جاباما
۸۳۸۳۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خلیلی: شرایط خوبی برای بازی با پاختاکور داریم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: با برد مقابل نفت آبادان روحیه بازیکنان بالاتر رفته و شرایط خوبی برای بازی با پاختاکور داریم.

خبرگزاری فارس: محسن خلیلی در خصوص وضعیت زمین تمرین تیم پرسپولیس، گفت: در روزهای اخیر من زمین‌های تمرین متفاوتی را دیدم اما ما در تهران زمین زیادی نداریم و بیشتر زمین‌های چمن طبیعی تبدیل به چمن مصنوعی شده است. از طرف دیگر باید زمینی در اختیار ما باشد که در شان پرسپولیس باشد.

برخی از زمین‌های چمن کیفیت لازم را ندارند و یا اینکه اگر شرایط خوبی هم داشتند در اختیار تیم‌های دیگر بودند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بتوانیم زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی را بازسازی فوری کنیم و به همین خاطر این زمین در اختیار یک پیمانکار چمن قرار گرفت و قرار است آنها به زودی کارهای مرمت چمن را انجام دهند.

وی ادامه داد:‌البته ما در زمان خوبی به شمال کشور می‌رویم و دو بازی در قائم‌شهر و رشت برگزار می‌کنیم که چمن مصنوعی است و به همین دلیل تمرینات ما از روز چهارشنبه به ورزشگاه درفشی‌فر منتقل می‌شود که چمن مصنوعی دارد و تا عید در این ورزشگاه تمرین می‌کنیم و سپس با آماده سازی و ترمیم زمین چمن ورزشگاه کاظمی به این ورزشگاه برخواهیم گشت. طبق تصمیم‌گیری انجام شده تمرینات ما برای سال آینده از سوم فروردین آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره وضعیت این تیم برای بازی فردا مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه بازی خوبی مقابل نفت آبادان انجام دادیم و برد در این بازی روحیه بازیکنان ما را بالاتر برده است. از طرف دیگر با تلاش کادر پزشکی، بازیکنان مصدوم ما هم مشکلی نخواهند داشت و به شرایط آرمانی می‌رسند. از طرف دیگر کادر فنی از شرایط موجود راضی است و باشگاه هم تلاش می‌کند تا همه چیز خیلی خوب پیش برود و تیم در آرامش کامل باشد.

خلیلی درباره حضور پرسپولیس در لیگ برتر هم تصریح کرد: ما طبق برنامه‌ای که از قبل اعلام شده بود به مصاف نساجی می‌رویم و به همین دلیل ۱۷ اسفند در قائم‌شهر بازی خواهیم کرد. البته نامه اعتراضی به سازمان لیگ زده بودیم تا فشردگی مسابقات کمتر شود.

وی در پایان افزود: در شرایطی هستیم که کلیه ارکان باشگاه و تیم در وضعیت خوبی قرار دارند و برای شادی هواداران تلاش می‌کنیم. آقای عرب امورات باشگاه را به خوبی پیش می‌برد و هواداران هم حامی ما هستند که حمایت خوبی هم از پرسپولیس انجام می‌دهند و تلاش خواهیم کرد تا شادی آنها ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج