جاباما
۸۳۸۸۵۰
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

روسیه: ترامپ دوباره انتخاب می‌شود

یک مقام بلندپایه روسی پیش‌بینی کرده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا دوباره انتخاب خواهد شد.

فرارو: یک مقام بلندپایه روسی پیش‌بینی کرده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا دوباره انتخاب خواهد شد.

ماکسیم اورشکین، وزیر توسعه اقتصادی روسیه، در جمع دانشجویان آکادمی روزنامه‌نگاری کومرسانت گفت: «سناریوی محتمل در آمریکا این است که ترامپ برای بار دوم انتخاب خواهد شد و بعد‌ها یک دمکرات چپگرای تندرو جایگزین او خواهد شد. من این را محتمل‌ترین سناریو می‌بینم.»

اورشکین افزود: «اگر آمریکا زودتر از انتخابات بعدی با بحران اقتصادی مواجه شود، ممکن است یک دمکرات چپگرا ظهور کند.» به گفته این مقام روسی، بی‌ثباتی آمریکا در عملکرد اقتصادی آن قابل مشاهده است. کارایی نیروی کار در ۱۰ - ۱۵ سال گذشته به طور قابل توجهی کمتر شده، چون کیفیت نیروی انسانی و تحرک اجتماعی واقعا بدتر شده است. آمریکا به بخش‌های مختلف تقسیم شده است: نیویورک، کالیفرنیا و شاید تگزاس و دیگر مناطق بزرگ. در مقابل سایر مناطق آمریکا وجود دارند که به جامعه طبقاتی تبدیل شده‌اند.

اورشکین از انباشت ثروت توسط فقط ۲۰ شرکت و یک میلیون نفر در آمریکا انتقاد کرده است. به گفته این مقام روس، به مردم ناراضی آمریکا که در این فرآیند باخته‌اند گفته می‌شود که چین و مکزیک شغل‌های آن‌ها را گرفته‌اند و بنابراین تقصیر کاملا به گردن چین و مکزیک انداخته می‌شود.

انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا بسیار بحث‌برانگیز بوده است. میان دو کاندیدای نهایی این انتخابات - دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون- رقابت نفسگیری وجود داشت. همانگونه که کلینتون به خاطر استفاده از ایمیل شخصی در زمان تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا با انتقاداتی مواجه شد، ترامپ هم به تبانی با روسیه در انتخابات متهم شد. پس از انتخابات، تحقیقات درباره روابط ادعایی ترامپ با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ادامه یافت. اما ترامپ و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، هر دو تبانی در انتخابات را قویا رد کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله

    • بدون نام

      صددرصد
      برای آمریکایی‌ها عالی کار کرده
      تورم هیچی،بیکاری در حداقل چندین سال اخیر،
      درآمد زایی عالی .....

      پاسخ ها

      • رضا۰

        کاش ما یکی مثل ترامپ داشتیم

    • بدون نام

      قطعا انتخاب میشه. ببینید چه زمانی گفتم.

    • بدون نام

      انشالله

    • بدون نام

      صد در صد شک نکنید

    • بدون نام

      انشالله انتخاب بشه

    • بدون نام

      ان شاءالله که روسیه و ترامپ این پیش بینیشون محقق نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج