۸۳۸۷۱۹
۵ نظر
۵۰۲۰
۵ نظر
۵۰۲۰
پ

رویگری: پیشنهاد شبکه‌های خارجی را رد کردم

بازیگر سریال مختارنامه گفت: چندین بار شرایط و پیشنهاداتی برای حضور در خارج از کشور و بازی در سایر شبکه‌های خارجی داشتم اما هیچگاه آنها را نپذیرفتم زیرا من عاشق این خاک و مردمم هستم.

میزان: رضا رویگری بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر برای درمان به فیزیوتراپی می‌روم. پیشتر فیزیوتراپی در آب را امتحان کرده بودم که به شدت جواب داد و اگر دوباره روند آب درمانی را آغاز کنم مطمئنم که یک ماهه خوب خواهم شد.

رویگری: پیشنهاد شبکه‌های خارجی را رد کردم

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود به سفارش آرش میراسماعیلی در یک مرکز درمانی روند درمانم را ادامه دهم. چند جلسه‌ای در آن مرکز حضور یافتم اما بیشتر با برق درمانی روبرو شدم که چندان موثر نبود و آن را ادامه ندادم. البته آرش میراسماعیلی لطف بسیاری کرد اما آن مرکز چندان مثمر ثمر نبود.

بازیگر سریال "مختارنامه" در خصوص پیشنهادات سینمایی و یا تلویزیونی افزود: پیشنهاد خاص که هیچ پیشنهاد عام هم ندارم. در سینمای امروز مشخص است که نقش‌ها به چه کسانی می‌رسد. من چزو رفیق و فامیل دست اندرکاران سینما نیستم و به همین دلیل کسی مرا نمی بیند. من بازیگری هستم که مردمم را دوست دارم و میخواهم برای آنها بازی کنم.

وی با اشاره به علاقه خود برای بازگشت به بازیگری ادامه داد: چندین بار شرایط و پیشنهاداتی برای حضور در خارج از کشور و بازی در سایر شبکه‌های خارجی داشتم اما هیچگاه آنها را نپذیرفتم زیرا من عاشق این خاک و مردمم هستم.

رویگری با تاکید بر آماده بودن برای حضور در آثار سینمایی خاطرنشان کرد: من از لحاظ بیان و میمیک و احساس بازیگری کاملاً آماده بازی هستم اما دوستان متاسفانه در حق من کم لطفی می‌کنند.من همان رضا رویگری قدیم هستم، ممکن است نتوانم از دیوار بالا بروم اما می‌توانم بازی کنم. من شاید از اصل افتاده‌ام باشم اما از اصل که نیفتاده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شبکه خارجی

      آفررررررررررررررررررررررررین ! خوب کاری کردی !

    • بدون نام

      آخه کی به تو نگا میکنه پیرمرد

    • بدون نام

      والا من بعنوان یک هشتاد و پنج میلیونیم مردم ایران
      بهتون میگم اشتباه کردی، پیشنهاد فیلم خارجی داشتی میرفتی، احترام و فرهنگ مردمت رو هم تا حد ممکن لحاظ می کردی، این دو تا منافاتی با هم نداره، این چه رسمیه جا افتاده که طرف فکر میکنه اگه موقعیت های کشورهای دیگه رو بهش پشت پا بزنه یعنی خیلی عرق وطن داره، شما در هر دو عرصه افتخار کسب می کردی هم برای خودت هم برای جهان هم برای ما ،ما که با دنیا دشمن نیستیم ، الان سریال مناسبتی هم بهتون نمیدن

    • بدون نام

      از اسب افتادین نه خدای ناکرده ازاصل .غلط نوشتاری بوده

    • بدون نام

      کلا برای افراد سن بالا نقش تو فیلم ها و سریال ها کمه. شما استثنا نیستید. حالا اگر مریض احوال هم باشه که کلا تعطیله. تو این سن باید از اندوخته های قبلی درامد کسب کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج