۸۳۸۹۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوشنواز دیگر ریش نمی‌گذارد؛ طبل می‌زند

اگر حضور مهناز افشار، ویژه‌ترین نکته دیدار امروز بانوان ایران ندانیم قطعا به سراغ زن مردنمای سابق و البته بوقچی فعلی طبل به دست روی سکوهای ورزشگاه آرارت می رویم.

ورزش سه: حدودا یک سالی از شناخته شدن زهرا خوشنواز (یا بهتر است بگویم خانمی که با استایلی مردانه راهی سکوهای ورزشگاه آزادی می شد) در فضای ورزشی و اجتماعی ایران می گذرد. او که دقیقا پس از اولین حضورش روی سکوهای آزادی به عنوان یک خانم هوادار فوتبال در رسانه ها مطرح شد، حتی پس از لو رفتن حربه خود در دیدارهای دیگر سرخ پوشان نیز به همان ترتیب و البته با خلاقیت توانست چند بار دیگر نیز با انبوهی از ریش و کلاه به سر و بوق به دست راهی سکوهای صددرصد مردانه مربوط به دیدارهای پرسپولیس شود و این حضور را در صفحه اینستاگرامش جشن بگیرد.

البته زهرا به دلیل علاقه بی حد و حصری که به پرسپولیس داشت علاوه بر تماشای پراسترس بازی این تیم روی سکوهای آزادی، در یک دیدار نیز کاملا رها و آزادانه بازی شاگردان برانکو را نظاره کرد و آن هم در جریان یکی از دیدارهای سرخ پوشان در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بود که خوشنواز خود را به دوبی رساند تا از بازی تیم محبوبش دیدن کند.

پس از این مقدمه طولانی، یک ضرب می رویم به سراغ متن ماجرا، ماجرایی که همه آن را می توان به یک جمله خلاصه کرد و آن هم اینکه زهرا دیگر ریش نمی گذارد، زهرا از این به بعد طبل می زند.

خانم خوشنواز این روزها به همراه دیگر هواداران بانوی فوتبال ایران در ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم ملی بانوان در ورزشگاه آرارات حضور یافت و جالب اینکه به عنوان لیدر هواداران حاضر روی سکوها را منظم می کرد و درست مانند یک لیدر حرفه ای، با صدایی رسا(که البته در پایان کلمات به نازکی می زد) شعار مخصوص لحظه را فریاد می زد و طبیعتا هواداران نیز به تبعیت از وی به تشویق ملی پوشان می پرداختند. هر چه باشد او بارها روی سکوهای آزادی کنش و واکنش لیدرها را دیده و حالا می تواند امتحان پس دهد.

خوشنواز دیگر ریش نمی‌گذارد؛ طبل می‌زند

زهرا خوشنواز را می توان آغازگر یک موج دانست، پیش از مد شدن نوع آرایش مردانه وی، اصولا خبری از حضور بانویی روی سکوهای ورزشگاه آزادی به گوش نمی رسید اما درست از زمانی که هویت این بانوی فوتبالدوست لو رفت، خانم های زیادی سعی در تقلید اتفاق مورد نظر داشتند و البته تا حد زیادی نیز موفق شدند بالاخره خود را به روی سکوها برسانند.

در این میان اما هوشمندی خوشنواز را می توان در از دست ندادن شهرتی که به سختی برای وی ایجاد شد دانست. خانم فوتبالدوست این روزها روی سکوهای مخصوص تشویق بانوان حضور یافت و این بار به جای این که ریش مصنوعی و موهای غیرطبیعی به همراه داشته باشد دست به طبل شده و می شود عامل اتحاد هواداران. او در روزی که لازم بود به دیدن یکی از معدود بازی های تیم ملی بانوان نشست و طبلی به دست گرفت و در کنار مهناز افشار نود دقیقه فریاد زد.

خوشنواز دیگر ریش نمی‌گذارد؛ طبل می‌زند

آیا احتمالا به زودی او را به بهانه ای دیگر در یکی از ورزشگاه های ایران خواهیم دید؟ هر چند او عشق فوتبال و البته پرسپولیس است اما اصلا بعید نیست که مثلا او را به زودی در سالن والیبال و یا هر ورزش دیگری که یک پای آن بانوان باشند ببینیم. زهرا خوشنواز حالا که ریش های مصنوعی را از خود جدا کرده طبل به دست و با داعیه هواداری آزاد که به تشویق هم نوع های خود می پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج