۸۳۸۹۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شوتا آلولادزه: حرف از قهرمانی پرسپولیس زود است

سرمربی پاختاکور می‌گوید جو ورزشگاه آزادی در بازی تیمش مقابل پرسپولیس زیبا بوده است.

ایسنا: شوتا آلولادزه سرمربی پاختاکور بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اول از همه می‌خواهم بابت جو ورزشگاه تبریک بگویم. خیلی زیبا بود. این خیلی زیبا است که تماشاگرانی در ایران عاشق فوتبال هستند و برای یک بازی ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می آیند. ما بازی سختی داشتیم و شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. به بازیکنانم به خاطر نمایش خیلی خوبی که داشتند تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم.

شوتا آلولادزه: حرف از قهرمانی پرسپولیس زود است

او در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را شانس قهرمانی این رقابت‌ها می‌دانند هم بیان کرد: خیلی سخت است که به این سوال جواب بدهم. برای نتیجه‌ای که پارسال گرفتند احترام قائل هستم اما برای گفتن چنین چیزی زود است.

او اضافه کرد: ما کلاً اینگونه بازی می‌کنیم و زیاد تغییری در نوع بازی‌مان ایجاد نمی‌کنیم. تیم ما جدید است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و بهتر شویم.

سرمربی پاختاکور ادامه داد: ما اینجا آمدیم که ۹۰ دقیقه بازی کنیم و بهترین اتفاق تماشاگران این بازی بودند و این چیزی بود که ما نیاز داشتیم و شکرگزارش هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف چیست، هم اظهار کرد: من حمایت‌گر فوتبال هستم و دوست دارم که فوتبال ببینم. هر کشوری فوتبال و دوست داران فوتبال دارد و باید در خانه و مقابل تماشاگران شأن بازی کنند. من از این قضیه حمایت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون خیلیها کیان که پرسپولیس و قهرمان اسیا میدونن؟؟؟پارسال اگه پنجره پرسپولیس بسته نمیشد بخدا قسم به ۴تیم هم نمیرسید،دقیقا مثل استقلال منصوریان،اخه کجای پرسپولیس به قهرمانی اسیا میخوره؟؟با الدحیل پارسال 7بازیکن الدحیل محروم و مصدوم بودن با کاشیما 8بازیکن،البته به کاشیما هم باخت،بازی با الدحیل به گفته اکثر کارشناسان از داوری شانس اورد چون هم بازیکنش اخراج نشد هم پنالتی نگرفتن هم اون گل مردود شد،یعنی قراره امسال هم این اتفاقا بیفته!!!؟حتی اگه بیفته پرسپولیس اون هماهنگی که اجباری بدست اومد نه از علم کادر فنیش و نداره
      لطفا از روی تعصب حرف نزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج