فیلم کمی بهتر از آن شد. با در نظر گرفتن این مسئله، باید دید دستاورد "شزم!" از بازارهای آمریکای شمالی به چه شکلی خواهد بود.

"شزم!" ماجرای پسرکی بی‌سرپرست به نام "بیلی بتسن" با بازی "اشر انجل" را روایت می‌کند که می‌تواند با به وسیله‌ی یک طلسم باستانی به یک ابرقهرمان بزرگسال با بازی "زکری لیوای" تغییر شکل پیدا کند.

"دیوید اف. سندبرگ" کارگردان فیلم سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: "او به دنبال یافتن خانواده‌ی خودش است… مادرش هنوز زنده است. اما وقتی که این قدرت‌ها را به دست می‌آورد، باید ابتدا نحوه‌ی استفاده از آن را یاد بگیرد. بدین منظور به کمک دوستش "فردی" که برای خودش یک ابرقهرمان‌شناس است احتیاج دارد تا قدرت‌هایش را بشناسد و ابرقهرمان بودن را فرابگیرد."

"آکوامن" به تازگی از رکورد نهایی "محافظین کهکشان" عبور کرده است. فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل "شزم!"‌در تاریخ ۵ آ‌پریل، "جوکر" در تاریخ ۱۰ اکتبر، "پرندگان شکاری" در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، "بتمن" در تاریخ ۲۵ جون ۲۰۲۱، "جوخه‌ی انتحار" در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱، و "آکوامن ۲ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ می‌شود.

فیلم "ما" (US) به کارگردانی "جوردن پیل" نیز اواخر ماه مارس روی پرده می‌رود و اولین آمارها نشان می‌دهد که این اثر ترسناک با فروش افتتاحیه‌ی رضایت‌بخشی مواجه می‌شود. ورایتی اخیراً در گزارشی اعلام کرده است که "ما" در هفته‌ی اول اکران در بازارهای داخلی دست کم ۳۵ میلیون دلار می‌فروشد.

در صورتی که "ما" رکورد ۳۵ میلیون دلاری را در اولین آخر هفته به جا گذارد، از فروش ۳۳ میلیون دلاری "برو بیرون" اولین اثر پیل در مقام کارگردان که ۲۵۵ میلیون دلار در نقاط مختلف دنیا فروخت عبور می‌کند. "برو بیرون"‌ با رکورد ۱۷۶ میلیون دلاری در آمریکا سومین فیلم ترسناک پرفروش تاریخ با درجه‌ی سنی بزرگسال لقب گرفت و تنها فیلم‌های "جن‌گیر" (The Exorcist) و "آن"‌ (It) را بالاتر خود دید.

پیل پیش از این اشاره کرده بود که هرچند "ما" و "برو بیرون" دارای شباهت‌هایی از لحاظ لحن هستند اما دومین فیلمش ترسناک‌تر است. او در این باره می‌گوید: "تنها چیزی که می‌دانم این است که سر و کار داشتن با ژانرهای تریلر، وحشت، اکشن و توطئه از علاقه‌مندی‌های من است… از لحاظ لحن فیلم یادآور "برو بیرون" است. با این حال، می‌خواهم فیلمی به کلی متفاوت بسازم. می‌خواهم به مسئله‌ی متفاوتی نسبت به نژاد اشاره کنم."

در فیلم "ما" بازیگران سرشناسی از جمله "لوپیتا نیانگو" بازیگر برنده‌ی اسکار "۱۲ سال بردگی"، "وینستون دوک"، "الیزابت ماس"، "تیم هایدکر"، "مدیسون کوری"، و "ایوان الکس"‌ نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم در مورد خانواده‌ی "ویلسون" است که برای گذران تعطیلات به سانتا کروز کالیفرنیا سفر می‌کنند تا به ملاقات آشنایان خود بروند.یک شب چهار فرد مرموز به زور وارد خانه‌ی دوران کودکی "آدلاید" مادر خانواده و محل فعلی سکونت آن‌ها می‌شوند. ویلسون‌ها خیلی زود می‌فهمند که ظاهر و نحوه‌ حرف زدنشان مثل آن‌هاست. "آدلاید" از ذات این "هیولاها" آگاه است.

"ما" در تاریخ ۲۲ مارس روی پرده می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج