۸۳۸۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حدادعادل: مذاکره من و لاریجانی طبیعی است

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران گفت: دیدار بنده با آقای لاریجانی طی دو سه هفته اخیر نبوده و مذاکرات بنده با آقای لاریجانی امری کاملا طبیعی است که در قالب ارتباط دو فراکسیون است اما در دو سه هفته اخیر دیداری نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره دیدار خود با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: دیدار بنده با آقای لاریجانی طی دو سه هفته اخیر نبوده و مذاکرات بنده با آقای لاریجانی امری کاملا طبیعی است که در قالب ارتباط دو فراکسیون است اما در دو سه هفته اخیر دیداری نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار شما با لاریجانی چه زمانی بوده است، گفت: خیلی وقت‌ پیش بوده و بنده هم تاریخ دقیق آن را یاد ندارم.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار در راستای یکی شدن دو فراکسیون رهروان ولایت و اصول‌گرایان بوده است؟ گفت: دو فراکسیون در بسیاری از مواضع نظر مشترکی دارند، مانند مسئله هسته‌ای و اصول بودجه که ما در این زمینه‌ها با فراکسیون رهروان ولایت ارتباط داریم و امری کاملا طبیعی است و کار مشترک می‌کنیم.

آن مواردی که در آن اختلاف نداشته باشیم که خیلی موارد است، عقل و منطق حکم می‌کند که با یکدیگر همسو عمل کنیم و بحث یکی شدن فراکسیون‌ها نیست بلکه همگرایی در میدان عمل در مواردی که وحدت نظر داریم است و این امری است که همه اعضای دو فراکسیون منطقاً پذیرفته‌اند و نمونه آن نیز در دعوت از آقای تخت‌روانچی بود که دو فراکسیون امضا کردند و یا مواردی مشابه از این قبیل موارد فعالیت‌ها که در گذشته بوده و در آینده نیز خواهد بود.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با بیان اینکه بحثی در مورد تشکیل یک فراکسیون واحد اصولگرایی نشده است، در مورد جلسات مشترک دو فراکسیون با مسئولان، گفت: برگزاری جلسات با مسئولان بستگی به موضوع دارد و کلاً در نظر داریم، در بسیاری از موارد که محل اختلاف نیست به صورت واحد عمل کنیم و هر دو فراکسیون این مورد را پذیرفته‌اند و قبلا نیز شاهد چنین مواردی بودیم و در آینده نیز خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون اصول‌گرایان برنامه‌ای برای دیدار با رئیس‌جمهور ندارد؟ گفت: ما آقای رئیس‌جمهور را در شورای عالی انقلاب فرهنگی و گاهی در مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌بینیم و بنده تا جایی که می‌دانم تاکنون دیدار فراکسیونی نداشته است، چه فراکسیون رهروان ولایت و چه فراکسیون اصولگرایان و چه فراکسیون‌های دیگر و همچین برنامه‌ای تاکنون نبوده و اگر چنین برنامه‌ای باشد ما نیز استقبال می‌کنیم و ما نیز درخواستی برای دیدار با رئیس‌جمهور ندادیم.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اینکه آیا دیدار شما با آقای لاریجانی مربوط به مجلس نهم بوده و یا مباحثی در مورد جریان اصولگرایی بحثی شده است؟ تصریح کرد: دیدار بنده با آقای لاریجانی امری طبیعی است و در مجلس خیلی از امور است که همکاری دو فراکسیون را اقتضا می‌کند. ما در این زمینه دیدار کردیم و فقط در حد مسائل داخل مجلس بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فراکسیون اصولگرایان نیز طرح غنی‌سازی ۶۰ درصد را دنبال می‌کند و از آن حمایت می‌کند و یا خیر؟ گفت: این موضوع نظر برخی از نمایندگان است و فراکسیون آن را دنبال نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر شما به چه دلیل قصد دارند حماسه ۹ دی را کم‌رنگ جلوه بدهند و اقداماتی انجام می‌دهند که این حماسه به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: بالاخره یک عده‌ای مخالف بودند که ملت ۹ دی را آفریدند و لابد همان‌ها از احیای ۹ دی و یادآوری آن خوشحال نیستند و این مسئله طبیعی است. ۹ دی یک واکنش ملی در برابر فتنه بود و طرفداران فتنه طبیعی است که از بزرگداشت ۹ دی و یادآوری آن خوششان نمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج