۸۳۸۶۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگاهی به رکوردهای شب هیجان انگیز سن پائولو

یوونتوس با پیروزی برابر ناپولی تا حدود زیادی قهرمانی خود را قطعی کرد.

وبسایت نود: حساس ترین بازی هفته بیست و ششم سری آ در سن پائولو همه تماشاگران فوتبال را راضی کرد. اخراج آلکس مرت در دقیقه ۲۵، یوونتوس را صاحب یک برتری عددی کرد. با به جریان افتادن بازی، میرالم پیانیچ برای نخستین بار با پیراهن یوونتوس به ناپولی گلزنی کرد و ۱۱ دقیقه بعد هم امره جان گل دوم را به ثمر رساند.

یوونتوس با برتری دو گله و یک یار بیشتر به رختکن رفت اما نیمه دوم هرگز آن چیزی نبود که هواداران بانوی پیر انتظارش را داشتند. میرالم پیانیچ در دقیقه ۴۷ از زمین بازی اخراج شد و ناپولی با برابر شدن بازیکنان دو تیم، روحیه گرفت. کایخون در دقیقه ۶۱ یکی از گل ها را جبران کرد و لورنزو اینسینیه در دقیقه ۸۴ تا آستانه به تساوی کشاندن بازی نیز رفت اما پنالتی او به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد کارلو آنچلوتی و تماشاگران ناپولی بلند شود.

یوونتوس که در نیمه دوم تیمی کاملا دست و پا بسته شده بود، بازی را با برتری ۲-۱ به پایان رساند تا اختلاف در صدر جدول در فاصله ۱۲ بازی تا پایان فصل، به ۱۶ امتیاز برسد. آخرین بار اینتر در همین مقطع از فصل ۰۷-۲۰۰۶ توانسته بود با نزدیک ترین تعقیب کننده خود، آاس رم، چنین اختلافی را ایجاد کند. نکته آن که آن اختلاف از این هم بیشتر شد و اینتر فصل را با اختلافی ۲۲ امتیازی نسبت به نایب قهرمان به پایان رساند!

ناپولی دقیقا بعد از یک سال در خانه شکست خورد. بعد از شکست ۴-۲ مقابل رم در روز سوم مارچ ۲۰۱۸، ۱۸ بازی گذشت و ناپولی ۱۴ برد و ۴ تساوی در سن پائولو کسب کرد تا دوباره سوم مارچ فرارسد و پارتنوپی دوباره طعم شکست خانگی در سری آ را بچشد. ناپولی در سپتامبر ۲۰۱۶، رکورد ۲۲ بازی متوالی بدون شکست در سن پائولو را به ثبت رسانده بود اما برای رسیدن به آن رکورد ۴ بازی کم آورد.

اما یوونتوس با کسب امتیاز از این مسابقه خارج از خانه یکی از رکوردهای خود را جا به جا کرد. بعد از شکست ۳-۲ مقابل سمپدوریا در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷ در لوییجی فراریس، یوونتوس تمامی ۲۵ بازی دور از خانه بعدی خود در سری آ را بدون شکست پشت سر گذاشت (۲۱ برد و ۴ تساوی) تا با برابری با رکورد تاریخ این باشگاه پای به سن پائولو بگذارد. گرفتن امتیاز از سن پائولو به معنای رسیدن به ۲۶ بازی متوالی دور از خانه بدون شکست و جا به جا کردن رکورد پیشین بیانکونری بود.

رکورد قبلی در فاصله سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به ثبت رسیده بود. بعد از شکست ۱-۰ مقابل پارما در آخرین بازی دور از خانه فصل ۱۱-۲۰۱۰ (می ۲۰۱۱) و با روی کار آمدن آنتونیو کونته، یوونتوس در تمام ۲۵ بازی خارج از خانه بعدی شکست ناپذیر ماند و در این رقابت ها ۱۵ برد و ۱۰ تساوی را تجربه کرد. این روند سرانجام در روز ۲۵ نوامبر ۲۰۱۲ و با شکست ۱-۰ مقابل میلان در سن سیرو به پایان رسید.

یوونتوس در این فصل کوپا ایتالیا را خیلی زود از دست داد و شاید شانس چندانی نیز برای پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد. اما طرفداران یوونتوس همچنان می‌توانند امیدوار باشند که هشتمین قهرمانی متوالی آن ها در سری آ، مقتدرانه تر از قهرمانی های قبلی و با جا به جا شدن انبوهی از رکورد ها ثبت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج