۸۳۹۰۲
۳ نظر
۵۰۲۷
۳ نظر
۵۰۲۷
پ

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

معاون هنری وزیر ارشاد به همراه تعدادی از خوانندگان پاپ سه‌شنبه سوم دی ماه با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارا... منطقه ولنجک تهران با آنها دیدار کرد.

روزنامه آرمان: معاون هنری وزیر ارشاد به همراه تعدادی از خوانندگان پاپ سه‌شنبه سوم دی ماه با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارا... منطقه ولنجک تهران با آنها دیدار کرد. نگاهی داریم به حاشیه های این دیدار.

علی مرادخانی بعد از این بازدید ۲ ساعته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: افتخار می‌کنیم که امروز سعادت زیارت عزیزانی را داشتیم که هر کدام از آنها سرفصل و منشاء خدمات قابل توجهی در دوران دفاع مقدس بودند و این توفیقی بود که امروز نصیب ما شد و به خاطر این حضور به خود افتخار می‌کنیم.معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: ما در شرایطی قرار گرفتیم که به شدت نیازمند حضور معنوی جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی در فعالیت‌های هنری خود هستیم. شما جانبازان با کارهای خود برای این مملکت زحمت کشیدید و مشقت‌های زیادی را تا به امروز تحمل کردید که من و این هنرمندان در آسایش به فعالیت خود ادامه دهیم و این می‌تواند نقطه عطفی در فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه موسیقی باشد.وی خطاب به خوانندگان پاپ حاضر در این مراسم بازدید گفت: امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که بیاییم و بیشتر از اینها در کنار شما حضور داشته باشیم و من بسیار خرسند و خوشحالم که شما هنرمندان این چنین دغدغه‌های ملی دارید تا نام این کشور را با حضور جانبازان و نام شهدای دفاع مقدس در دنیا جاودانه کنید و من امیدوارم که شما جانبازان نیز این حضور را با گشاده‌رویی بپذیرید.

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

دعوتی که با ۳۰ سال تاخیر برگزار شد

امیر تاجیک خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشورمان هم در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در آسایشگاه جانبازان ثارا... در دوره جدید فعالیت‌های دولت تصریح کرد: به نظر من این تنها فرصتی بود که هنرمندان موسیقی پاپ بعد از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب آن را به‌دست آوردند که در کنار آن با شما عزیزان ایثارگر ملاقات داشته باشیم و من امیدوارم این حضور بتواند منشاء تولید ترانه‌ها و قطعات موسیقایی جدیدی در حوزه دفاع مقدس و ایثارگری‌های شما باشد.خشایار اعتمادی هم در این دیدار گفت: انسان وقتی با اعتقاد خود زندگی کند در او حسی ایجاد می‌شود که واقعاً حس خاصی است. به نظر من این حضور در برگیرنده بخشی از هویت ملی ماست که بدون هیچ سفارشی به باورهای ما نیز بر می‌گردد.این خواننده موسیقی پاپ کشورمان ادامه داد: دیدار من از آسایشگاه جانبازان تلنگر شدیدی به من زد که واقعاً لحظاتی به آن فکر کردم، اینکه یکی از جانبازان به من گفت چرا از ما برای حضور در کنسرت‌هایتان دعوت نمی‌کنید؟ و این نکته‌ای بود که به شدت من را تحت تاثیر قرار داد چرا که من بر این باورم که اگر امروز در ایرانی زندگی می‌کنیم که آسایش و امنیت در کنار آن است این مرهون زحماتی است که شما برای ما کشیدید و این وظیفه ما است که با دعوت از شما ایثارگران لحظات شادی را فراهم کنیم.

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

شما عموهای من هستید

ایلیا منفرد نوازنده و آهنگساز گفت: وقتی که وارد اینجا شدم احساس نکردم که وارد محیط غریبی شدم چرا که به دلیل شرایط خانوادگی خودم اینجا را خانه خود دانستم چراکه سال‌های سال پدرم را روی ویلچر می‌دیدم که چه مشقت‌هایی را تحمل می‌کرد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نایل آمد. این خواننده که پدرش چندی پیش بر اثر جراحات وارده در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نایل شده بود در ادامه صحبت‌های خود گفت: امیدوارم همه شما عزت داشته باشید که عزت را به ما دادید. اگر دیروز اسلحه شما تفنگ و مسلسل بود امروز اسلحه ما ساز ماست که امیدواریم این لیاقت را داشته باشیم که بتوانیم به وسیله این اسلحه‌ها کارهای بزرگی را برای وطن انجام دهیم. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته مسئولان تلاش می‌کردند که هنرمندان را برای تولید آثاری با مضامین دفاع مقدس تشویق و ترغیب کنند اما امروز می‌بینیم که تعداد زیادی از خوانندگان پرطرفدار پاپ با یک پیامک ساده و یک دعوت کوتاه به دلخواه خود در این مراسم بازدید حضور پیدا کردند و این اتفاق میمونی است که می‌تواند در آینده نیز مورد توجه قرار گیرد. این خواننده‌ها همگی دلشان برای وطن می‌تپد و آرزو دارند در هر شرایطی آثار موسیقایی مرتبط با جنگ و شما عزیزان را خلق کنند.

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

یک کار کوچک در مقابل یک کار بزرگ

احسان خواجه امیری دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در این بازید با تقدیر از معاونت هنری وزارت ارشاد برای دعوت از هنرمندان موسیقی پاپ برای دیدار از جانبازان آسایشگاه ثارا... گفت: کاری که ما خوانندگان پاپ در حوزه تولید آثاری با مضمون دفاع مقدس انجام دادیم کار بسیار کوچکی در مقابل کار بزرگ شما جانبازان عزیز است و من به سهم خود از جانبازانی که از جسم خود گذشتند تا ما امروز با آسایش در خدمت مردم باشیم صمیمانه تشکر می‌کنم.شهرام شکوهی هم گفت: من یک هنرمند دهه ۵۰ هستم که به خوبی خاطرات دوران جنگ و موشک‌هایی را که از پشت بام خانه هایمان عبور می‌کردم حس کردم. ما در جنگ عزیزانی را داشتیم که با ایثار و از خود گذشتگی رفتند و دیگر برنگشتند ضمن این که برادرانی را از جنگ به یادگار داریم که اکنون قسمتی از بدن آنها دچار آسیب شده و یا دچار نقص عضو هستند. من فکر می‌کنم تا ابد مدیون این عزیزان هستیم و این امید را دارم که همیشه سلامت باشند تا ما بتوانیم از این به بعد دین خود را تا آنجا که در توان داریم نسبت به آنها ادا کنیم.محسن یگانه دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم در این مراسم گفت: عزیزان جانباز بدانید که حضور ما خوانندگان پاپ کاملاً صادقانه بوده و به هیچ عنوان رنگ و بوی مصنوعی بودن، ندارد. من از صمیم قلب می‌گویم که شما برای ما به حدی عزیز هستید که دلیلی برای نیامدن ما وجود نداشت چرا که حضور ما در صحنه‌های موسیقی از برکت وجودتان بوده و این را هم بدانید که ما شما را فراموش نکردیم و خیالتان راحت باشد که تا آنجا که نفس داریم ایثارگری‌های شما را فراموش نخواهیم کرد.رضا یزدانی خواننده و بازیگر نیز در این بازدید دسته جمعی خوانندگان موسیقی پاپ از آسایشگاه جانبازان ثارا... با بیان اینکه جمع کردن خوانندگان پرطرفدار پاپ در کنار هم کار بسیار سختی است خاطرنشان کرد: مطمئنم اگر خودمان هم بخواهیم دور هم جمع شویم به قدری شرایط کاری ما سخت و دشوار است که نمی‌توان در مورد حضور دسته جمعی خوانندگان پاپ در کنار یکدیگر به طور قطع نظر داد و من خوشحالم که وزارت ارشاد این همت را کرد و همه خوانندگان را برای یک امر بسیار واجب و ضروری کنار هم جمع کرد.وی افزود: خیلی از ما پیش از این در رابطه با شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس کارهایی را انجام دادیم و این وظیفه ما بود که در مورد شما عزیزان و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی کارهایی را تولید کنیم اما آنچه برای ما مهم است اینکه به واسطه حضور شما و البته حمایت‌های وزارت ارشاد نسبت به تولید آثار ارزشمند موسیقی در زمینه جنگ تلاش‌هایی بیشتری را انجام دهیم.

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

تماشاگر افتخاری کنسرت‌های ما باشید

امیریل ارجمند هم در این نشست صمیمی گفت: من از آقای مرادخانی بسیار سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان قرار داد تا در کنار یکدیگر دین کوچکی را به جانبازان عزیز ۸ سال دفاع مقدس ادا کنم و من مطمئنم چنین اتفاقاتی باعث ایجاد هنجارهایی خواهد شد که می‌تواند ما را به نقطه‌هایی نزدیک کند که فتح آن دور از دسترس نیست.مازیار فلاحی هم در این مراسم خاطرنشان کرد: این اتفاق یک اتفاق فیزیکی نیست این بازدید رویدادی است که برآمده از دل ما است طوری که همه می‌دانند جمع کردن خوانندگان پاپ کنار هم کار بسیار دشواری است. فلاحی افزود: همه این‌ها نشان دهنده یک عشق است که با یک حرف ساده عاشقانه کنار هم جمع می‌شوند و من از همگی شما می‌خواهم که از این به بعد به ما این افتخار را هدیه کنید که شاهد حضور شما در کنسرت‌های مان باشیم و من تلاش خود را انجام می‌دهم تا از این پس از حضور تک تک شما عزیزان در کنسرت هایم به عنوان یک تماشاگر افتخاری استفاده کنم.مجید خراطها خواننده نسل سوم موسیقی پاپ کشورمان هم در این بازدید تصریح کرد: خوشحالم از این که حق مطلب را ادا کردم و امیدوارم که این بازدیدها به یک بار ختم نشود و شکل ژورنالیستی به خود نگیرد. ما به نوبه خود آنچه می‌توانیم برای شما عزیزان انجام دهیم. دعوت از همگی شما برای حضور در کنسرت هایمان است اما امیدوارم وزارت ارشاد بستری را از این پس فراهم کند که بتوانیم کارهای شایسته‌ای را برای شما عزیزان جانباز تولید کنیم.

ادای دین خواننده های مشهور به جانبازان +عکس

اینجا تکه‌ای از بهشت است

مهدی یراحی خواننده تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل هم در این مراسم گفت: من سعادت داشتم که در کنار پدری حضور داشته باشم که خود از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس بود و این بار خوشحالم که به عنوان فرزند کوچکی از این سرزمین مهمان عزیزانی هستم که حق زیادی بر گردن همه مردم سرزمین مان دارند. سعید شهروز خواننده موسیقی پاپ کشورمان در این مراسم خاطرنشان کرد: به نظر من اینجا برای ما تکه‌ای از بهشت است چرا که شما جانبازان وقتی برای گرفتن انرژی به بهشت زهرا می‌روید این ماییم که برای گرفتن انرژی به سمت این آسایشگاه هدایت می‌شویم. شما افتخار همیشگی سرزمین مادری ما هستید. امید حاجیلی نوازنده ترومپت و خواننده موسیقی پاپ هم در این نشست گفت: من به نوعی جزوی از خانواده شهدا هستم چرا که برادرم شهید و پدرم جانباز است و وقتی خبر دعوت معاونت هنری ارشاد را دریافت کردم بدون هیچ چون و چرایی آن را پذیرفتم و به این جا آمدم.وی افزود: بسیاری از دوستان در این مراسم پیشنهاد دادند که شما جانبازان در کنسرت‌های ما حضور داشته باشید اما من فارغ از این دعوت همیشگی از آقای مرادخانی می‌خواهم در همین جا مجوز برگزاری کنسرت مشترکی از خوانندگان مطرح پاپ را صادر کند که تمامی عواید آن برای شما اختصاص پیدا کند. من فکر می‌کنم کنسرتی که با شما و برای شما برگزار شود بسیار باشکوه تر از آن کنسرتی خواهد بود که فقط میزبان یک یا دو نفر از شما عزیزان باشیم. من امیدوارم که بتوانیم با این کارهای فرهنگی به نوعی دین خود را ادا کنیم.بر اساس این گزارش کریم محمدی از جانبازان قطع نخاعی مستقر در این آسایشگاه در گفت‌وگو با مهر خاطرنشان کرد: زمانی که آقای احمدی‌نژاد به عنوان شهردار مشغول به فعالیت بودند ما شاهد حضور مستمر ایشان در این آسایشگاه بودیم اما از وقتی که رئیس‌جمهور شد دیگر به اینجا نیامد. ما دوست داریم همه در هر سمتی که هستند به این آسایشگاه بیایند و به قول‌هایی که می‌دهند فقط در حد شعار بسنده نکنند و به آنها عمل کنند. ضمن اینکه باید در این بین لطف همیشگی مردم را فراموش نکنیم که همراه همیشگی ما بودند.اردشیر شیرکوه جانباز ایلامی هم گفت: امیدوارم که این یادآوری‌ها برای اولین و آخرین بار نباشند و هنرمندان قدر بچه‌هایی را که در دوران ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند بدانند. ما از مردم چیزی نمی‌خواهیم فقط تنها نکته‌ای که به آن توجه کنند حضور معنوی آنها در کنار ما است به‌ویژه اینکه بتوانند با هنر موسیقی در این راه به کمک ما بیایند. در ابتدای این مراسم عظیمی مسئول فرهنگی آسایشگاه ثارا... در صحبت‌هایی به معرفی فعالیت‌های این نهاد حمایتی در حوزه جانبازان قطع نخاعی پرداخت.علیرضا پاشایی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، صادقی مدیر واحد ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی، افضلی مدیر موسسه توسعه هنرهای معاصر، پیمان شریعتی مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، محمد زرابندیان مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی، حبیب صبور مدیر سابق ارکسترها از افرادی بودند که در این مراسم بازدید حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محسن یگانه عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شبیه کلاغه

      • بدون نام

        شما شبیه چی هستی؟؟؟؟ لطفا قبل کامنت گذاشتن بعضی چیزارو رعایت کنید !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج