۸۳۸۳۵۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

صخره سرسخت در مسیر صدرنشینی دوباره سپاهان

سپاهان برای رسیدن دوباره به صدرجدول رده بندی لیگ برتر بازی سختی مقابل شاگردان مهدی تارتار دارد.

ورزش‌سه: در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر روز جمعه سپاهان در اصفهان از پارس جنوبی جم میزبانی می کند. شاگردان امیر قلعه نویی که در مسابقه قبلی خود مقابل تراکتورسازی با دو گل شکست خوردند و صدرجدول را از دست دادند، حالا امید زیادی دارند تا در بازی خانگی این هفته به برد برسند و بتوانند بار دیگر به صدر برگردند.

حریف سپاهان اما تیمی سرسخت است که یقه بسیاری از بزرگان لیگ را گرفته است. بازی رفت پارس جنوبی و سپاهان در جم تا ثانیه های پایانی با نتیجه دو بر یک به سود جنوبی ها دنبال می شد که کی روش استنلی در دقیقه ۹۴ گل تساوی تیمش را زد و امتیازات آن مسابقه تقسیم شد.

حالا نیز سپاهانی ها خوب می دانند در بازی روز جمعه کار سختی برای کسب ۳ امتیاز مقابل پارس جنوبی و بازگشت به صدرجدول لیگ دارند. بی تردید امیر قلعه نویی نیز تدابیر خود را برای بازی این هفته تغییر خواهد داد، ضمن اینکه مهدی تارتار هم با توجه به غیبت یکی دو بازیکن کلیدی تیمش در صدد جایگزین کردن نفرات مناسب و ترک اصفهان با دست پر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب

      به امید خدا سپاهان برنده میشه

    • بدون نام

      سپاهان مواظب باش نخوری زمین

    • احمد

      سپاهان ميبازه وقندلي سرافکنده ميشه ياشاسين تراختور

    • بدون نام

      تیم سپاهان تا همین فصل پیش تیم قابل احترامی بود وما هواداران فوتبال به این تیم وباشگاه سپاهان احترام زیادی قائل بودیم اما از وقتی که گروهبان قندلی پای کثیفشو به اصفهان گذاشته این تیم وهواداراش کاملا اخلاق رو فراموش کردند وبیشتر به دنبال نتیجه گرفتن با هراهرم وفشاری هستن واقعا حیفه تیمی به این ریشه داری اینجوری فرهنگ هواداری واخلاق رو فراموش کنه متاسفانه تراکتور هم تا زمانی که قلعه مرغی قدم نحسشو در خطه اذربایجان نزاشته بود تیم اخلاق مداری بود اما بعد از اینکه این دلال هوچیگر ومافیای فوتبال پاشو اونجا گذاشت همه اون خصوصیات خوب رو فراموش کردن وبه دشمنی با تمام تیمهاوحتی مردم دیگر شهرها وحتی قوم ها پرداختن برای ما وخیلی از مردم دیگه عجیب نیست که بفهمیم علت چی هستش تمام این بد اخلاقی ها وهوچیگری ها وبی انصافی وفوش دشنام دادن ها یک علت داره واونم کسی نیست جزء گروهبان قندلی وباند مافیایش که متاسفانه خبرنگاران (خبر دلار) هم هستن که باهاش همکاری میکنن اگه میخوایم فوتبالی پاک و درستی راداشته باشیم باید پای امیر قلعه نویی ها از فوتبال ایران بریده بشه

      پاسخ ها

      • امید پرسپوشیشی

        سپاهان قهرمان تو لیگ برتر بمان...خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج