۸۳۸۵۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عمرالسوما: سوریه در آسیا باخت نه سوما!

عمر السوما مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان می گوید که دوران سختی را پس از حذف از رقابت های جام ملت های آسیا تجربه کرده و داستان های بدی در مورد او در سوریه ساخته شده است.

ورزش سه: عمر السوما به همراه عمر الخریبین حضور ضعیفی در خط هجومی تیم ملی سوریه در رقابت های جام ملت های آسیا داشت، اما حالا روزهای خوبی را با تیم الاهلی عربستان تجربه می کند و چند روز پیش بود که با ضربه ای آکروباتیک و به شکلی استثنایی برای تیمش در رقابت ها گلزنی کرد و حالا با روحیه ای مضاعف آماده شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های السد، پرسپولیس و پاختاکور می شود.

این مهاجم بلندقامت پس از حضور ضعیف در جام ملت های آسیا برای اولین مرتبه سکوتش را در گفتگویی تلویزیونی شکسته و گفته که سه ماه بسیار سخت را گذرانده است.

در ادامه می توانید صحبت های مهاجم الاهلی عربستان که تیمش روز آینده باید به مصاف السد برود، می خوانید.

از جزئیات زندگی ام برای مربی الاهلی گفتم

از هواداران الاهلی تشکر می کنم؛ طی این مدت روزهای سختی را تجربه کردم و سختی های زیادی کشیدم؛ آنها طی این مدت همیشه از من حمایت کردند. با مربی الاهلی جلسه ای داشتم و از جزئیات زندگی ام برای او گفتم. شرایطم را فهیمد و به من استراحت بیشتری داد.

گل زدن یک توفیق از سوی خدا است

می دانم اعتماد هواداران به من زیاد است ولی گل زدن یک توفیق از سمت خدا است. مربی قبلی الاهلی من را خیلی دوست و همکاری خوبی با او داشتم ولی در نهایت من به تماشاچیان و مردم الاهلی خدمت می کنم.

عمرالسوما: سوریه در آسیا باخت نه سوما!

حذف از آسیا اثر روحی بدی در من داشت

خروج سوریه از دور اول جام ملت های آسیا در امارات اثر روحی بدی روی من داشت. بعضی از هواداران سوریه برخورد بدی با من داشتند و به من ظلم کردند و من را متهم را به خیلی از داستان ها کردند ولی در آخر این تیم ملی سوریه باخت نه عمر السوما.

هر آن چیز در مورد من گفتند و نوشتند درست نبود

هر آن چیز در مورد من گفتند و نوشتند (در سوریه)، ، درست نبود. یک روز هم در مورد مربی تیم بحث نکردند. مربی آلمانی تیم (اشتانگه) من را مجبور کرد که بازوبند را ببندم. من درمورد این قضیه چند بار کوتاه آمدم ولی احمد صالح کسی بود که دنبال بازوبند بود؛ حتی از اردوی اتریش هم خودش را کنار کشید و اعلام بازنشستگی کرد.

صالح همه مشکلات را درست کرد

صالح بود که همه مشکلات را درست کرد؛ او کسی بود که برای بازوبند کاپیتانی جنگید. من در نهایت یک بازیکن هستم و برای من اصلا بازوبند مهم نیست و در الهلال هم به من بستن بازوبند را پیشنهاد دادند که من نپذیرفتم.

در تیم سوریه اتفاقات زشتی پشت پرده رخ داد

من دنبال ظواهر و چیزهای ظاهری نیستم. فقط می خواهم مردم حقیقت را بدانند. اتفاقات بسیار زشتی پشت پرده برای سوریه در جام ملت های آسیا اتفاق افتاد. دست خدا با جماعت است ولی شما این کار را نکردید.

تیم ملی سوریه با کسب یک امتیاز در رقابت های جام ملت های آسیا از گروهش حذف شد؛ حذفی که تبعات بسیاری در پی داشت و هنوز ستاره های آن تیم نتوانسته اند، حواشی آن را در ذهن خود حل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج