۸۳۸۷۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بوحمدان: مقابل الزوراء همه کار کردیم جز گلزنی

هافبک دفاعی ذوب آهن در مورد تساوی بدون گل مقابل الزوراء و ۲ امتیاز حساس خانگی که از دست این تیم رفت صحبت کرد.

ایلنا: حمید بوحمدان در خصوص بازی مقابل الزوراء عراق اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی در طول ۹۰ دقیقه داشتیم. در واقع همه کار کردیم و از هر نقطه‌ای توپ ریختیم روی دروازه حریف ولی متاسفانه در ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم و به اصطلاح همه کار کردیم جز آن کاری که باید انجام می‌شد یعنی گل زنی.

وی افزود: بعد از بازی آقای منصوریان از نتیجه بازی ناراحت بود ولی به بازیکنان گفت همه وظایف خودشان را به خوبی انجام دادند. ای کاش یکی از موقعیت‌هایمان وارد دروازه می‌شد تا اینقدر حسرت نخوریم. فکر می‌کنم از بس موقعیت گل خراب کردیم چه در لیگ چه در آسیا ترس به جانمان افتاده و باعث شده نتیجه نگیریم.

هافبک دفاعی ذوب آهن در مورد درخشش دروازه‌بان حریف گفت: واقعاً گلر حریف روز خوبش بود و عملکرد خیلی خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی از ما گرفت. البته همانطور که گفتم خودمان هم بی دقت بودیم و از فرصت‌ها می‌شد بهتر استفاده کرد.

بوحمدان در مورد وضعیت ذوب آهن در ادامه لیگ قهرمانان عنوان کرد: با این ۲ امتیاز خانگی که از دست دادیم کارمان در ادامه خیلی سخت شد ولی نشان دادیم توانایی نتیجه گرفتن را داریم و امیدوارم در ادامه بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم و جواز صعود از این گروه را بگیریم. به نظرم دور از دسترس نیست.

وی در رابطه با غیبت دو بازیکن خارجی ذوب آهن اظهار داشت: هم اوساگوانا و هم فرناندز بازیکنان خوب و کلیدی ما هستند که متاسفانه مصدوم شدند و به این بازی نرسیدند. نبود آنها تاثیرگذار بود ولی بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی داشتند.

هافبک دفاعی ذوب آهن در مورد تفاوت عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های داخلی هم گفت: دلیلش فکر می‌کنم انگیزه متفاوت بچه‌ها در دو تورنمنت باشد. ما در لیگ از بس نتیجه نگرفتیم از لحاظ روحی شرایط خوبی نداریم و همین باعث می‌شود به نتیجه دلخواه نرسیم ولی در بازی‌های آسیایی چون میدان بزرگتری است انگیزه ما هم بیشتر است و بهتر توانایی‌های‌مان را نشان می‌دهیم. به هر حال امیدوارم در ادامه هم در لیگ و هم در آسیا در حد نام ذوب آهن بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

بوحمدان در مورد فشردگی بازی‌ها هم خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها واقعاً ما را اذیت می‌کند و الان از یک بازی سخت بیرون آمدیم و پس فردا باید بازی دشواری با پدیده داشته باشیم که کارمان را خیلی سخت می‌کند ولی چاره‌ای نیست و باید بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

وی در پایان با تشکر از هواداران ذوب آهن گفت: از تماشاگرانی که در این هوای سرد برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و حیف که شرمنده آنها شدیم و به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج