جاباما
۸۳۹۰۰۹
۵ نظر
۶۵۱۳
۵ نظر
۶۵۱۳
پ

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

فیفا ۱۹ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبال تاریخ است. این بازی نه تنها در زمینه طراحی جلوه‌های بصری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته، بلکه در زمینه شیوه‌های مختلف بازی هم پیشرفت بی‌نظیری را از خود به نمایش می‌گذارد.

برترین ها - سهیل بالینی: فیفا ۱۹ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبال تاریخ است. این بازی نه تنها در زمینه طراحی جلوه‌های بصری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته، بلکه در زمینه شیوه‌های مختلف بازی هم پیشرفت بی‌نظیری را از خود به نمایش می‌گذارد.

در فیفا شما می‌توانید تمامی جام‌های مشهور بین‌المللی را با بازیکنان حرفه‌ای و شاغل در فوتبال جهان تجربه کنید. البته در سال‌های اخیر Career Mode به جذاب‌ترین شیوه بازی در مجموعه بازی‌های فیفا تبدیل شده است.

یکی از بهترین استراتژی‌ها در Career Mode، خرید بازیکنان جوان و با پتانسیل بالا است تا بتوان از پیشرفت آن‌ها نهایت سود را برد یا حتی در آینده این بازیکنان را به قیمتی بالاتر فروخت. در این مقاله ما به بهترین خرید‌های جوان Career Mode در هر پست خواهیم پرداخت.

در نظر داشته باشید که با گذر زمان، قیمت و امتیاز بازیکنان ممکن است برای شما تا حدودی متفاوت باشد. فیفا ۱۹ با هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که دارد، تجربه Career Mode را برای هر کاربر، منحصربه‌فرد کرده است. هرچند ما در برترین‌ها تضمین می‌کنیم که با خرید هرکدام از بازیکنان لیست ما، سود بسیار زیادی نصیب تیم شما خواهد شد.

دروازه‌بان

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

بهترین دروازه‌بان جوان بازی فیفا ۱۹ با فاصله زیاد جیانلوئیجی دوناروما (G Donnarumma) است. این دروازه‌بان که قیمتی حدود ۲۵ میلیون یورو دارد در آینده‌ای نزدیک تا امتیاز ۹۳ پیشرفت خواهد کرد. البته خرید دوناروما از میلان کار ساده‌ای نیست.

گزینه دوم لافونت (A Lafont) دروازه‌بان ۱۹ ساله فیورنتینا است که می‌توانید او را با قیمتی حدود ۱۰ میلیون یورو استخدام کنید. لافونت می‌تواند تا امتیازی نزدیک به ۹۰ پیشرفت کند که برای یک خرید ۱۰ میلیونی بسیار مناسب است.

بهترین و اقتصادی‌ترین خرید در پست دروازه‌بان، پلیتزاری (A Plizzari) دروازه‌بان ذخیره میلان است که می‌توانید او را با قیمتی کمتر از یک میلیون یورو خریداری کنید. بر خلاف دوناروما، میلان علاقه زیادی به فروش پلیتزاری دارد. پلیتزاری در روز‌های آغازین با امتیاز ۶۶ شما را ناامید خواهد کرد، اما پس از مدتی کوتاه تا امتیاز ۸۵ پیشرفت خواهد کرد و به یک دروازه‌بان قابل‌اطمینان تبدیل خواهد شد. با گذر زمان خیلی زود تیم‌های بزرگ لیگ برتر برای خرید پلیتزاری به شما پیشنهاد خواهند داد وحتی ممکن است میلان برای بازگرداندن وی با قیمتی بسیار بالاتر تلاش کند.

دفاع وسط

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

دی لیخت (M de Ligt) در صدر بهترین مدافع‌های جوان لیست ما قرار دارد. این مدافع ۱۸ ساله، بازی را با امتیاز ۸۰ آغاز می‌کند و پس از مدتی تا امتیاز فوق‌العاده ۹۱ بالا می‌رود. البته برای خرید چنین مدافع قدرتمندی باید بیش از ۱۸ میلیون یورو به آژاکس پرداخت کنید.

گزینه دوم، بازیکن شاغل در لیگ آلمان؛ اوپامکانو (D Upamecano) است که بازی را با امتیاز ۷۶ آغاز می‌کند و در فصل‌های بعد تا امتیاز ۹۰ پیشرفت خواهد کرد. خرید اوپامکانو کار ساده‌ای است. با پرداخت مبلغی حدود ۱۰ میلیون یورو شما می‌توانید یکی از بهترین مدافع‌های جوان فیفا ۱۹ را به استخدام تیم تحت هدایت خود در بیاورید.

اقتصادی‌ترین خرید هم باستونی (A Bastoni) از تیم اینتر میلان است که از امتیاز پایین ۶۷ تا امتیاز قابل‌قبول ۸۷ پیشرفت خواهد کرد. اینتر این بازیکن ۱۹ ساله را با قیمت بسیار پایین ۱/۳ میلیون یورو به فروش می‌رساند.

دفاع کناری

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

در پست دفاع راست بهترین خرید می‌تواند الکساندر آرنولد (Alexander-Arnold) از تیم لیورپول باشد. آرنولد ۱۹ ساله از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به‌راحتی می‌تواند با پست دفاع چپ و هافبک کناری نیز کنار بیاید. او بازی را با امتیاز ۷۸ آغاز می‌کند و تا امتیاز ۸۸ پیشرفت خواهد کرد. آرنولد قیمتی حدود ۱۲/۳ میلیون یورو دارد، اما باید برای راضی کردن لیورپول مبلغی بسیار بالاتر را پرداخت کنید.

از دیگر گزینه‌های بسیار جذاب در دفاع کناری می‌توان به اشرف حکیمی (A Hakimi) اشاره کرد که در تیم رئال مادرید توپ می‌زند. حکیمی توانایی بازی در هر دو سمت خط دفاعی را دارد و تا امتیاز جذاب ۸۵ پیشرفت خواهد کرد. حکیمی ۸ میلیون یورو قیمت دارد، اما در بیشتر مواقع رئال مادرید او را به تیم‌های دیگر واگذار نمی‌کند.

بهترین خرید اقتصادی در پست دفاع کناری جیمز (R James) از تیم ویگان است که می‌توانید او را تنها با قیمت ۸۰۰ هزار دلار خریداری کنید. جیمز بازی را با امتیاز پایین ۶۴ آغاز می‌کند، اما پس از چند سال تا امتیاز ۸۴ پیشرفت می‌کند. از نکات مثبت این خرید، توانایی جیمز در بازی کردن در تمامی پست‌های خط دفاعی از جمله دفاع وسط است.

هافبک

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

خرید یک هافبک مناسب با قیمت پایین در فیفا ۱۹ کار چندان ساده‌ای نیست و در اغلب موارد باید مبلغ بسیار زیادی را در این پست سرمایه‌گذاری کنید. بهترین بازیکن جوان فیفا ۱۹ در پست هافبک کناری، بیلی (Bailey) است که در تیم لورکوزن توپ می‌زند. این وینگر ۲۰ ساله می‌تواند در پست‌های کناری از جمله هافبک یا مهاجم سمت راست و چپ بازی کند. او بازی را با امتیاز قابل‌قبول ۸۲ آغاز می‌کند، اما تنها تا امتیاز ۹۰ پیشرفت خواهد کرد. برای خرید بیلی باید مبلغی بیشتر از ۳۵ میلیون یورو را به لورکوزن پرداخت کنید.

بارکو (E Barco) در مقابل بیلی خریدی بسیار جذاب‌تر است. این هافبک ۱۹ ساله در آغاز بازی، امتیاز ۷۴ دارد، اما به‌زودی تا امتیاز ۸۹ پیشرفت خواهد کرد. بارکو که در تیم آتلانتا یونایتد بازی می‌کند، توانایی بازی در پست هافبک هجومی، هافبک چپ و مهاجم سایه را دارد.

در پست هافبک دفاعی، با ارزش‌ترین خرید از تیم برشا در ایتالیا به لیست ما اضافه شده است. تونالی (S Tonali) که سبک بازی او شباهت زیادی به رینو گتوزو مشهور دارد، در آغاز بازی از امتیاز پایین ۶۶ بهره می‌برد، هرچند خیلی زود به بهترین هافبک دفاعی فیفا ۱۹ تبدیل خواهد شد و تا امتیاز ۹۰ پیشرفت خواهد کرد. این بازیکن ۱۸ ساله ۱/۲ میلیون یورو قیمت دارد، اما باید برای پیشبرد این انتقال، مبلغی بالاتر را به برشا پیشنهاد دهید.

بهترین بازیکن جوان فیفا ۱۹ در پست هافبک میانی، سرجیو گومز (Sergio Gomez) نام دارد. این بازیکن ۱۷ ساله با تیم دورتموند قرارداد دارد و تا امتیاز ۹۳ پیشرفت خواهد کرد. او البته بازی را با امتیاز ۶۸ آغاز می‌کند، اما در طول چند سال به بهترین هافبک میانی بازی تبدیل خواهد شد. در نظر داشته باشید برای خرید او باید مبلغی بیش از ۲ میلیون یورو را پرداخت کنید.

بهترین خرید اقتصادی در پست هافبک یک بازیکن ژاپنی است که در تیم توکیو فوتبال بازی می‌کند. کوبو (K Kubo) که تنها ۱۷ سال سن دارد می‌تواند در تمامی پست‌های تهاجمی از جمله هافبک راست، هافبک چپ، هافبک تهاجمی، مهاجم سایه، مهاجم کناری و مهاجم وسط بازی کند. این تنوع پست در کنار پیشرفت او تا امتیاز ۸۵ باعث شده تا در فیفا ۱۹ مشتریان فراوانی داشته باشد. کوبو بازی را با امتیاز بسیار پایین ۶۳ آغاز می‌کند و باید برای پیشرفت او چند فصل منتظر ماند. برای خرید کوبو لازم است تنها مبلغ ۷۰۰ هزار یورو بپردازید.

مهاجم

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

امباپه (Mbappe)؛ بهترین مهاجم جوان جهان در دنیای واقعی فوتبال، خیلی زود به بهترین بازیکن فیفا ۱۹ نیز تبدیل می‌شود. مهاجم ۱۹ ساله پی اس جی بازی را با امتیاز بی‌نظیر ۸۷ آغاز می‌کند و پس از چند فصل تا امتیاز ۹۷ پیشرفت می‌کند. امکان خرید این بازیکن که به‌صورت رسمی ۶۳ میلیون یورو قیمت دارد، تنها برای تیم‌های بسیار مشهور مانند بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد. مبلغ پرداختی برای بهترین بازیکن چند سال آینده فیفا ۱۹ بسیار بالا است و تقریباً امکان خرید او را غیرممکن می‌کند.

وینیسیوس جونیور (Vinicius Junior) دومین مهاجم جوان با ارزش در لیست ما است که در شروع بازی تنها ۱۷ سال سن دارد. او بازی را با امتیاز ۷۷ آغاز می‌کند و به‌سرعت تا امتیاز ۹۲ پیشرفت می‌کند. برای خرید وینیسیوس ۱۵ میلیون یورویی باید مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کنید.

پاتریک کوترونه (P Cutrone) بهترین بازیکن جوان در پست مهاجم هدف است. پاتریک ۲۰ ساله برای میلان توپ می‌زند و حتی در آغاز بازی هم مهاجمی خوب به‌حساب می‌آید. او بازی را با امتیاز بالا ۷۷ آغاز می‌کند و تا امتیاز ۹۰ پیشرفت می‌کند. قیمت رسمی کوتورنه در فیفا ۱۹ تنها ۱۴ میلیون یورو است، اما برای خرید او از میلان باید مبلغی حدود ۵۰ میلیون یورو را پرداخت کنید.

یکی از اقتصادی‌ترین خرید‌ها در پست مهاجم، بازیکن تیم هامبورگ است. آرپ (Arp) که تنها ۱۸ سال سن دارد، پس از چند سال تا امتیاز باورنکردنی ۹۳ پیشرفت می‌کند. این مهاجم هدف در آغاز بازی، مجموع توانایی ۶۹ را دارد که چندان مناسب نیست، اما با یک برنامه صحیح می‌توانید او را به رقیب امباپه و کوترونه تبدیل کنید. آرپ ۱/۹ میلیون یورو قیمت دارد که برای چنین الماسی، بسیار پایین به نظر می‌رسد.

درصورتی‌که پول زیادی ندارید می‌توانید نگاهی به بازیکنان ارزان‌تر در پست مهاجم بیندازید. چونگ (Chong) از تیم منچستریونایتد به امتیاز ۸۵ خواهد رسید و تنها یک میلیون یورو قیمت دارد. نلسون (Nelson) از آرسنال در پست مهاجم راست به یک بازیکن فوق‌العاده تبدیل خواهد شد. مائولیدا (Maolida) از تیم نیس هم گزینه جذابی برای پست وینگر چپ است که تا امتیاز ۸۵ پیشرفت می‌کند.

بهترین بازیکنان ایرانی

بهترین ستاره‌های جوان در بازی فیفا ۱۹

متأسفانه فیفا ۱۹ مثل سال‌های قبل، علاقه چندانی به فوتبال ایران نشان نمی‌دهد و بازیکنان ایرانی زیادی در این بازی حضور ندارند. به‌هرحال اگر علاقه دارید تا از بازیکنان جوان ایرانی بهره ببرید، بهترین گزینه برای شما امید نورافکن خواهد بود. نورافکن بازی را با امتیاز ۶۸ شروع می‌کند و با یک برنامه‌ریزی صحیح تا امتیاز مناسب ۷۹ پیشرفت خواهد کرد. در بیشتر مواقع می‌تواند نورافکن را به‌صورت رایگان خریداری کنید.

گزینه دوم محمد نادری ۲۱ ساله است که حداکثر تا امتیاز ۷۴ پیشرفت می‌کند و می‌تواند در بلندمدت به یک مدافع کناری متوسط تبدیل شود. برای خرید او لازم است تنها چند صد هزار دلار هزینه کنید و البته انتظار پیشرفتی فوق‌العاده را نیز از او نداشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین بازیکن ایران توی فیفا!!!!
      چندصد هزاردلار خیلی زیاده
      فوقش دو سه هزار تومن کافیه!

    • mehdi

      بهترین بازیکن ایران تو فیفا جهانبخش هست و آزمون تا 88 میرا چطور این دو رو فراموش کردین الان من خودم جهانبخش رو تو فیفا داشتم عالی بود آزمون هم به میلان پیوسته دقیقا 86 هم شده چطور این ها رو ننوشتید تو خط حمله هم پولیسچ بعد از دو فصل امکان خرید به عنوان بازیکن آزاد پیدا میکند همینطور ژسوس بعد از سه فصل و هر دو از 93 هم عبور میکنند در ضمن ورنر هم خیلی خوبه و قیمت پایینی داره میشه از لایپزیش خریدش جانتان تاه مدافع لورکوزن هم خیلی خوبه و به جز همه این ها بهترین کار گرفتن بازیکن از آکادمی باشگاه هس خودش بهت میگه که بازیکن تا چقدر پیشرفت میکنه مثلا میگه 83 -94 راحت می دونی بازیکن بزرگی میشه چون پتانسلشو داره این کار خیلی زود تیم بدون هزینه قوی میشه البته باید تمرین بکنند و بارزی هم بهشون برسه که کار لذت بخشیه

    • بدون نام

      از بیشتر قدرت نیمار خیلی زیاد از 93 تا 95 یا بیشتر میره همچنین دیبالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و مسی رونالدو و صلاح

    • بدون نام

      فقط مسی ونیمار‌و رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج