جاباما
۸۳۸۸۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فن‌دایک، عامل بی‌خانمانی سولسشر در انگلیس!

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد در شهر منچستر به دنبال اجاره خانه می‌گردد چرا که خانه شخصی‌اش در چشایر توسط ویرژیل فن‌دایک، ستاره لیورپول اجاره شده است.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد با مشکلی عجیب روبرو شده. سولسشر در حال حاضر به دنبال اجاره یک خانه در شهر منچستر است چرا که خانه لوکس او در چشایر، خانه‌ای که در زمان بازی کردن در یونایتد به قیمت ۴ میلیون پوند خریداری کرده بود در اجاره ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول است و سولسشر نمی‌تواند در خانه خود ساکن شود.

سولسشر زمانی که در منچستریونایتد بازی می‌کرد، عمارت لوکسی را در چشایر به قیمت ۴ میلیون پوند خریداری کرده و در آن سکونت داشت. اما بعد از پایان دوران بازی در یونایتد و بازگشت سولسشر به نروژ برای مربی‌گری باشگاه مولده، او تصمیم گرفته بود خانه‌اش در انگلیس را اجاره دهد.

فن‌دایک، عامل بی‌خانمانی سولسشر در انگلیس!

زمانی که سولسشر، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به صورتی غیرمنتظره سرمربی موقت یونایتد شد، او دیگر نمی‌توانست به خانه‌اش برگردد چون خانه لوکس چشایر اجاره رفته بود و سولسشر مجبور بود به دنبال سرپناهی اجاره‌ای بگردد.

سولسشر به همین علت 9 ماه در هتل لووری زندگی کرده ولی حالا به گزارش دیلی‌میل به دنبال اجاره یک خانه است تا بتواند هتل را ترک کرده و زندگی خصوصی‌تری داشته باشد.

روزنامه سان می‌گوید سولسشر و خانواده‌اش بعد از ترک انگلیس، خانه‌شان را برای فروش گذاشتند اما در نهایت چون خریداری پیدا نشد تصمیم گرفتند از گزینه اجاره استفاده کنند. در همان زمان، ویرژیل فن‌دایک که تازه به لیورپول پیوسته، خانه سولسشر را پسندیده و آن را اجاره کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج