۸۳۸۳۹۲
۷۰ نظر
۱۳۶۱۳
۷۰ نظر
۱۳۶۱۳
پ

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

نزدیک‌شدن فصل پایانی سریال بازی‌های تاج و تخت را به فال نیک می‌گیریم و در ادامه برای شما از چیز‌هایی خواهیم گفت که نظر شما را در خصوص بازیگران سریال بازی تاج و تخت تغییر می‌دهد.

برترین ها - محمد کاملان: سریال دیدن یک فرق بزرگ با تماشای فیلم دارد و آن فرق این است که به دلیل طولانی‌تر بودن زمان سریال نسبت به فیلم، با شخصیت‌های سریال ارتباط بیشتری برقرار می‌کنیم و بیشتر غرق داستان می‌شویم.

استحکام داستان سریال و همچنین جذاب بودن آن در کنار ایفای نقش عالی ستارگان این سریال نیز کمک می‌کند تا رابطه نزدیک‌تری با شخصیت‌ها برقرار کنیم. این موارد باعث شد تا سریال بازی‌های تاج و تخت، به یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر تبدیل شود و بعید می‌دانیم کسی اهل سریال باشد و این مجموعه جذاب و نفس‌گیر را ندیده باشد.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

در چند سالی که این سریال پخش می‌شود با شخصیت‌های اصلی آن انس زیادی گرفتیم و برای مصیبت‌هایی که بر سر خاندان استارک آمد غصه‌ها خوردیم، گاهی اوقات نیز دلمان از لنیستر‌ها حسابی خون می‌شد و می‌خواستیم سر به تن بعضی از آن‌ها نباشد. اما از آنجایی که هر آغازی در این دنیا پایانی هم دارد، به انتهای سریال بازی تاج و تخت نزدیک می‌شویم و آخرین فصل از این سریال جذاب در سال آینده قرار است روی آنتن برود.

در این بین اگر از طرفداران دوآتشه سریال بازی تاج و تخت باشید در کنار اینکه به احتمال زیاد هر کدام از قسمت‌های این سریال را چندین بار دیده‌اید، خبر‌ها و تصاویر حاشیه‌ای این سریال را نیز دنبال کرده‌اید و فکر می‌کنید از زیر و بم هنرپیشه‌های این سریال باخبر هستید.

اما جالب است بدانید چیز‌های از هنرپیشه‌های این سریال می‌دانیم که مطمئن هستیم از وجود آن‌ها بی‌خبر هستید. با این حساب نزدیک‌شدن فصل پایانی سریال بازی‌های تاج و تخت را به فال نیک می‌گیریم و در ادامه برای شما از چیز‌هایی خواهیم گفت که نظر شما را در خصوص بازیگران سریال بازی تاج و تخت تغییر می‌دهد.

امیلیا کلارک به عشق بازی در نقش مادر اژد‌ها همه‌چیز را زیر پا گذاشت

امیلیا کلارک قبل از اینکه در سریال بازی تاج و تخت حاضر شود و نقش طوفان‌زاد، مادر اژد‌ها و شکننده زنجیر‌ها را بازی کند. هنرپیشه چندان معروفی نبود و پیش از آن نقش فرعی در چند سریال بر عهده داشت. این هنرپیشه بریتانیایی اصول اخلاقی خاص خودش را داشت و به این اصول هم پایبند بود.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

همین موارد باعث شده بود تا قبل از بازی‌های تاج و تخت، صحنه غیراخلاقی از امیلیا کلارک شاهد نباشیم. پایبندی امیلیا به اخلاق و عرف اجتماع ادامه پیدا کرد تا به او پیشنهاد بازی در نقش دنریس تارگرین داده شد. این پیشنهاد به اندازه‌ای وسوسه‌برانگیز بود که امیلیا کلارک حاضر شد به تمام اصول اخلاقی که به آن‌ها پایبند بود پشت‌پا بزند و در سریال بازی تاج و تخت ایفای نقش کند.

امیلیا کلارک در خصوص بازی در این سریال و ایفای نقش صحنه‌های غیر اخلاقی به رسانه‌های خبری گفت: به اندازه‌ای در اجرای نقش دنریس تارگین مصمم بود و می‌خواست این نقش به بهترین نحو ممکن اجرا شود که حتی اجازه نداد برای بعضی از صحنه‌های این سریال از بازیگر بدل‌کار کمک گرفته شود و ترجیح داد تا اخلاق را زیر پا بگذارد و بازی تمامی قسمت‌ها را شخصاً بر عهده بگیرد.

لینا هدی که در انتهای فصل پنجم دیدیم، لینا هدی واقعی نبود

لینا هدی در بیشتر از ۳۰ فیلم بلند و ۱۳ سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است، این هنرپیشه ۴۵ ساله انگلیسی در ۳ بازی ویدئویی نیز حضور داشته، اما بیشتر هواداران، لینا هدی را با سریال بازی تاج و تخت می‌شناسند. در این بین اگر تمامی قسمت‌های این سریال را لحظه به لحظه دنبال کرده باشید حتماً خاطرتان هست که در آخرین قسمت از فصل پنجم این سریال، لینا هدی در نقش سرسی لنیستر مجبور شد در میان مردم برهنه راه برود و آبروی ملکه لنیستر‌ها به باد فنا رفت.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

در حین اینکه سرسی لنیستر در میان مردم راه می‌رفت و دشنام می‌شنید، راهبه‌ای هم فریاد شرم سر می‌داد تا آبروی برای سرسی باقی نماند. از قرار معلوم لینا هدی در حین فیلمبرداری این قسمت باردار بود و کارگردان برای اینکه حاملگی او مشخص نشود، به جای حضور لیندا هدی واقعی در فیلمبرداری این صحنه از بازیگر بدل‌کاری با نام ربکا ون کلیو (Rebecca Van Cleave) استفاده کردند.

مدتی بعد از که این قسمت از سریال پخش شد، لینا هدی در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) گفت، بازی در چنین صحنه حساسی برای او بسیار دشوار بود و از آنجایی که بارداری نیز به شرایط او اضافه شده بود، به هیچ‌وجه امکان حضور مستقیم در چنین صحنه‌ای را نداشت، به همین دلیل از بازیگر بدل کمک گرفته شد.

عدم حضور سرسی و بران در کنار هم

اگر از آن دسته تماشاچیان تیزبینی هستید که هیچ چیزی را در یک سریال از قلم نمی‌اندازند حتماً دقت داشته‌اید که جروم فلین، بازیگر نقش بران در هیچ کدام از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت صحبت مستقیمی با سرسی لنیستر نداشت و کمتر پیش آمد که این دو بازیگر حتی نگاهشان هم به یکدیگر بیافتد.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

جالب اینجاست این اتفاق در حالی صورت گرفت که بران به برادران سرسی کمک‌های زیادی کرد و رابطه نزدیکی با خاندان لنیستر‌ها داشت. اما هیچ دیالوگ مستقیمی میان سرسی و بران در این سریال رد و بدل نشد. ظاهراً چنین اتفاقی بی‌دلیل نیست و ریشه‌ای در رابطه گذشته جروم فلین و لینا هدی دارد.

اینگونه که پیداست این دو هنرپیشه هرگز در یک صحنه در کنار هم حضور پیدا نمی‌کند چرا که لینا هدی و جروم فلین سال‌ها پیش با هم ارتباط داشتند و رابطه آن‌ها ختم به‌خیر نشد و با مشکلات زیادی از هم جدا شدند. از قرار معلوم رابطه میان جرمی و لینا به اندازه‌ای شکر آب است که در تمامی چندین سال ساخت سریال، این هنرپیشه‌ها حتی در یک اتاق هم در کنار هم حاضر نشدند و هر زمان که یکی از آن‌ها در قسمتی حضور داشت، نفر دیگر آن مکان را ترک میکرد.

تنها جایی که این دو هنرپیشه را در یک صحنه در این سریال دیدیم به فصل سوم باز می‌گردد که این صحنه نیز گفتگوی بسیار کوتاهی بود و پس از آن هرگز سرسی و بران در کنار هم در بازی تاج و تخت حضور پیدا نکردند.

امیلیا کلارک و کیت هرینگتون دوستان بسیار صمیمی هستند

انصافاً باید اعتراف کرد سریال بازی تاج و تخت سرشار از اتفاق‌های غیرمنتظره بود و زمانی که قسمت‌های اول این سریال را می‌دیدیم کسی باورش نمی‌شود چه سرگذشتی در انتظار شخصیت‌های این سریال است. اما در این بین کاملاً مشخص بود دنریس تارگرین و جان اسنو، آینده‌ای روشن را در این سریال در پیش‌رو دارند. دنریس و جان هر دو در این سریال سختی‌های زیادی تحمل کردند و در بیشتر مواقع از یکدیگر دور بودند تا اینکه در نهایت در فصل هفتم شاهد رویارویی مادر اژد‌ها و جان اسنو بودیم.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

از آنجایی که هر دو بازیگر از ابتدای سریال حضور داشتند رابطه‌ای دوستانه میان کیت هرینگتون و امیلیا کلارک ایجاد شده بود و رفاقت این دو در زندگی واقعی باعث شد تا رویارویی و عشق و عاشقی آن‌ها در سریال برای هر دو بازیگر دشوار باشد. در همین زمینه کیت هرینگتون به پایگاه خبری وَنیتی فِیر (Vanity Fair)، گفت: امیلیا کلارک را حدود شش سال بود که می‌شناخت و با یکدیگر دوستان خوبی شده بودند، از طرف دیگر امیلیا دوست نزدیک رز لزلی، همسر کیت هرینگتون بود و تمامی این موارد باعث شده بود تا عشق آن‌ها تنها به سریال ختم شود و در دنیای واقعی، برای یکدیگر دوستان صمیمی باقی بمانند.

بازیگر نقش دُران مارتل فکر می‌کرد عمر بیشتری در بازی تاج و تخت داشته باشد

الکساندر صدیق بازیگر انگلیسی سودانی است که تاکنون فیلم‌های مختلفی از او دیده‌ایم و در سریال بازی تاج و تخت نیز نقش دُران مارتل را برعهده داشت. الکساندر صدیق هنرپیشه خوبی است و انصافاً هم باید گفت: نقش دران مارتل را بی‌عیب و نقص اجرا کرد و حتی فکرش را نمی‌کردیم این هنرپیشه پس از حضور در چند قسمت، به‌سرعت از سر راه برداشته شود.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

جالب اینجاست که حتی الکساندر صدیق هم فکر نمی‌کرد که قرار است به این زودی نقش‌اش در بازی تاج و تخت خاتمه پیدا کند، جالب‌تر اینکه عوامل سازنده این سریال با الکساندر صدیق برای بازی در نقش دران مارتل جهت ۴ فصل قرار داد بسته بودند، اما همان‌طور که در سریال دیدید، دران مارتل زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم با بی‌رحمی تمام به قتل رسید.

در این بین گفته می‌شود از آنجایی که دران مارتل و خاندان او در کتاب‌های این مجموعه نقش مهمی داشتند و شعار آن‌ها نیز» سرکوب نشده، سر خم نکرده، شکسته نشده» بود. هوادارن فکر می‌کردند دران مارتل نقش پررنگ‌تری در سریال هم داشته باشد و سازندگان بازی تاج و تخت که سابقه درخشانی در از بین بردن ناگهانی شخصیت‌ها دارند، برای غافلگیری هواداران ترجیح دادند تا دران مارتل را قربانی کنند.

در این بین الکساندر صدیق نیز گفت که از حذف ناگهانی خود در این سریال بسیار شگفت‌زده شد و فکر نمی‌کرد به این زودی‌ها حذف شود. این هنرپیشه ادامه داد شاید نقش خودش را خوب بازی نکرده باشد و به همین دلیل نیز تهیه‌کننده‌ها تصمیم به حذف او گرفتند.

سوفی ترنر موفقیت خودش را مدیون بازی تاج و تخت است

اگر این سریال را از ابتدا دیده باشید حتماً به خاطر دارید زمانی که سوفی ترنر در نقش سانسا استارک در فصل اول بازی تاج و تخت حضور پیدا کرد تنها ۱۳ سال داشت و دختربچه‌ا‌ی بیش نبود. خوشبختانه سوفی ترنر به‌رغم سن و سال بسیار کم توانست به‌خوبی از عهده اجرای نقش سنگین سانسا بر آید و سازندگان سریال و تماشاچیان را راضی نگه داشت.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

این روز‌ها سوفی ترنر بواسطه بازی در این سریال اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کرده است و شاهد حضور او در فیلم پرطرفدار «مردان ایکس ققنوس تاریک» نیز هستیم. در سریال بازی تاج و تخت هم امید زیادی به او داریم و آرزو می‌کنیم به‌خوبی بتواند از عهده مدیریت خاندان استارک برآید.

سوفی ترنر در مصاحبه‌هایی که انجام داده به تأثیر سریال بازی تاج و تخت در موفقیت‌های خود نام برده و مدعی است درس‌های بسیار زیادی از این سریال فرا گرفته است. با این حساب انتظار می‌رود در آینده نیز از سوفی ترنر زیبارو فیلم‌ها و سریال‌های موفق بیشتری ببینیم.

میسی ویلیامز رابطه خوبی با بازیگر نقش هاند در بازی تاج و تخت دارد

طرفداران بازی تاج و تخت به‌خوبی می‌دانند که هیچ‌کدام از اعضای خاندان استارک روی خوش ندیدند و بعضی از آن‌ها کشته شدند و بعضی دیگر نیز مشکلات زیادی را تحمل کردند. در این بین انصافاً باید گفت: آریا استارک که نقش او را میسی ویلیامز بازی می‌کند، یکی از بااراده‌ترین فرزندان ند استارک بود و به‌رغم اینکه با مشکلات زیادی روبرو شد باز هم خم به ابرو نیاورد و به مبارزه ادامه داد.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

حتی اگر خاطرتان باشد آریا توانست به داخل لنیستر‌ها نیز نفوذ کند و نیش خودش را به این خاندان بزند. آریا بیشتر این دستاورد‌ها را مدیون اراده قوی خودش است، اما از حق نباید گذشت که هاند که نقش او را روری مک‌کین در این سریال بازی می‌کند، کمک‌های زیادی به آریا استارک کرد و به‌رغم اینکه آریا او را در فهرست افرادی که باید بکشد قرار داده بود باز هم این دو شخصیت بار‌ها در کنار هم قرار گرفتند و آریا کمک‌های زیادی از هاند دریافت کرد.

جالب اینجاست که این رابطه نزدیک میان میسی ویلیامز و روری مک‌کین تنها در سریال وجود نداشت و این دوبازیگر در صحنه فیلمبرداری نیز دوستان خوبی برای هم هستند. در همین زمینه روری مک‌کین در مصاحبه‌ای با روینگ استون مدعی شد که بدون شک میسی ویلیامز هوش بیشتری نسبت به او دارد و در بیشتر صحنه‌های فیلمبرداری، این میسی ویلیامز بود که به روری مک‌کین برای بهتر بازی کردن کمک می‌کرد.

روری مک‌کین در ادامه صحبت ها‌ی خود اعتراف کرد که آدم دست و پا چلفتی است و میسی ویلیامز بسیاری از اشتباه‌های او را در فیلمبردای جبران می‌کند. رودی به قسمت‌های زیادی از این سریال اشاره کرد که دیالوگ‌هایش را فراموش می‌کرد و این میسی ولیامز بود که دیالوگ‌ها به خاطر او می‌آورد. با این حساب می‌توان گفت: از آنجایی که خصومت‌ها و رفاقت‌های آریا استارک و هاند هنوز به پایان نرسیده، امیدواریم در آخرین فصل بازی تاج و تخت باز هم ماجرا‌های جالبی را از این دو شخصیت ببینیم.

ایوان ریان نزدیک بود به‌جای کیت هرینگتون در بازی تاج و تخت حاضر شود

بدون شک شما هم همانند ما چهره خصمانه ایوان ریان در نقش رمزی بولتون را فراموش نمی‌کنید و بلا‌هایی که بر سر سانسا استارک و خاندانش آورد هنوز هم از جلوی چشم شما پاک نشده است. با این حساب بعید به نظر می‌رسد فکر کنیم قرار بود ایوان ریان به جای بازی در نقش رمزی بولتون خبیث، نقش جان اسنو شریف را بازی کند و پادشاه جدید شمال شود.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

از قرار معلوم ایوان ریان کاندید اول سازندگان این سریال برای بازی در نقش جان اسنو بود و همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت تا اینکه تهیه‌کنندگان به این نتیجه رسیدند که ایوان ریان بهتر می‌تواند نقش رمزی بولتون را بازی کند.

ایوان ریان در مصاحبه‌ای با تلگراف به این قضیه اشاره می‌کند و مدعی می‌شود او هم به با تهیه‌کنندگان هم عقیده بود که از عهده نقش رمزی بولتون بهتر بر می‌آید. با این حساب باید به انتخاب بازیگران سریال بازی تاج و تخت احسنت گفت: چرا که واقعاً ایوان ریان بهترین گزینه برای نقش رمزی بولتون بود و کیت هرینگتون نیز شخصیت شایسته‌ای برای ایفای نقش جان اسنو دارد.

پادشاه جافری شخصیت بسیار پیچیده‌ای داشت

شخصیت‌های بدذات زیادی را در بازی تاج و تخت دیدیم که هر کدام از آن‌ها در خبیث‌بودن دست دیگری را از پشت می‌بستند. یکی از این شخصیت‌ها پادشاه جافری با هنرنمایی جک گلیسون بود. این هنرپیشه ایرلندی که در سه فصل پیاپی او را در این سریال دیدیم و خون دل‌های زیادی از دستش خوردیم نقش پادشاهی کم سن و سال و بیرحم را بازی کرد که هیچ کسی از دستش در امان نبود.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

جک گلیسون در مصاحبه‌ای گفته بود که تلاش زیادی انجام داد تا تکبر و غرور بی حد و حساب جافری را به نمایش بگذارد، اما از طرف دیگر سعی داشت تا با توجه به سن و سال کم این پادشاه، ظرافت‌های نوجوانی و جوانی نیز در شخصیت او نمایان باشد. وی ادامه داد جافری عادت داشت پشت غرورش پنهان شود و ضعف‌های خود را مخفی نگه دارد، اما این پادشاه همیشه احساس عدم امنیت می‌کرد و به دنبال خانواده‌ای باثبات و پابرجا می‌گشت. به گفته جک گلیسون، جافری دوست داشت تا بقیه عاشق او باشند و اجرا کردن چنین ظرافت‌هایی در شخصیت پادشاه جافری کار بسیار دشواری بوده است.

جالب است بدانید جک گلیسون که انصافاً به خوبی از اجرای نقش پیچیده شاه جافری برآمد پس از بازی در این نقش دنیای سینما را فعلاً کنار گذاشته است و در همین زمینه به اینترتینمت گفته بود از ۸ سالگی مشغول بازیگری بوده است و دیگر اینکار برای او شور و حالی ندارد، همین امر باعث شد تا جک گلیسون ۲۶ ساله، تحصیل در رشته فلسفه را در دانشگاه دابلین پیش بگیرد.

پیتر دینکلیج اصرار زیادی داشت که نقش یک کوتوله بی‌دست و پا را بازی نکند

پیتر دینکلیج را با سریال بازی تاج و تخت شناختیم، اما جالب است بدانید این هنرپیشه ۴۹ ساله، سابقه درخشانی در سینما و تلویزیون دارد و بیشتر از ۳۰ اثر بلند سینمایی را در کارنامه او مشاهده می‌کنیم. پیتر دینکلیج به‌رغم قد کوتاهی که دارد، مرد بسیار موفقی در زندگی و کارش شناخته می‌شود و در سریال بازی تاج و تخت نیز نقش تیریون لنیستر را بازی می‌کرد که به دلیل قد کوتاهش بار‌ها مورد تحقیر و خشم سایرین قرار گرفته بود.

حقایقی که نظرتان را درباره بازیگران «بازی تاج و تخت» تغییر می‌دهد

اما اگر این سریال را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که تتیریون هرگز در برابر این تحقیر‌ها کوتاه نیامد و توانست احترام و اعتماد بانفوذترین افراد سرزمین وستروس را بدست بیاورد. شوخ‌طبعی و ذکاوت تیریون لنیستر او را به یکی از زیرک‌ترین شخصیت‌های بازی تاج و تخت تبدیل کرد و به‌رغم اینکه در کتاب و فیلمنامه این سریال تأکید زیادی به ذکاوت و هوشمندی تیریون شده بود، شخص پیتر دینکلیج نیز اصرار زیادی داشت تا تیریون هرگز دست‌مایه بزرگان وستروس نشود و نقش یک کوتوله بی‌دست و پا را در این سریال بازی نکند.

در همین راستا پیتر دینکلیج در مصاحبه‌ای با گاردین گفت: ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت را تنها به این دلیل قبول کرده بود که شخصیت تیریون لنیستر شخصیتی بود که ظاهر جسمانی‌اش، شخصیت او را تعریف نمی‌کرد و این اراده و خواست تیریون بود که او را از بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس این مجموعه بالاتر قرار می‌داد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: من عاشق کتاب‌های ارباب حلقه‌ها هستم، اما در این کتاب‌ها کوتوله‌ها به‌عنوان مخلوقاتی به‌غیر از انسان‌ها به‌تصویر کشیده شده اند و در‌واقع کوتوله‌ها در این داستان‌ها، انسان نیستند. اما در زندگی واقعی کوتوله‌ها وجود دارند و من به‌عنوان یک کوتوله از این نکته خوشحالم که برای یک بار هم که شده، جی. آر. آر مارتین در مجموعه کتاب‌های خود کوتوله‌ها را مخلوقاتی جدای انسان‌ها به تصویر نکشید و وجود کوتوله‌ها را در کنار انسان‌ها نمایش داد.

پیتر دینکلیج در این مصاحبه تأکید کرد پیشنهاد بازی در نقش‌های کلیشه‌ای برای کوتوله‌ها را هرگز قبول نمی‌کند و همیشه دوست دارد نقش‌های کوتوله‌هایی را قبول کند که تأثیر کلیدی در روند پیشبرد داستان فیلم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا سریال مزخرفی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مثل فرار ازندان.. فقط ادعا داشت و مردم هم که جوگیر شدن و الکی تعریف کردن

      • بدون نام

        دمت گرم واقعیت رو گفتی..

      • بدون نام

        موافقم ‌‌ هیچی نداشت. چند تا ادم کوتولو و فاسد که ادعای قدرتشون میشد و چند جلوه ویژه مثلا ازدها که به مارمولک بیشتر میخورد. فرار از زندانم همیم بود چند تا اراذل و اوباش که ادعای، قدرتشون میشد ولی بوق هم نبودن.

      • بدون نام

        اون صحنه هایی که مادر اژدها بازی کرد رسما صحنه های پورنوگرافی بود و تحقیر جنس زن.اینکه حاضر شده خودش بازی کنه یعنی شعورش پایینه و متوجه نیست تا ابد در ذهن نرینه ها با چی ثبت میشه

      • بدون نام

        شماها سریالهای صداو سیما رو ببینید به نظرم بهتره این سریال ها مناسب شما نیست.

      • بدون نام

        داداش سریال مزخرف مزخرفه دیگه صدا و سیما و تاج و تخت مثل هم بدردنخور هستن

      • بدون نام

        ۰۷:۰۲ ونت ورث میلر هنرپيشه نقش اصلى سريال فرار از زندان در نهايت به همجنسگرايى روى آورد. هرچى ميگيم اين چيزها را نبينيد توجه نميكنند

    • نازنین

      من ندیدم این فیلمو
      ب نظرتون ارزش نگاه کردن داره ؟؟جالبه ؟
      بگیرم ببینم ؟؟؟
      راهنمایی کنید دوستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوزار هم نمی‌ارزد

      • بدون نام

        به نظرم هر انسانی باید قبل از مرگ این سریالو ببینه.

      • بدون نام

        سرياله! صبر كن سريالاي باحال تري مياد:)))

      • بدون نام

        فیلم نیست. یه سریاله که از فصل اول تا ششم هر فصلی ۱۰ قسمته. فصل هفتم ۷ قسمت و فصل هشتم ۶ قسمته. کلا میشه ۷۳ قسمتِ تقریبا یک ساعته. ارزش نداره. الکی وقتتو هدر نده. من پشیمونم که وقتمو هدرش دادم

      • Faeze

        شک نکنید که شاهکاره این سریال،یه داستان حماسی جذاب پر از اتفاقای شوکه کننده و نبردهای حماسی و درس زندگی

      • بدون نام

        از من میشنوی نبین. من حس میکنم از وقتی این سریال را دیدم تحت تاثیر القائات شیطانی سازندگانش قرار گرفتم و بیغیرت شدم. سریال طوری طراحی شده که این تغییرات در بینندگان به شکل تدریجی و نامحسوس اتفاق می افتد و زمانی به خوشان می آیند که متاسفانه دیگر کار از کار گذشته و اسیر سیاهیها شده اند

      • مریم

        مگه میشه ندید این فیلمو البته اگه دنبال اتفاقات غیرقابل پیش بینی هستید

      • بدون نام

        کلی سریتل بهتر هست.. اونایی که از این سریال تعریف میکنن فقط جوکیر شدن

      • بدون نام

        نه

      • بدون نام

        ٢٢:٠٨
        شوخي مي كني يا جدي اي؟:)))))))

      • بدون نام

        پر از صحنه های جنسی و زن ستیزه.البته نرها رو خوب جلب میکنه

      • بدون نام

        کاربر ۲۲۰۸ بیخود گردن فیلم ننداز تو از اول بیغیرت بودی قطعا. اتفاقا فیلم مفاهیم و مضامین اخلاقی بسیار عالی رو به تصویر میکشه از جمله وفاداری، تعصب، تلاش و استقامت مثلا اون قسمت که یاران جان اسنو با تعداد اندک از قلعه در برابر هزاران نفر دفاع میکنن اوج غیرت و شجاعت بود.

      • بدون نام

        ۱۶:۴۶ هر نرى از توى يه ماده درومده. اين نكته هيچوقت فراموشت نشه

      • بدون نام

        ۰۱:۵۵
        نكته در همينجاست. اول با اين آب و تاب جذبت ميكنه و بعد زهرش را بهت تزريق ميكنه. نديدى همون جان اسنو نهايتا توسط عفريته به زندگى برگشت و با چشمپوشى بر گناه ساحره (زنده سوزاندن شرين براتيون) روحش را به شيطان فروخت؟ نديدى يا خودت را به نديدن زدى؟

      • بدون نام

        ۰۱:۵۵
        اون دوست ۲۲:۰۸ ما هم اولش مثل تو با سادگى و بدون پيرايه به تماشاى اين اثر زهرآلود نشست و نهايتا بيغيرت شد. مراقب باش كه در چه مسيرى قدم نهادى.

      • بدون نام

        بدون نام ۰۱:۵۵ تيم خبيث مارتين-وايس-بنيوف اولش دونه ميپاشن و اين چيزا رو نشونت ميدن تا بعدش زناى با محارم و پدركشى و خيانت و پستى را به خورد تماشاگر بدن و اينكارا رو برات عادى جلوه بدن اى آدم ساده لوح

    • بدون نام

      برترينهاي بي غيرت و بي دين و لا ابالي امروز سالروز غمبار و مصيبت زده امام موسي بن جعفر عليه السلام كه تنها امام باب الحوائج است اونم بخاطر زندگي بسيار سخت و مظلومانه هفتمين ولي خدا ايشون است
      اميدوارم شما با بازيگران سريال تاج و تخت محشور بشي و ما با حضرت امام موسي بن جعفر حضرت كاظم عليه السلام
      فقط ميتونم بگم برات متاسفم كه يه حاشيه مشكي هم نزدي تو سايتت

      پاسخ ها

      • اااااا

        دمت گرم خیلی خندیدیم

      • بدون نام

        وی رو به چی ربط دادی.. مثل رافی توهم داری

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟ همین تندروی های شما داره دین رو نابود میکنه به قرآن قسم. یارو تو آمریکا مسلمون میشه ولی ما روز به روز از دین زده میشیم.

      • بدون نام

        این قدر که امثال شما برای مرده ها وقت میذارید برای زنده ها گذاشته بودید الان وضعمون اینجوری نبود

      • ابی

        خاک عالم بر سر برترینها

      • بدون نام

        سیکتیر کن چی داری بلغور میکنی واسه خودت

      • بدون نام

        شات آپ بابا

      • مریم

        کامل سریالوووو دیدیا معلومه که اینقدر ناراحتی افرین به این غیرت

      • mahsa

        خفه بابا عقب مونده

      • بدون نام

        ببين يه روز معلوم ميشه كي عقب مونده كي جلو رفته مهسا خانم بي ادب
        یَوم یَنظر المَراء ماقَدَّمَتْ یَداه؛ روزی که انسان به کارهای از پیش فرستاده‏اش می‏نگرد (نباء آیه ۴۰)
        یَوم تُبْلی السرائِر؛ روزی که پرده‏ ها کنار می‏رود و اسرار فاش می‏شود (۹ طارق)
        یَوم یکون الناسُ کالفَراش المَبْثوث؛ روزی که مردم همانند پروانه‏ های پراکنده مبهوتند (۴ قارعه)
        یَوم المَوعُود؛ روز موعود (۲ بروج)
        یَوم یَفِرُّ المرء مِن اَخیه و اُمّهِ وَاَبیه؛ روزی که انسان از برادر و مادر و پدرش می‏ گریزد (۳۴ عبس)
        یَوم الفَصْل؛ روز جدایی (۲۱ صافات، ۴۰ دخان، ۱۷ نبا، ۳۸ مرسلات و...)
        یَوم لایَنْطِقون؛ روزی که کس سخن نمی‏گوید (۳۵ مرسلات)
        یَوم عَسیر علی الکافرین غیر یسیر؛ روز بسیار سخت و دردناک برای کافران نه آسان (۹ مدثر)
        یوم عسر؛ روز دشوار (۸ قمر)
        یَوم یَخرجُونُ مِن الاَجداث سِراعاً؛ روزی که مردم از گور شتابان بیرون می‏ آیند (۴۳ معارج)
        یَومُ التغابُن؛ روزی که مردم در می‏ یابند که در دنیا باخته ‏اند (۹ تغابن)
        یَومُ لاتملک نفسٌ لنفْس شَیئاً؛ روزی که هیچ کس مالک چیزی نیست (۱۹ انفطار)
        یَومُ لایُخْزی اللَّهُ‏النَّبی والذین آمنوا معه؛ روزی که خداوند پیامبر و مؤمنان را خوار نمی‏ کند (۸ تحریم)
        یَومُ الجَمع؛ روزی که مردمان گرد می‏آیند (۷ شوری)
        یَوم تَری المؤمنین و المؤمنات یَسمی‏ نورهم بین اَیْدیهم؛ روزی که زنان و مردان با ایمان برای اعمال شایسته‏ شان با نور خویش که در پیش آنان است، حرکت می‏کنند (۱۲ حدید)
        یَوم معلوم؛ روزی که قطعی و حتمی است (۳۸ شعرا)
        یَوم مشهود؛ روزی که جملگی در آن حاضر شوند (۱۰۳ هود)

    • بدون نام

      14.06 خدا از دهنت بشنوه با بازیگرا و ایدلامون ._.

    • نسرین

      بهترین فیلم دنیا ارزش چندبار دیدن رو داره ما همگی لحظه شماری میکنیم برای فصل آخر.هرلحظه غافلگیر میکنه لامصب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته فیلم نیست؛سریاله
        این دو تا با هم فرق دارن

      • بدون نام

        مثل فرار از ندان یکی سریال ابکی و پر ادعذ

      • بدون نام

        تو كه هنوز فرق فيلم و سريالو نمي دوني ، حرف نزن گلم

    • نسرین

      وای خدا چقد خندیدیم به این نظر بی نام که گفته با بازیگرای این فیلم محشور بشین واسه ماهم این دعارو میکنی عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهنم حتما جای عالی ای هست.الی درک اسفل سافلین

    • بدون نام

      جورج ریچارد ریموند مارتین نویسنده اصلی داستان این سریال از دشمنان قسم خورده بشریت است. او به قدرت و عظمت پوشالین ابلیس سوگند یاد کرده که به یاری نیروهای اهریمنی نسل بشر را از طریق ترویج همجنسگرایی و شرارت و فساد و تباهی در میان جوامع بشری منقرض کند.

      پاسخ ها

      • بیخیال

        من از این سریال بدم میاد چون بدرد نمیخوره و ارزش نداره اما شما دیگه توهم زدی ..

      • بدون نام

        اسکول.

    • بدون نام

      خواهش میکنم استدعا میکنم التماس میکنم طرف این تولیدات مسموم نروید. عده ای از دوستان که به حرف من اعتنا نکردند و طرف این سریال رفتند اکنون دچار تمایلات غیرطبیعی شده اند و زندگیشان به پوچی و تباهی کشیده شده و باید بر احوال آنان خون گریست.

      پاسخ ها

      • نازنین

        چرا اخه
        خیلی کنجکاو شدم بدونم مگ چیه قضیه این سریال
        بالاخره ببینم یا ن
        ی سوالی !ترسناکه ؟؟؟:(

      • بدون نام

        با اين كارت كه تازه تبليغ كردي واسه اين سريال

      • بدون نام

        میشه تمایلات غیرطبیعی رو نام ببری؟ اون آدمی که با یه سریال از راه به در بشه باید بمیره به نظرم.

      • بدون نام

        نازنین عده اى از جوانان با ديدن اين سريال دچار شب ادرارى و حتى بزرگسالان گرفتار اختلالات روحى و روانى شدند. نويسنده اين داستان يه بيمار روانيه. اصلا به هيچ وجه تحت هيچ شرايطى سمت اينجور چيزا نرو.

      • بدون نام

        نازنين جان ازت خواهش ميكنم برادرانه بهت ميگم اين سريالو نبين. الان گرمى و حاليت نيست. بعد از مدتى به خودت مياى ميبينى از درون داغون شدى. اصلا بهش فكر نكن. عوضش برو فيلمهاى خوب و اخلاقى ببين.

    • مریم

      رمزی که عالی بود و تعهد امیلیا جالبه چون با خوشتیپ ترین ها تو سریال همبازی بود

    • بدون نام

      این سریالو دوست ندشتم

    • mahsa

      لطفا بیشتر از بازیگران این سریال مطلب بزارید. با این مطلبتون خیلی حال کردم

    • بدون نام

      در زمان قدیم مردم از پرده سینما میترسیدند و مثلا اگه قطار رو نشون میداد که داره میاد به سمتشون فرار میکردن!
      افرادی هم که الان درک نمیکنن صحنه هایی که در فیلمها نمایش داده میشه صرفا فیلمه و به معنی تایید اون موضوع نیست دقیقا مثل اون افراد در قدیمن. زمان میگذره و این افراد به تاریخ میپیوندن و آیندگان به ...خلیشون میخندن. خاک تو سرشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مساله فیلم بودن صحنه ها نیست.مساله تاثیریه که برناخودآگاه عوام می گذاره.وقتی صحنه های خشن جنسی و تجاوز رو مثل فیلمهای پورن نشون میدن که مردها دقیقه اون صحنه در سریال رو بهم اطلاع میدن که خوب حظ ببرند دیگه نمیشه گفت اینها فیلمه یا بعدش فلان اتفاق می افته.پورنوگرافی باعث ترویج توحش بر ضد زنها میشه.نمی دونی بدون.

      • بدون نام

        عوامی که خیلی وسواس دارند به روز بشن و نمی تونن مسائل رو تجزیه تحلیل کنند از خنده دارترین موجودات اند هر چند به بقیه بخندند

      • بدون نام

        16:54 به اين سفسطه اى كه شما در اينجا بهش متوسل شدى، قياس مع الفارق گفته ميشه. شما كه بحمدالله جزو عوام نيستى و روشنفكر تشريف دارى حتما متوجهى كه منظورم چيه

      • بدون نام

        قیاس مع الفارغ مقایسه لوله کشی و مشاغل خدماتی با بازیگرهای پورنوگرافی و روسپی هاست که امثال تو انجامش میدن!!! عوام رو هم خر می کنید.وضع زنها هم روز به روز بدتر میشه و ثروت و قدرت هم در انحصار مردها باقی می مونه

      • بدون نام

        هر موقع تونستی با اتکا به اون هوش سرشارت املای صحیح قیاس مع الفارق را که در بالا برات نوشته شده یاد بگیری بعدش بیا تهمت و افترا بزن

      • بدون نام

        اتفاقا یکی از نشونه های هوش سرشار همینه که فکر می کنند دیکته خوب داشتن نشونه باهوش بودن یا باسوادیه:)

      • بدون نام

        ۱۰:۰۴
        آره درست نوشتن كلمات دقيقا يكى از نشانه هاى هوش و سواده و كسى كه نگارش ساده ترين كلمات رو بلد نباشه و ادعا هم داشته باشه بى ترديد يه بيسواد پرمدعا بيش نيست

    • بدون نام

      اى لعنت خدا بر سازندگان و دست اندركاران تهيه و عوامل توليد اين سريال كه جوانان پاک و معصوم ما را به تباهى كشاندند. اُف بر آنان باد

    • بدون نام

      ای مسلمانان آگاه باشید. این سریالها برای تخریب عقاید ما تهیه میشود. آنها میخواهند در این مملکت اسلام نباشد. آنها میخواهند در این مملکت قرآن نباشد. آنها دشمن اسلام هستند. دشمن قرآن هستند. فریب محصولاتشان را نخورید. به تماشای آنها ننشینید زیرا متضرر خواهید شد.

      پاسخ ها

      • مارال

        من تازه نظر شما رو خوندم و نتیجه گرفتم واقعا مزخرف میگین چون این سریال رو برای مسلمانان نساختن برای همه ساختن بیشترین فروش این سریال تو کشورای خارجی و غیر مسلمان بوده درزمن من زیاد صحنه های جنسی این سریال رو نمیدیدم چون خوشم نمیاد برای همین نسخه سانسور شده اش رو نگاه میکردم و در مورد صحنه های خشونت نظرم منفی نیست چون در قرون وسطایی واقعا همین طور بوده تو جنگ هاشون اگه کمی تاریخ مطالعه کرده باشین به نظر من این سریال هیچ ...بدآموزی ای نداشت مثل سریال های ترکی و

    • بدون نام

      بهتره خودتون ببينين. منم واسه ديدنش لحظه شماري ميكنم. به نظرم عاليه

    • بدون نام

      ما که ندیدیم خدا رو شکر !
      یعنی نمی خوایم که ببینیم نه که نعمتی باشه که از گرفتنش محروم باشیم .
      ما عقب مونده ها تو خارجی ها همون پزشک دهکده بسمونه !

      اینا یه مشت فاحشه اند
      وای به دنیایی که اینا قهرمانان اش باشند
      بعد ش میرن دو تا بچه به فرزندی قبول می کنن. تا سر خدا و خلق خدا رو شیره بمالند !!

      امیلیا کلارک هم به اخلاق پایبند نبوده ،منتظر یه پیشنهاد خوب بوده که بیارزه ،وگرنه شرط ورود به هالیوود زیر پا گذاشتن اخلاق و برهنه شدنه .

      الان نیایید بگید دیدی بعد داری بد میگی ،بچه هام نوجوون اند هر گز نمیذاریم تو خونه مون این چیزا بیاد .

      دنیا که همه ش سرگرمی و لذت نیست،ما مسئول رفتارهامون هستیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما.
        اى كاش هموطنان فهيم و آگاه مانند شما هر چه بيشتر داشته باشيم.

    • ریگان

      خب یه روز که بلاخره میدونن ،همیشه از چیزی که ازش دوریم خوشمون میاد چون نسبت بهش کنجکاویم ،و بدون که بیشترین امار طلاق در جامعمون ندانستن چگونگی یک رابطه ی جنسی خوب و سالم و هیجانییه، تو که نمیتونی به بچه هات بگی چجوری اینکارو بکنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج