جاباما
۸۳۸۷۶۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمی دیر حسین هدایتی را نگرفتید؟

حسین هدایتی را گرفته‌اند و او باید پاسخگوی رقم درشتی باشد که می‌گویند از طریق اخلال در نظام بانکی کشور بدست آورده است.

حسین هدایتی و لیستی بلند بالا. اصلا این ۳۲ میلیارد تومانی که در فوتبال هزینه شده احتمالا در میان یک پول هزاران میلیارد تومانی چیزی نیست ولی نکته‌اش هزینه‌ای است که این پول در کسب شهرت و رشد تصاعدی چنین درآمدزایی‌هایی دارد. عادت کردیم در فوتبال به تیتر «مستقیم از فوتبال به اوین » و البته مسیر مستقیم فوتبال به آن دنیا از مسیر چوبه دار!

مسیری که مه آفرید امیرخسروی تا ته خطش رفته، بابک زنجانی پشت چوبه‌اش ایستاده و حالا حسین هدایتی برایش پرونده‌ای قطور تهیه شده که مشخص نیست حکمش چه می‌شود.

آنچه اما شاید در طول رسیدگی به این پرونده بایداز مسئولان قضایی درباره چرایی رخ دادنش پرسید این است که چرا بیش از یک دهه فرصت در اختیار یکی بوده تا برای خود چنین امپراتوری بزرگی بنا کند که در مسیر بازپرسی به خود اجازه دهد به نماینده قانون بگوید:«گرفتن من برای‌تان هزینه دارد. من یک میلیون و دویست هزار نفر فالوئر دارم که برای‌تان دردسر می‌شوند.» یا چیزی شبیه به این!

لیست آنهایی راکه در این لیست اسامی‌شان به عنوان دریافت کنندگان ارقام شبهه ناک از هدایتی آمده را بررسی کنید. یکی‌شان می‌شود مرحوم حجازی دیگر سال‌های نبودنش دارد می‌رسد به یک دهه و دیگری هم منصور پورحیدری‌ست.

اصلا چرا راه دور برویم. یکی از آخرین اتهامات پرونده همین ماجرای اسپانسری تشکیلات استیل آذین از جشن قهرمانی پرسپولیس است. جشنی که در کیفرخواست و گفته‌های نماینده دادستان اشاره شده ۴۰۰ سکه بهار آزادی در آن پاداش داده شده و احتمالا چندصد میلیون تومانی هم برایش به سازمان لیگ پرداخت شده تا بنرهای تبلیغاتی‌هدایتی سرتاسر آزادی را پر کند.

سکه‌ها و پول‌هایی که نماینده محترم دادستان گفته حقوق معوقه کارکنان زحمتکش کارخانه نورد اهواز بوده‌اند .

حال اگر همگی بدانیم که هدایتی در زمانی این کار را کرده بود که با قرار وثیقه از زندان بیرون آمده بود و منتظر بود تا دادگاهش تشیکل شود، می توانیم از نماینده عزیز دادستان بپرسیم آیا نمی شد کمی زودتر جلوی این ریخت وپاش از بیت المال را گرفت تا امروز افسوس نخوریم و ندانیم چطور باید حق آن کارگران مظلوم را باز ستاند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبختا کمک حجازی و پورحیدری سی چهل میلیون بوده

    • بدون نام

      او همه را چیزخورکرده بود، احتمالاً یک جایی کمتری رسانده که حالا به دادگاه کشیده شده،

    • بدون نام

      علی پروین در پول شوی هدایتی شریک است ویلای لواسان پروین از پول هدایتی درست شده

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره. اگه پل سراطی در کار باشه ازت نمیگذرم هدایتی. ای دولت شما هم شریک این خبیث دزد هستین. الهی روز خوش نبینین. حق من کارگر رو خوردین. نمیدونین که ما کارگران بی شام شب میخوابیم

    • فرهاد

      حالا پدرخوانده پرسپولیس که خرج خرید بازیکناتون رو توی پنج شش فصل اخیر داده شد خرج داده حجازی و پورحیدری جمع کنید این نسناسی و خود به خریت زدن رو حالا که پدرخوانده باشگاتون رو گرفتن و بچه شیرخواره هم میدونی بالای پونصد میلیارد خرج لنگ از بازیکن و مربی و داور و ادم تو فدراسیون و کمیته داوران کرده گرفته تا کلی زیرمیزی و مبالغ بالای خارج از قرارداد میخواین با اسم مرحوم حجازی و پورحیدری رو بچسبونین بهش برفرضم که حجازی ده سال پیش یه هدیه ازش قبول کرده الان تکلیف بازبکنایی که همین الان با پولش دارن تو تیم حکومتی بازی میکنن چیه؟؟؟بازیکنایی که با پول حروم هدایتی ندای قلبشون یهو سمت افسی حکومتی چرخید سروش رفیعی بیدانوند امیری رضاییان جلال حسینی کامیابی نیا طارمی خلعتبری ماهینی و همه کسایی که تو چهارپنج سال اخیر تو افسی فساد پولیس بازی کردن و میکنن و هوادارایی که از پول مردم بازیها واسشون رایگان میشد به لطف بابا هدایتی کلا این افسی حکومتی توی هر کشور دیگه ای بود تا الان با این حجم از فساد و تبانی و پولشویی و زد و بند باید منحلش میکردن الحق که بنیانگذارش همون علی عبده قاتل تختی بوده

      پاسخ ها

      • ʍօհąʍąժ

        ندای قلب خخخخ جالب گفتی ننگ یاد به لنگ میگم‌چرا اینا دوساله قهرمان شدن نگو پولهای کثیف کارشو کرده بود و فغانی و تورشیدی و زاهدی فر هم دخیلن خدا میدونه چقد گرفتن ولی خداروشکر لنگیا دارن رسوای عالم میشن

    • احمدی

      خیلی جالب بود.درود بر تو که اززبان ما میگویی

    • بدون نام

      مثل حسین هدایتی تو کشور فراوانند،

    • بدون نام

      پروین خودش هم آدم بد دهن و خلافکاری هستش کلا

    • بدون نام

      مال فرهنگیان رو هم خورده و مهمونی داده بی شرف!!!

    • بدون نام

      پروین اگه حلال و حروم سرش میشه..باس پول فرهنگیانو پس بده..هدایتی سردار دزد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج