۸۳۸۶۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهماندوست: دستمان مثل تیم ایران باز نیست

رضا مهماندوست سرمربی تیم تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: دست ما مثل تیم‌های ایران و کره‌جنوبی باز نیست که در هر وزن چندین مهره خوب داشته باشیم و تا حد زیادی ترکیب ما برای رقابت‌های جهانی مشخص است.

خبرگزاری میزان: رضا مهماندوست در خصوص شرایط تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان اظهار داشت: وضعیت مالی مثل همیشه است و چند ماهی می‌شود که حقوق‌های ما عقب افتاده و متاسفانه مشکلات مالی روحیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده، اما با تمام این اوصاف در حال تمرین هستیم و به رقابت‌های پیش رو فکر می‌کنیم.

وی افزود: چندی پیش در مسابقات اوپن ترکیه عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم و در پیکار‌هایی که خیلی سنگین بود نتایج قابل توجهی کسب کردیم. قرار است به زودی در مسابقات آزاد هلند و بلژیک شرکت کنیم تا شرایط تکواندوکاران را محک بزنیم.

سرمربی تیم تکواندوی جمهوری آذربایجان در واکنش به اینکه آیا این تیم به رقابت‌های جهانی انگلیس اعزام می‌شود، تصریح کرد: تحت هر شرایطی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شویم و در نظر داریم قبل از آن هم در رقابت‌های اوپن اوکراین شرکت کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران در ادامه گفت: دست ما مثل تیم‌های ایران و کره‌جنوبی باز نیست که در هر وزن چندین مهره خوب داشته باشیم و تا حد زیادی ترکیب تیم ما برای رقابت‌های جهانی مشخص است. یکی، دو بازیکن از نوجوانان در اوزان پایین به تیم تزریق شدند و چند بازیکن باتجربه که نتایج خوبی کسب نکرده بودند را هم از ترکیب کنار گذاشتم.

مهماندوست در پایان خطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان از حساسیت خاصی برخوردار است و بهترین‌ها در این میدان بزرگ حاضر می‌شوند و امیدوارم مشکلات مالی تیم ما برطرف شود تا هوگوپوشان با شرایط روحی خوبی در این پیکار‌ها حاضر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج