۸۳۸۵۰۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: برای شروع لیگ قهرمانان هیجان زده‌‍ام

سرمربی سرخپوشان که در آخرین دوره لیگ قهرمانان موفق به حضور در نائب قهرمانی شده، امیدوار است شروعی مقتدرانه در این فصل برابر پاختاکور داشته باشند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که موفق شده در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با حضور در فینال عملکرد موفقی به همراه شاگردانش ثبت کند، فردا در اولین بازی دوره جدید این رقابت‌ها برابر پاختاکور تیمش را هدایت خواهد کرد. او در خصوص این بازی صحبت‌هایش را اینچنین با اعلام تعجب از تعداد کم خبرنگاران آغاز کرد: علوم است که به چیزهای خوب عادت کردید و به همین خاطر تعداد شما زیاد نیست اما من هیجان زده هستم چون اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم.

سرمربی سرخپوشان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به قدرت تیم حریف گفت: همیشه می‌گویم که این بازی‌ها سخت‌ترین و مهم‌ترین اتفاق فوتبالی در آسیا است. دل ما می خواهد برای هواداران مان بازی های بزرگ و زیبا انجام دهیم تا لذت ببرند.

همه در گروه ما، تیم پاختاکور را تیمی از قبل حذف شده تصور می کنند. اما می‌خواهم گوشزد کنم که من به دبی رفتم و بازی این تیم با النصر را از نزدیک دیدم. تیمی است که ۸ ملی پوش دارد. تیمی است که ۳ بازیکن از نسف قارشی گرفته و خودش را تقویت کرده است.

برانکو: برای شروع لیگ قهرمانان هیجان زده‌‍ام

یک مربی گرجستانی دارد که تجربیاتی بین المللی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ترکیه دارد. یک مکتب ترکیبی از فوتبال هلند و روسیه را پیش گرفته است. تیمی است که خوب سازماندهی شده است. فردا بازی بسیار بسیار سختی داریم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه با اعلام اینکه تیم قدرتمندی را روانه این دوره از مسابقات خواهند کرد و با توجه به روند دو فصل اخیر به دنبال تداوم نتایج موفق خواهند بود گفت: ما این انتظار را داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. ما تنها تیم آسیایی هستیم که دو سال پشت سر هم به نیمه نهایی و یک سال هم فینال رسیدیم.

آمادگی این را داریم که بار برنده بودن در این بازی و بازی‌های بعدی را به دوش بکشیم. به تیم خودم خیلی اعتقاد دارم و دلم می‌خواهد این روند بردهایمان را در فضای برنده بودن ادامه بدهیم و اراده و شوق‌مان را نشان بدهیم. ما مشکلاتی داریم. سه بازیکن ما یعنی ماهینی، انصاری و ربیع خواه هم مصدوم هستند. مصلح هم به این جمع اضافه شده است اما آن چیزی که من را خوشحال می‌کند، بازی خوب ما مقابل صنعت نفت آبادان بود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه مقابل تیم فیزیکی پاختاکور کار سختی خواهند داشت گفت: این تیم‌ها از لحاظ تکنیکی خیلی خوب هستند. مقابل النصر هم از لحاظ آماری بهتر بودند اما به هر حال ما باید با همه حریفان بازی کنیم. ما هم کیفیت، دانش و قدرت داریم.

از طرفی هم مقابل هوادارن خودمان بازی می‌کنیم که امیدواریم فردا حضور زیادی داشته باشند. خوشبختانه تعداد بازیکن کافی برای بازی‌های بعدی در اختیار داریم. چند بار گفته‌ام که قبل از بازی با کاشیما، با سایپا در تهران بازی کردیم که بازی سختی بود.

طبیعی بود که آن بازی به تعویق بیافتد چون مسیر ما تا ژاپن طولانی بود و باید بازیکنان باید از نظر ساعت با شرایط آنجا تطبیق پیدا می‌کردند. ولی ما نمی‌خواستیم برنامه بازی های داخلی را به هم بزنیم. مجبور شدیم با پیکان بدون ملی پوشان بازی کنیم و همینطور مقابل سپیدرود. بعد از این بازی ۳ روز بعد باید با نساجی بازی کنیم اما بازیکنانم آماده هستند. در تمام مسابقات برنامه‌های ما در زمین حداکثری است.

برانکو ایوانکوویچ در پایان در واکنش به سوالی درباره اینکه توقع از این تیم برای قهرمانی در آسیا افزایش یافته نیز گفت: بله ما می‌دانیم انتظارات روز به روز بیشتر می‌شود و من نمی‌توانم این را تغییر بدهم. تنها تیمی هستیم که در دو سال اخیر به نیمه نهایی و یک سال هم به فینال رسیدیم. در حالی که سال قبل الهلال به عنوان فینالیست در لیگ قهرمانان موفق نبود. امسال هم که خریدهای گرانقیمتی داشتند. ما در گروه سختی داریم. پاختاکور یک تیم بسیار جدی است. اما عرض کردم که ما آماده بازی تحت فشار هم هستیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلالان از ترس گرفتاری همیشه هیجان زده هستند

    • بدون نام

      عجب


      به این خیال باش
      حیف کیروش ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج