۸۳۸۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

این هدیه مرتضوی یک جُک تاریخی است!

مدیرمسوول روزنامه‌ی «آرمان امروز» درباره‌ی اتهام دریافت هدیه از سازمان تأمین اجتماعی توسط این روزنامه، گفت: گرفتن «کارت هدیه» از آقای سعید مرتضوی - رییس پیشین سازمان تأمین اجتماعی - توسط روزنامه‌ی آرمان یک جُک تاریخی است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرمسوول روزنامه‌ی «آرمان امروز» درباره‌ی اتهام دریافت هدیه از سازمان تأمین اجتماعی توسط این روزنامه، گفت: گرفتن «کارت هدیه» از آقای سعید مرتضوی - رییس پیشین سازمان تأمین اجتماعی - توسط روزنامه‌ی آرمان یک جُک تاریخی است.

حسین عبداللهی در تماس با خبرنگار ایسنا توضیح داد: اگر هدیه‌ای گرفته شده است، باید در برابر آن تقاضایی هم وجود داشته باشد. اگر می‌گویند ما از آقای مرتضوی هدیه دریافت کرده‌ایم طبیعتا باید مطالبی نیز در راستای منافع او در روزنامه‌ی آرمان منتشر می‌شد که آرشیو روزنامه، این مطلب را تأیید می‌کند که هیچ مطلبی در راستای منافع آقای مرتضوی در روزنامه‌ی آرمان به چاپ نرسیده، بلکه در موارد بسیاری نیز او مورد نقد روزنامه‌ی آرمان قرار گرفته است. طرفداری از آقای مرتضوی هیچ سنخیتی با مشی روزنامه‌ی آرمان ندارد.

او با بیان این‌که برخی رسانه‌های تندروی اصولگرا برای فرار به جلو و کوبیدن رقیب، از گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی استفاده کرده‌اند گفت: در این گزارش ادعا شده که کارت هدیه‌ای ۱۰ میلیون تومانی به روزنامه‌ی آرمان داده شده، اما سند معتبر دریافت‌کننده‌ی هدیه ارائه نشده است. بنابراین ما طی نامه‌ای به رییس کمیته‌ی تحقیق و تفحص در سازمان تأمین اجتماعی که آقای محجوب است، از او خواستیم تا اگر ادله یا سند معتبری درباره‌ی دریافت‌کننده‌ی هدیه وجود دارد به روزنامه‌ی آرمان ارائه کند؛ اما با وجود پیگیری‌های فراوانی که انجام دادیم، تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

عبداللهی با تأکید بر این‌که اگر سند معتبری برای دریافت‌کننده‌ی هدیه وجود داشته باشد قطعا در روزنامه‌ی آرمان منتشر خواهد شد بیان کرد: اگر سندی مبنی بر دریافت کارت هدیه توسط روزنامه‌ی آرمان وجود داشته باشد قطعا عین سند در صفحه‌ی یک روزنامه منتشر و عذرخواهی نیز انجام خواهد شد، اما اگر نبود چه؟ ما نباید بدون سند، اشخاص حقیقی و حقوقی را متهم کنیم. صرف ارائه‌ی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در مجلس نمی‌تواند دلیل محکمی برای اثبات مجرم بودن اشخاص حقیقی و حقوقی باشد و این موضوع را باید دستگاه قضایی مشخص کند.

مدیرمسوول روزنامه‌ی آرمان در ادامه پرسید: چرا نباید جلوی تخلفات ریز آقای مرتضوی پیش از این گرفته می‌شد‌؟ چرا شخصی که اتهامات بی‌شماری به او وارد بود اداره‌ی یکی از سازمان‌های ثروتمند و مهم کشور را به‌دست گرفت؟ مگر جز این بود که رییس دیوان عدالت اداری در آن زمان، با انتصاب او به‌عنوان رییس سازمان تأمین اجتماعی مخالفت کرد و آن را غیرقانونی دانست؟ چرا وقتی عملکرد آقای مرتضوی باعث شد یک «روز سیاه» در مجلس رقم بخورد، برخوردی با او نشد؟

او ادامه داد: اکنون ارتباط دادن دریافت‌های غیرقانونی سازمان تأمین اجتماعی با اشخاص حقوقی یا حقیقی موجب شده است که اصولگراهای تندرو از آن برای متهم کردن دیگران استفاده کنند. این‌ها همان اشخاصی هستند که تا چند وقت پیش از آقای مرتضوی دفاع و برای او سینه چاک می‌کردند. دولتی که خودش با شعار مبارزه با تخلفات اقتصادی روی کار آمد، اکنون پرونده‌های تخلفات اقتصادی‌اش همچنان مفتوح است و اصولگراهای تندرو برای این‌که روی حمایت‌های خود از این دولت سرپوش بگذارند، تلاش دارند دیگران را متهم کنند.

عبداللهی با اشاره به این‌که مشی روزنامه‌ی آرمان با طرفداری از امثال آقای مرتضوی هم‌خوانی ندارد تصریح کرد: برخی از رسانه‌های خاص، کمک تأمین اجتماعی را به «سمپوزیوم روابط عمومی» نسبت داده و روزنامه‌ی آرمان را نیز به این سمپوزیوم متصل کرده‌اند. در صورتی که روزنامه‌ی آرمان ربطی به این سمپوزیوم ندارد. سمپوزیوم روابط عمومی و روزنامه‌ی آرمان هر دو شخصیت حقوقی مستقلی دارند.

او با بیان این‌که اگر روزنامه‌ی آرمان حمایتی از سعید مرتضوی کرده چنین اتهامی قابل پذیرش بود اظهار کرد: بهتر است دوستان تندرو به جای اتهام زدن به رسانه‌های رقیب، عذرخواهی کنند. این افراد در عملکرد دولت احمدی‌نژاد شریک بودند. اتهام زدن به دیگران آسان است، اما ثابت کردن آن بسیار سخت، بنابراین نباید بدون سند اسم افراد را مطرح کرد. خوشبختانه کسانی که در کار روزنامه هستند می‌دانند کارت هدیه ۱۰میلیون تومانی کفاف یک روز روزنامه را هم نمی‌دهد. بنابراین بهتر است آقای محجوب اسناد مورد نظر را ارائه کند. از سوی دیگر، باید بدانیم اگر فردی در یک ارگان تخلف کرده است نباید به کل آن ارگان انگ زده شود.

عبداللهی اضافه کرد: بهتر است آقای محجوب پاسخگو باشد که چرا نام برخی رسانه‌ها در گزارش تحقیق و تفحص آورده شده و نام بقیه آورده نشده است. برای تنویر افکار عمومی باید همه‌ی اتهام‌ها با سند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج