جاباما
۸۳۸۷۸۳
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

خرازی: به دلایل امنیتی، سفر اسد محرمانه بود

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: با توجه به رویکردهای همراه با فشار غرب، حساسیت شدیدی در ایران در خصوص FATF وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: با توجه به رویکردهای همراه با فشار غرب، حساسیت شدیدی در ایران در خصوص FATF وجود دارد.

دکتر سیدکمال خرازی امروز در دیدار هیئتی از اندیشکده فرانسوی مونتین گفت: رویکرد اروپا در قبال برجام، حساسیت‌ها را مضاعف کرده و موجب بی‌اعتمادی افکار عمومی در ایران به اروپا شده است.

وی تصریح کرد: عملکرد سریع‌تر اروپا در اجرای اینستکس می‌تواند فضای کنونی را علیه اروپا تغییر دهد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین درباره موضوع سوریه که محور دیگری در گفت‌وگوهای امروز بود، گفت: با وجود برخی اختلاف‌نظرها بین ایران، روسیه و ترکیه، سه کشور منافع مشترکی در ایجاد ثبات و امنیت در سوریه دارند و رایزنی‌های بین سه کشور در این خصوص مفید و سازنده بوده است.

خرازی با اشاره به تشدید لفاظی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز تصریح کرد: نتانیاهو برای انتخابات نیاز به نمایش قدرت دارد، اما به خوبی می‌داند که هر گونه تحرک علیه منافع ایران برایش انتحار سیاسی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه کشورها باید هدف ایجاد ثبات و آرامش را در سوریه پیگیری کنند، گفت: نیروهای خارجی که بدون هماهنگی با دولت سوریه در این کشور حضور دارند، باید هر چه سریع‌تر خاک سوریه را ترک کنند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایجاد بحران در سوریه را در راستای منافع رژیم صهیونیستی خواند و در پاسخ به سوالی درباره چرایی سفر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به ایران بدون اعلام قبلی گفت: به دلیل رعایت مسائل امنیتی، این سفر بدون اعلام قبلی انجام گرفت.

خرازی با اشاره به اینکه ملت سوریه به شدت از تروریسم ضربه خورده است، گفت: ملت سوریه از اسد برای ایجاد آرامش و همچنین مقابله با تروریسم حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: تحلیل دولت‌های اروپایی از تحولات در سوریه و دیدگاه ملت سوریه واقع بینانه نیست.

خرازی همچنین با اشاره به تحولات و اعتراضات مردمی در اروپا گفت: منافع آمریکا در راستای تضعیف اروپا تعریف شده است و حمایت آمریکا از برخی تنش‌ها و رخدادهای اعتراض‌آمیز در کشورهای اروپایی در راستای تضعیف اروپاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قاسم

      چند تا وزیر خارجه با عناوین مختلف داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی واقعا به وزیر خارجه هم اطمینان نمیشه کرد؟

    • mehdi...3424

      حیف شد میخواستیم جلو پاش تن ماهی باز کنیم گاو و گوسفند که گیر نمیاد

    • بدون نام

      یعنی ظریف نامحرم است

    • بدون نام

      سالیان گذشته هنوز وزیر خارجه هستید شما! مردم را احمق ونادان فرض نکنید محرمانه بودن یا نبودن مگر کسی از مردم راجبش حرفی زدن ؟ وزیر خارجه تون لب ولوچه ش ایزیون وناراحت بود ....که وزیر خارجه هستم نه برگ چغندر شما برا عموم قصه میگید

    • بدون نام

      آنقدر محرمانه بود که حتی خود وزیر خارجه هم که اصولاً باید تمام سیاست خارجی با هماهنگی او باشد خبر نداشت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج