۸۳۸۷۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رویس: دورتموند می‌تواند از غیرممکن، ممکن بسازد

مارکو رویس، کاپیتان بوروسیا دورتموند به تاتنهام هشدار داد و گفت او و هم‌تیمی‌هایش آماده هستند تا با حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا، غیرممکن را ممکن کنند.

ورزش سه: در حالیکه تاتنهام در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد حریفش دورتموند را در لندن ۳-۰ شکست دهد و خیالش تا حد زیادی از صعود به مرحله بعدی راحت باشد، اما مارکو رویس، کاپیتان دورتموند معتقد است جو خارق‌العاده ورزشگاه خانگی این تیم در آلمان می‌تواند شاگردان مائوریسیو پوچتینو را ناکام کرده و به زنبورهای زرد آلمانی کمک کند با عبور از سد این تیم به مرحله بعدی صعود کنند.

مارکو رویس در آستانه دیدار امشب دو تیم در سیگنال ایدونا پارک گفت:" ما در این استادیوم بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم که تاریخساز بوده‌اند و حالا هم در موقعیتی هستیم که می‌توانیم از غیرممکن، ممکن بسازیم".

کاپیتان دورتموند در ادامه گفت:" خیلی مهم است که به خودمان باور داشته باشیم و با ارائه یک بازی عالی به هدف‌مان برسیم. ما باید به تعادل درستی بین دفاع و حمله دست پیدا کنیم. در این بازی باید در اوج باشیم و زمانی که فرصت بدست آمد آنها را تبدیل به گل کنیم. ولی همه بدانند که ما به خودمان باور داریم".

رویس بازی رفت دو تیم در لندن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود ولی حالا سلامت خود را بازیافته و می‌تواند در آلمان به مصاف تاتنهام برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج