جاباما
۸۳۸۹۷۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس نیاز به بازنگری عمیق دارد

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که دیدار برابر پاختاکور ازبکستان، باید به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس، شوک وارد کرده باشد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پرسپولیس خوب بازی نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. پاختاکور خیلی باانگیزه‌تر، بابرنامه‌تر و هدفمندتر بازی کرد. بازیکنان پرسپولیس هنوز کارهای اضافه انجام می‌دهند و در حرکات روبه جلوی خود تأخیر دارند. آنها خیلی سخت به دروازه حریف نزدیک می‌شوند.

«پرسپولیس امتیازات مهمی از دست داد و در هفته‌های آینده حسرت این موضوع را می‌خورد.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ برتر هم خوب بازی نمی‌کند و این عملکرد مختص دیدار مقابل پاختاکور نبود. فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد. سرعت بازی و هماهنگی میان بازیکنان تیم با فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا خیلی فاصله دارد. بازیکنان تیم چالاکی، هماهنگی و شناخت لحظه‌ای را از هم ندارند و بازی آنها به کُندی پیش می‌رود.

پرسپولیس نیاز به بازنگری عمیق دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم در صحنه‌ها بسیار دیر تصمیم می‌گیرند، خاطرنشان کرد: سروش رفیعی بازیکن خیلی خوبی بود، اما با شرایط همیشگی خود فاصله دارد. شاید زیاد بودن استراحت غیرفوتبالی او عامل این موضوع بوده است. مکمل بازی علیپور در خط حمله مشخص نیست و اگر هم کسی در این نقش تعریف شده باشد، در مسابقه تأثیرگذار نیست.

ذوالفقارنسب با اشاره به ضعف سرخپوشان در خط دفاع به تسنیم گفت: کارهای اضافی بازیکنان در خط دفاع زیاد است و پاس‌های رو به عقب غیرمتعارف زیادی می‌بینیم. شاید این را مالکیت توپ بدانند، اما این تأخیر یک پوئن منفی به شمار می‌رود. این اتفاق باعث می‌شود که تیم حریف میانه میدان را کنترل کند. پرسپولیس نیاز به یک بازنگری عمیق از سوی کادر فنی خود دارد و مربیان و بازیکنان این تیم، باید این مسابقه را به دفعات تماشا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد یا خیر، اظهار داشت: این اتفاق امکان‌پذیر است، اما این مسابقه باید شوک لازم را به بازیکنان و کادر فنی تیم وارد کرده باشد. پرسپولیس ظرفیت‌های نهفته‌ای دارد که می‌تواند بالفعل باشد. پرسپولیس یا پاختاکور را دست کم گرفته بود، یا اینکه آمادگی مناسبی برای این مسابقه نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفات برای چسباندن به در قنددان خوبه.سیستم مربیگری خودت ۱۰_ا. بود

    • بدون نام

      آفرین،قشنگ تفسیر کرد. بخصوص توپهای رو به عقب زیاد میدن

    • black

      اشالا همه چی درست میشه

    • بدون نام

      وا دو هفته پیش حمله کردی گفتی پرسپولیس برا هماهنگ شدن وقت میخواد والان داره خوب بازی میکنه سریع نظرت عوض شد،؟ نمیدونم کارشناس های ایران چرا حزب بادن با یه برد تیم ومربی رو میبرن تو اسمون با یه مساوی یا باخت می کوبند کف زمین،؟

    • بدون نام

      دکتر عزیز نظریات شما کاملاً درسته ولی رقیب هم تیم گردن کلفتی بود مطمعن باش یقه تمام تیمهای گروه رو میگیره

      پاسخ ها

      • MGZ

        والا

    • آرش

      برانکو باید بره. دیگه جواب نمیده. خریدای پرسپولیسم در حد لیگ ۱ جواب میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند در گاله رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج