جاباما
۸۳۸۷۳۰
۲۳ نظر
۱۵۸۰۰
۲۳ نظر
۱۵۸۰۰
پ

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

امروز ۲۸ آوریل، روز جهانی ابر قهرمانان است. بعید است که اهل سینما و تلویزیون باشید و با شخصیت‌های ابرقهرمان آشنا نباشید. مارول (Marvel) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی است که از زمان‌های قدیم کامیک‌ها را منتشر می‌کرده و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم در همین شرکت متولد شده‌اند. به بهانه روز جهانی ابرقهرمانان ۲۰ ابرقهرمان معروف دنیای مارول را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

برترین‌ها: امروز ۲۸ آوریل، روز جهانی ابر قهرمانان است. بعید است که اهل سینما و تلویزیون باشید و با شخصیت‌های ابرقهرمان آشنا نباشید. مارول (Marvel) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی است که از زمان‌های قدیم کامیک‌ها را منتشر می‌کرده و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم در همین شرکت متولد شده‌اند.

این ابرقهرمان‌ها که معمولا از کتاب‌های کمیک برخاسته اند و به دنیای سینما و برخی هم به بازی‌های رایانه‌ای پاگذاشته اند؛ در سراسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار هستند. حال پاسخ به این سوال که کدام یک از این قهرمانان از همه برتر است و یا اینکه کدام یک از آن‌ها به دیگر ابرقهرمان‌ها برتری دارد، واقعا کار بسیار سختی است!

این شخصیت‌ها معمولا بر اساس محبوبیت میان طرفداران سنجیده می‌شود و نمی‌توان به طور قطع آن‌ها را بر اساس قدرت طبقه‌بندی کرد. در اینجا سعی کرده‌ایم با کمک از رسانه‌های معتبر سرگرمی، لیستی را در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر با برخی از قدرت‌های بزرگ جهان مارول بیشتر آشنا شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که ترتیب این لیست، دلیل بر برتر بودن ابرقهرمانان نسبت به یکدیگر نیست. به بهانه روز جهانی ابرقهرمانان ۲۰ ابرقهرمان معروف دنیای مارول را در ادامه معرفی خواهیم کرد. پیشاپیش پوزش می‌طلبیم که شخصیت‌های دیگری از قهرمان‌های مدنظر شما در جهان مارول داخل لیست نیست و خوشحال می‌شویم که آن‌ها را در لیست نظرات این مقاله اضافه کنید.

۲۰. هالک (Hulk)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

هالک یک هیولای جهش یافته انسان‌نما، عظیم‌الجثه است که بارزترین ویژگی او، خشمی است که نمی‌تواند کنترل کند. بر خلاف شخصیت هالک در فیلم‌های سینمایی، او اکثراً به عنوان یک شخصیت در مقابل قهرمانان دیده می‌شود. هالک در واقع همان دکتر رابرت بروس بنر فیزیک‌دان می‌باشد؛ که به صورت اتفاقی در معرض اشعه‌های بمب گامایی اختراع خودش قرار گرفت و به هالک تبدیل شد. بنر در زمانی که به هالک تبدیل می‌شود، زوری خارق‌العاده پیدا می‌کند که همین امر باعث عصبانی‌تر شدن او می‌شود. نکته جالب در مورد رنگ پوست هالک است، رنگ او در طی داستان‌ها تغییراتی کرده‌است، اول در کمیک‌ها به رنگ خاکستری بوده، ولی او اغلب اوقات به رنگ سبز بوده‌است. تکه کلام‌های معروف هالک مانند «هالک قویترینه!» و «هالک له می‌کنه!» تأثیر زیادی در فرهنگ خیابانی مردم داشته‌است.

۱۹. کاپیتان آمریکا (captain america)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت توسط جو سایمن و جک کربی خلق شده‌است؛ که برای نخستین بار در شمارهٔ ۱ از مجموعه کامیک‌های کاپیتان آمریکا در مارس ۱۹۴۱ حضور پیدا کرد. این شخصیت تا به حال در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول حضور داشته‌است و کریس ایوانز بازیگر این نقش است. از توانایی‌های وی می‌توان به بنیه و قدرت درونی ابر انسانی، قدرت فیزیکی و ذهنی ابرانسانی، استاد هنر‌های رزمی و مبارزات تن‌به‌تن، قدرت بازیابی مولکولی، ساختار انسانی بهبود یافته (استخوان‌ها و عضلات مقاوم‌تر، دستگاه تنفس و گوارش قویتر)، متخصص کار با اسلحه، حواس پنجگانه فرا انسانی، و عکس‌العمل ابر انسانی اشاره کرد.

۱۸. مرد آهنی (iron man)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

یک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانی در کتاب‌های کمیک مارول کامیکس می‌باشد. این کاراکتر به وسیلهٔ نویسنده/ویراستار استن لی خلق، به وسیلهٔ نویسنده لری لیبر تکمیل و توسط هنرمندان دان هک و جک کربی به تصویر کشیده شد. او اولین بار در داستان‌های در حال تعلیق شماره ۳۹ام (مارس ۱۹۶۳) حضور پیدا کرد.

تونی استارک، میلیاردری عیاش، صنعت‌گر و مهندسی نابغه، از یک جراحتی در سینه‌اش که در زمان اسارتش ایجاد شده‌است رنج می‌برد. وی توسط گروهی عرب در افغانستان گروگان گرفته شده و از او خواسته می‌شود در برابر آزادیش برای آن‌ها سلاح کشتار جمعی یا موشک بسازد. تونی به جای این کار، زرهی قدرتمند برای خود می‌سازد تا از اسارت فرار کند. بعد‌ها او از این زره استفاده می‌کند تا از زمین و انسان‌هایی بی گناه محافظت کند. نقش مرد آهنی را در سری فیلم‌های مارول رابرت داونی جونیور ایفا می‌کند.

۱۷. بیوه سیاه (black widow)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

ناتاشا رومانوف یا همان بیوه سیاه (black widow) یکی از مخلوقات استن لی ـ خالق بسیاری از شخصیت‌های ابرقهرمانی ـ و جاسوسی است که از سردسیر آمد و در آمریکا سر به راه شد و به گروه انتقام‌جویان مارول پیوست. بازیگر نقش بیوه‌سیاه اسکارلت یوهانسون است که از سال ۲۰۱۰ در ۷ فیلم این فرانشیز پرطرفدار حضور داشته و انتخاب کاملا مناسبی برای این نقش به نظر می‌رسد؛ چراکه قابلیت‌های عاطفی بیوه‌سیاه بر قدرت‌های ماورایی‌اش می‌چربد؛ او ماجرای عاشقانه‌ای با «آرچر» ـ یکی از ابرقهرمانان مرد انتقام‌جویان ـ دارد و می‌تواند در مواقع لزوم با نفوذ کلامش هالک را سر عقل بیاورد.

۱۶. ثور (Thor)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

این شخصیت با الهام از ایزد آذرخش در اساطیر اسکاندیناوی با همین نام ساخته شده‌است. پدر او یعنی اودین هم جز یکی از ابرقهرمانان دنیای مارول است. همچنین ثور یکی از اعضای ثابت تمام گروه‌های ابر قهرمان انتقام‌جویان است. مانند تمامی آسگاردی‌ها، ثور واقعاً فناناپذیر نیست بلکه به کمک سیب‌های طلایی ایدون، طول عمری طولانی و به اندازه چندین هزاره به دست آورده است. او به خاطر بودن فرزند اودین و گایا، عملاً قویترین آسگاردی است و به همین دلیل می‌تواند زمین را تحت فرمان خود قرار دهد. ثور در مبارزاتش کاملا شجاعانه و معمولا از پتک جنگی معروفش یعنی میولنیر، شمشیر، گرز و تبر استفاده می‌کند. حضور در جنگ جهانی دوم و در برهه‌ای از زمان همکاری با آدولف هیتلر ار نکات جالب توجه در مورد شخصیت ثور است.

۱۵. مرد مورچه‌ای (ant man)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

شخصیت مرد مورچه‌ای که با نام اسکات لنگ (با بازی پاول راد) شناخته می‌شود، بدون لباس مخصوصش تنها یک آدم معمولی است، اما با لباس ابرقهرمانی اش توانایی آن را دارد که اندازه جثه خود را تغییر دهد. او با این لباس پیشرفته می‌تواند به اندازه یک مورچه کوچک شود و از یک ترک کوچک عبور کند و یا به اندازه ۲۰ متر بزرگتر شود. از این شخصیت تنها دو فیلم مستقل ساخته شده و در فیلم «انتقام جویان:پایان بازی» هم شاهد حضور کوتاه او بودیم.

۱۴. مرد عنکبوتی (spiderman)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و طراح چیره‌دستی به نام استیو دیتکو خلق شده‌است. در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» تام هلند نقش اسپایدر من را بازی می‌کند.

۱۳. پلنگ سیاه (black panter)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

این شخصیت برای نخستین بار سال ۲۰۱۸ با نقش آفرینی چادویک بوزمن به تصویر کشیده شد و به فیلم‌های مارول راه پیدا کرد. این فیلم و شخصیت برای مارول بسیار مهم است چرا که برای نخستین بار برای این کمپانی نامزدی بهترین فیلم این آکادمی و چندین جایزه را دریافت کرده است. چادویک باسمن نقش پلنگ سیاه را در فیلم‌های مارول ایفا می‌کند.

۱۲. کاپیتان مارول (captain marvel)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

کارول دنورز یا کاپیتان مارول، یک خلبان نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا که در یک حادثه، دی‌ان‌ایِ او با فضایی‌ها ترکیب می‌شود و قدرت‌هایی مانند نیروی ماورای انسانی، تولید انرژی و پرواز نصیب او می‌شود. بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول، دنورز را به عنوان یک «معتقد به راستی و عدالت» و «پلی میان زمین و فضا» توصیف کرده‌است. به گفته او، او در حال تلاش برای برطرف کردن معایب خود و گسترش خوبی‌های دنیا است. کوین فایگی رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که دلیل انتخاب لارسون، توانایی او در ایجاد تعادل میان قدرت‌های ابرانسانی این شخصیت و جنبه‌های انسانی او بود.

۱۱. ددپول (Deadpool)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

ددپول در ابتدا به عنوان یک شخصیت قهرمان به تصویر کشیده شد، اما بعد‌ها شخصیت او تبدیل به یک ضدقهرمان شد. ویژگی بارز ددپول زوددرمانی است. بدن او که از شخصیت جهش‌یافته ولورین مشتق شده، به او اجازه بازسازی بدن آسیب‌دیده با سرعتی به مراتب بیشتر از یک انسان معمولی را می‌دهد. همچنین ددپول استاد تکنیک‌های کشت و کشتار، تیراندازی عالی و مهارت بسیار زیادی در کار با سلاح‌های سرد دارد و در تصاویرش مشاهده می‌شود که اغلب دو شمشیر در پشت خود حمل می‌کند. توانایی جالب دیگراو مسلط به زبان‌های ژاپنی، آلمانی و اسپانیایی در کنار زبان‌های دیگر است و به دلیل طبیعت پرحرفش، تمایل به شکستن دیوار چهارم دارد که توسط نویسندگان برای طنزآمیز شدن اثر در او استفاده می‌شود؛ او شخصیتی بسیار شوخ طبع دارد که خوانندگان را مجذوب شوخی‌ها و جوک‌هایش می‌کند، به‌طور مثال او از این مسئله آگاه است که یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک می‌باشد. همین حس شوخ طبعی ددپول باعث محبوبیت روزافزون او شده است.

۱۰. آدام وارلاک (Adam Warlock)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

بیشتر محبوبیت آدام وارلوک به خاطر قدمت او در جهان مارول است. این شخصیت بیش از چهار دهه است که در کتاب‌های مارول کامیک از جمله نخستین مارول، قصه‌های عجیب و چند سری محدود و با نام خودش دیده شده است. یکی دیگر از دلایل حضور آدام وارلاک در این لیست، حضور تاثیرگذار او در عناوین تبلیغاتی است. به غیر از کتاب‌های کامیک، شرکت مارول از آدام وارلاک در دیگر کالا‌های خود از جمله پوشاک، اسباب‌بازی، بازی‌های تخته‌ای، انیمیشن‌های تلویزیونی و بازی‌های رایانه‌ای استفاده کرده است. همچنین آدام وارلاک یکی از ابرقهرمانان بزرگی است که هیچ گاه در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی فرصت حضور نداشته است.

۹. مگنیتو (Magneto)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

مگنیتو جز یکی از معروف‌ترین و بد نام‌ترین جهش یافته‌هایی است که در سیاره‌ی زمین ساکن هستند، مگنیتو اولین فردی بود که تبدیل به یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین دشمنان اعضای تیم مردان ایکس شد. او این توانایی را دارد که میدان‌های مغناطیسی را ایجاد و کنترل کند. علاوه بر توانایی ایجاد میدان مغناطیسی، او از استقامت ذهنی بالابب در برابر آسیب‌های تله‌پاتی برخوردار است مگنیتو معتقد است که جهش یافته‌ها بالاتر از انسان‌ها قرار دارند و به طور کلی، ارتباط دوستانه و صلح آمیز با انسان‌ها را قبول ندارد و همیشه آن را رد می‌کند و در نهایت قصد دارد جهان را به کنترل خود در بیاورد. همچنین مگنیتو یکی از ابرقهرمانانی است که به واسطه ملیت آلمان نازی اش و و اتفاقاتی برای او در طول جنگ جهانی دوم پیش آمد، از حساسیت خاصی در زمینه‌های سیاسی استفاده میشود.

۸. موج سوار نقره‌ای (Silver Surfer)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

موج سوار نقره‌ای یکی از توانمندترین قهرمانان موجود در دنیای مارول است. به بیان دیگر اگر بخواهیم موج سوار نقره‌ای را وصف کنیم، باید بیشتر درباره کار‌هایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم تا کار‌هایی که قادر به انجامش است! او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. داستان موج سوار نقره‌ای دارای پیچیدگی‌های زیادی است. هنگامی که سیاره او تحت حمله‌ی گالاکتوس قرار گرفت؛ گالاکتوس به گفت: که اگر می‌خواهید من سیاره شما را از بین نبرم باید یکی از شما داوطلب شود تا من به او موج نقره‌ای را بدهم. در واقع گالاکتوس قصد داشت تا به وسیله موج نقره‌ای زمین را دراختیار خودش قرار دهد؛ بنابراین موج سوار نقره‌ای داوطلب شد و به زمین حمله کرد، ولی چهار شگفت انگیز نگذاشتند تا او زمین را فتح کند. او چند بار شکست خورد و فهمید که باید در مقابل گالاکتوس بایستد. او در نهایت گالاکتوس را شکست داد و نگذاشت تا گالاکتوس زمین را از بین ببرد.

۷. آپوکالیپس (Apocalypse)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

او نزدیک به پنج هزار سال پیش به عنوان یکی از اعضای قبیله آکابا در مصر به دنیا آمد. آپوکالیپس جهش‌یافته‌ای نامیرا است که اغلب به عنوان یکی از ضدقهرمان‌های اصلی مجموعه مردان اکس به شمار می‌رود. آپوکالیپس معتقد است که تنها قوی‌ترین‌ها (خواه جهش‌یافته یا ابرانسان) استحقاق زنده ماندن دارند. او یکی از نخستین جهش‌یافته‌ها و هیولایی مستبد است که بیش از هزاران سال قدمت دارد. جالب است که بدن او متشکل از ترکیبی از مواد آلی و فناوری‌های قدرتمند آسمانی است. آپوکالیپس کنترل کامل بر روی ساختار مولکولی بدن خود دارد و حتی می‌تواند با تغییر دست‌های خود به بال، به سوی آسمان پرواز کند. بدن اصلی آپوکالیپس حتی قبل از تغییر بوسیله فناوری‌های آسمانی ستاره‌پیما جاودانه بود و او برای هزاران سال بر روی زمین زندگی کرده‌است.

۶. وُلکان (Vulcan)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

نام اصلی او گابریل سامرز است و بیشتر به عنوان یک شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است او اغلب در داستان‌ها با گروه مردان ایکس در ارتباط است. با توجه به اطلاعات خالق این شخصیت یعنی آقای اد بروبیکر، وُلکان دارای پتانسیل فوق‌العاده و پنهانی است که به او اجازه کامل تولید و کنترل بر هفت عنصر (آتش، آب، زمین، باد، روشنایی، تاریکی و الکتریسیته) را می‌دهد. او را جهش‌یافته‌ای در سطح امگا در نظر می‌گیرند که توانایی‌هایش با دیگر قهرمانان یا شروران ایزدگونه از جمله موج‌سوار نقره‌ای و جین گری برابری می‌کند.

۵. یورش (Onslaught)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

او برای اولین بار در مردان ایکس و در سال ۱۹۹۶ معرفی شد. این شخصیت توسط حس آگاهی دو جهش‌یافته قدرتمند یعنی پروفسور چارلز اگزاویه و مگنیتو ساخته شده است. یورش یک نیروی کیهانی است که در کالبد یک موجود با سری سرخ در کمیک‌های انتقام جویان و مردان ایکس به ایفای نقش پرداخته است. او در حال حاضر به هیج کدام از خدایان مارول خدمت نمی‌کند. از شخصیت او در دیگر محصولات شرکت مارول، چون بازی‌های رایانه‌ای و اسباب‌بازی‌ها استفاده شده است. همچنین در سال ۲۰۰۸، یورش رتبه دهم را در لیست ده تبهکار برتر مردان ایکس مارول‌دات‌کام بدست آورد.

۴. سنتری (Sentry)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

این شخصیت در سال ۲۰۰۰ اولین بار معرفی شد. سنتری که نام واقعی او رابرت رینولدز است، در گذشته یک ابرقهرمان بوده است، اما او گذشته خود را فراموش کرده بود و حال دوباره حافظه خود را بدست آورده است. سنتری با فرمولی که در گذشته بدست آورده بود، دارای قدرت‌های شگفت انگیزی می‌شود. او از این قدرت برای کمک به ابرقهرمان‌های دیگر مثل مرد عنکبوتی استفاده می‌کند. اما سنتری دارای یک نیمه پنهان و تاریک به نام Void نیز هست. در واقع Void بزرگترین دشمن سنتری است. سنتری اگر به Void تبدیل شود ممکن است دست به هرکاری بزند و هرچیزی را نابود کند. در ادامه سنتری تصمیم می‌گیرد که با همکاری رید ریچاردز و دکتر استرنج یک راه حل برای نیمه پنهان و خبیثش ایجاد و خلق کند. او در واقع می‌خواهد کاری کند که به طور کامل خود را فراموش کند.

۳. سرتور (Surtur)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

سر‌تور با خانواده اودین که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، تاریخچه دیرینه‌ای دارد و حتی با اودین وارد جنگ شده است. با یک ضربه شمشیر او پل رنگین‌کمان نابود شده، اهرام را به عنوان سلاح پرتاب کرده، با یک ضربه شخصیت‌هایی مانند ثور را شکست داده و با یک حرکت دم توانسته است ساختمان بزرگی را که هرکول و لیر به سمت او پرتاب کرده بودند، نابود کند. به همین راحتی! او در اغلب موارد از نبرد فیزیکی دوری می‌کند، به همین دلیل موقعیت‌هایی که قدرت او به نمایش در می‌آید کم تعداد هستند. اما در نبرد‌های انگشت‌شمارش چنان قدرتی از خود نشان داده است که با اطمینان می‌توان گفت: ابرقهرمانی مانند هالک یا هرکولس هیچ شانسی در برابر او نخواهند داشت.

۲. تانوس (Thanos)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

تانوس یکی دیگر از مشهور‌ترین و بر‌ترین شخصیت‌های منفی جهان مارول است که این روز‌ها به‌واسطه حضور در جهان سینمایی مارول (فیلم‌های The Avengers، Guardians of the Galaxy، Avengers: Age of Ultron و Avengers: Infinity War) انتظار می‌رود که بیشتر با او آشنا باشید. تانوس قدرت‌های بی‌شماری از جمله تلپاتی، تلکینسیس و سفر در زمان دارد که از آن‌ها در کنار دانشش در زمینه‌های مختلف و ایتم‌هایی مانند دستکش بی‌نهایت، قلب جهان و مکعب‌های کهکشانی استفاده می‌کند. اگر تمام این موارد را کنار بگذاریم، باز هم تانوس از نظر فیزیکی چنان قدر‌تمند است که به جرات می‌توان گفت که بیشتر ابرقهرمانان شانس مقاومتی در برابر او را نخواهند داشت! او در بیشتر کمیک‌های مارول، یکی از دشمنان اصلی هالک به حساب می‌آید.

۱. برتر از همه (One-Above All)

۲۰ ابرقهرمان قدرتمند دنیای مارول

برتر از همه که خالق جهان مالتی ورس است، از لیوینگ ترایبیونال و حتی بیاندر (دو تن از قدرتمندترین‌های جهان مارول) هم قدرتمند‌تر بوده و دانا، واقف بر زمین و مطلق است. در یک کلام او خدای یکتاست و شاید هم برترین موجودخلق ششده بر روی زمین! او از همه قدرت‌های کیهانی فراتر است و قبل از تمام موجودات دیگر وجود داشته است. او یکی از چند خدایانی است که ادعای برتری نسبت به دیگر خدایان خلق شده توسط کامیک بوک‌ها را دارد.

منبع: list۲۵

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا ناتاشا رو سانسور کردید؟؟ واقعا فکر کردید ما با عکسهای این سایت تحریک میشیم؟؟

    • بدون نام

      هرسال همین چرتای مارولی رو میزاری

    • بدون نام

      بیوه سیاه جز قوی ترین قهرمانان ماروله!؟ پس تور چی؟

    • Mohammad Reza

      بیوه سیاه قوی تر از هالک؟؟؟؟؟؟؟؟

    • احمد شوقی

      می بخشید ولی من فکر می کنم که برترین ها اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن رو فراموش کرده

    • بدون نام

      تانوس که ضد قهرمان بود

    • بدون نام

      اوات بوکانی

    • بدون نام

      همش چرت و پرت ، يك رستم شاهنامه همشونو ميخوره

      پاسخ ها

      • آرمین۸۵۱۰

        ای جان

      • ابر قهرمان

        اقا این از نظر قدرت شخصیت ها است که البته اینجا هم اشتباه گقته رستم در مقابل اینا پودر می شه

    • دکتر علی چلویی از مشهد

      از بین این ها فقط ثور خوبه بقیه چرتن

      پاسخ ها

      • امیررضا

        ندیدی توی انتقام جویان تانوس چطوری تور رو له کرد

    • بدون نام

      چرا ددپول لباس اونجرز داست

    • بدون نام

      برای تیترش باید میزدید ابرانسان
      وقتی میگید ابرقهرمان باید فقط از کاراکترهای مثبت دنیاش دم بزنید

    • سینا

      اگه میشه در مورد شخصیت های هر ماه هم که به چه ابر قهرمانی شبیه هستند مطلب بزارید

    • بدون نام

      هالک از همشون بهتره ولی اخر این لیسته متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هالک بین اشخاص بدون قدرت کیهانی اوله ولی خب قدر های کیهانی که پاش وسط کشیده بشه .....

    • امیر

      واقعا رتبه بندی اشتباهیه. اصلا از سر و روش اشتباه میباره شاید فقط رتبه اولش درست باشه بس.تو این لیست نه خبری از رون کینگ ثور هست نه بیاندر نه ابدیت نه مفیستو نه دکتر استرنج نه واندا نه دارم فونیکس نه پروفسور ایکس و نه خیلیای دیگه

    • ایلیا

      خداوکیلی تور از سرتور ضعیف تره آخه اوم عاقل تو که فکر میکنی طرفدار مارولی برو نگاه کن ببین تو فیلم رگنوراک تور چطوري اینو میکشه خدا وکیلی تانوس از تور قوی تره حالا اینا به کنار بیوه سیاه کجاش قویه؟؟؟ یه چیزی بگین اوم باورش شه

    • عرفان

      واقعا کاپیتان مارول از ددپول یه رتبه پایین تره ?????

    • عرفان

      واقعا کاپیتان مارول از ددپول یه رتبه پایین تره ????? وات دا فاک

    • بدون نام

      بنظر من اسپایدر من از همشون به تره

    • یاسین

      بهترین قهرمان ها دکتر استرنج ثور اسپایدرمن مرد اهنی اینا خوبن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج