۸۳۸۴۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: پرسپولیسِ هماهنگ، بی‌رقیب است

رضا شاهرودی می گوید که تمرینات اصلی تیم امید از روز شنبه با حضور تمام بازیکنان آغاز می شود.

ورزش سه: رضا شاهرودی مربی تیم فوتیال امید ایران در مورد آخرین شرایط امیدهای کشور می گوید: خدا را شکر نسبت به اردوی قبل نفرات بیشتری در اختیار داریم و کادر فنی هم جلسه ای با مدیران فدارسیون داشته تا بازیکنان در اختیار تیم امید قرار بگیرند. تا از شنبه که ده روز تا شروع بازی ها زمان باقی می ماند، همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و تمرینات تاکتیکی را انجام دهیم.

مربی تیم امید در مورد اینکه امسال در واقع عیدی برای مربیان تیم امید وجود ندارد و آنها درگیر مسابقات مهمی هستند، توضیح داد: پرسپولیس که بازی می کردیم اکثر بازی های آسیایی در عید بود و من هم عادت دارم به این موضوع.

شاهرودی در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان تیم سایپا قرار است از امروز در تمرینات حضور پیدا کنند، بیان کرد: نه در تمرینات شرکت نمی کنند؛ قرار شد بیایند تا آقای کرانچار با آنها صحبت کند و بعد بروند و برای باشگاهشان بازی کنند. امیدوار هستیم در بازی باشگاهی هم بازی کنند و با شرایط خوبی به تیم امید برگردند.

شاهرودی: پرسپولیسِ هماهنگ، بی‌رقیب است

وی در مورد مصدومیت صیادمنش و اینکه آیا فرصت بازی در فروردین را پیدا می کند یا خیر، توضیح داد: آره متاسفانه مصدومیت برای این بازیکن ایجاد شد. خب صیادمنش بازیکن قابل قبولی است ولی متاسفانه نمی توانیم او را داشته باشیم. من بعید می دانم حتی به بازی عراق هم برسد؛ به هر حال اگر برسد هم شرایط بدنی مناسبی نخواهد داشت. امیدوارم صعود کنیم و در اردوهای بعدی او را داشته باشیم و صیادمنش هم شرایطش خوب شود تا از او در مراحل بعدی برای رسیدن به المپیک استفاده کنیم.

مربی تیم امید در مورد زمان اضافه شدن دلفی و شکاری دو لژیونر تیم امید هم عنوان کرد: آنها طولانی مدت نمی توانند در اختیار ما باشند، ولی چند روز مانده به بازی‌ها به تیم اضافه خواهند شد. به هر حال این دو بازیکن ملی هستند و در قراردادهایشان این موضوع وجود دارد.

سوال بعدی ما از شاهرودی در مورد دیدار روز آینده پرسپولیس برابر پاختاکور بود که او اینگونه در این رابطه صحبت کرد: پاختاکور تیمی ریشه دار و قدیمی است. از لحاظ بدنی اما در نیمه دوم آنها افت پیدا می کنند. امیدوارم در نیمه اول کار تمام شود؛ حالا اگر مساوی شد، بحث بدنی پرسپولیسی ها خیلی بهتر است و امیدوارم با همین نکته مثبتی که دارند، غلبه کنند و من فکر می کنم مقابل پاختاکور مشکلی نخواهیم داشت و سه امتیاز را می گیریم. اینجا بازی داریم و هواداران هم همیشه هستند که می تواند به تیم کمک کند.

وی در مورد اینکه نگرانی هایی در مورد عملکرد پرسپولیس طی نیم فصل دوم ایجاد شده، تاکید کرد: توصیه ام این است که همه حمایت کنند، چون تیم چند بازیکن را از دست داده و چند بازیکن اضافه شده و زمان لازم است تا با هم هماهنگ شوند. مطمئن باشید هیچ کس نمی تواند مقابل پرسپولیس اگر این هماهنگی ها ایجاد شود، دوام بیاورد. امیدوارم هواداران صبر کنند و به بودیمیر بازیکن خارجی تیم اعتماد کنند. بودیمیر بازیکن خوبی بوده که برانکو او را آورده و در بازی با نفت آبادان هم شرایط خوبی داشت و برای هم تیمی هایش هم موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

بخش پایانی صحبت های شاهرودی در مورد تیم امید بود و او خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم دعا کنند تا از این مرحله بگذریم. اگر این اتفاق بیافتد زمان داریم و دوباره لیگ را زیر نظر می گیریم تا بازیکنانی که مستعد هستند را برای اردوهای بعدی داشته باشیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم با تمرکز بالا به مرحله بعدی برسیم که دی ماه سال آینده در تایلند برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAA

      راست میگه تمام لونگها هم رنگ و‌سالم هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج