جاباما
۸۳۹۰۲۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

رهبری‌فرد: این علی پروین را دوست ندارم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شهرآورد را انداخته‌اند در تعطیلات نوروز؛ آقای سازمان لیگ! پیش خودتان چه فکری کردید؟ نمی‌گویید نوروز استقلالی‌ها را خراب می‌کنید؟

خبرورزشی: بهروز رهبری‌فرد از آن دست پیشکسوتان جذاب فوتبال ایران است. خودش می‌گوید جعبه سیاه فوتبال ایران است زیرا از آدم‌های این فوتبال، چیز‌های زیادی می‌داند، اما قرار نیست همه این مسائل را در مصاحبه‌هایش بگوید. رهبری‌فرد با چند نسل از بازیکنان مطرح فوتبال کشورمان همبازی بوده و مدعی است از همه آنها، خاطرات تلخ و شیرینی برایش باقی مانده و با همین خاطرات، زندگی می‌کند. او مهمان ما بود و حدود ۹۰ دقیقه هم‌صحبت بودیم. بخشی از صحبت‌های رهبری‌فرد را در ادامه می‌خوانید.

*ماجرای همایش دوچرخه‌سواری چه بود؟

از سوی شهرداری برای فرهنگ‌سازی دعوت شده بودیم که دوچرخه‌سوار شویم. حالا ببینید دنیا به کجا کشیده که من، پرویز برومند، محمد نوازی و سیروس دین‌محمدی را می‌برند برای فرهنگ‌سازی! سیروس آنجا دنبال دوچرخه «اسمال» (SMALL) می‌گشت؛ می‌گفت دوچرخه‌ای بدهید که پایم به زمین برسد!

*ماجرای دستگیری و دادگاه‌های حسین هدایتی را دنبال می‌کنی؟

نه بابا؛ آن‌قدر سرمان شلوغ است که نمی‌توانیم دنبال این قضایا باشیم فقط در فضای مجازی، واکنش‌ها را می‌خوانم. بالاخره هر کس که پول گرفته، باید پس بدهد. آن‌قدر دور و بر هدایتی شلوغ بود که پولی به ما نرسید، اما بقیه باید پول‌ها را برگردانند.

*از پرسپولیس چه خبر؟

اوضاع خیلی خوب است. بچه‌ها آماده‌اند و ان‌شا‌ءا... بتوانند یک‌بار دیگر قهرمان شوند. البته این را بگویم که من اگر در مورد این تیم حرف می‌زنم، حق دارم، چون پیشکسوت پرسپولیس هستم نه پیروزی! برخی فکر می‌کنند، چون زمان ما، نام پرسپولیس را گذاشته بودند پیروزی، حق صحبت در مورد پرسپولیس را نداریم ولی به خدا این پرسپولیس، همان پیروزی است.

*می‌گویند برنامه‌ریزی لیگ برای پرسپولیس به شدت فشرده است. نظر تو چیست؟

این بحث شلوغ بودن بازی‌ها را باید تمام کنیم، چون جالب نیست وقتی بارسلونا در یک هفته دو بار به میدان می‌رود، پرسپولیسی‌ها بگویند چرا ما چنین برنامه‌ای داریم. این مشکل یک‌بار برای همیشه باید حل شود ولی به طور کلی برنامه‌ریزی لیگ درست نیست.

*چرا؟

شهرآورد را انداخته‌اند در تعطیلات نوروز؛ آقای سازمان لیگ! پیش خودتان چه فکری کردید؟ نمی‌گویید نوروز استقلالی‌ها را خراب می‌کنید؟ آن‌ها شهرآورد را ببازند، دیگر حالی برای لذت بردن از تعطیلات برای‌شان باقی می‌ماند؟!

*در مورد کیفیت بازی‌های لیگ هم صحبت کرده بودی. در این مورد بیشتر توضیح می‌دهی.

واقعاً کیفیت افتضاح شده و اگر همین هیجان اندک در میان نباشد، دیگر کسی بازی‌ها را نمی‌بیند. بازی‌های ما فقط حساس است ولی از لحاظ فنی واقعاً فاصله داریم. صدا و سیما نباید بازی‌های خارجی را نشان بدهد یا اگر این بازی‌های اروپایی پخش می‌شود، اصلاً نباید بازی‌های داخلی را به تصویر بکشند، چون آن دیدار‌ها را می‌بینیم و بعد دیدار‌های داخلی را نگاه می‌کنیم، حال‌مان بد می‌شود!

*دعوای شما با علی پروین به کجا کشید؟

دعوا؟ کدام دعوا؟! من شاگرد علی‌آقا هستم. اگر بحثی کردم، کاملاً درست و منطقی بود. من می‌گویم زشت است پنجعلی، استیلی، پیوس و... هم یک میلیون بگیرند، یک نفر مثل آزدم که ۴۵ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده هم یک میلیون در ماه بگیرد. از طرف دیگر، سرمربی تیم لیگ برتری که سر بازی‌ها نمی‌آید و خودش قرارداد ۶۵۰ میلیون تومانی دارد، زنگ زده به مدیر تیم و می‌گوید یک میلیون تومان مرا به حسابم واریز کن ولی با قانون علی پروین، باید پیرمرد‌ها در آن سرما بیایند زمین طرشت و دو ساعت روی سکو بنشینند تا این یک میلیون تومان در ماه به حساب‌شان واریز شود. من با این مسائل مشکل دارم.

*الان با پروین قهر هستید یا آشتی؟

به خدا من با کسی قهر نمی‌کنم. همان‌طور که گفتم شاگرد ایشان هستم و قرار بود چند روز قبل برای دیدار با او، به زمین طرشت بروم. استیلی و پنجعلی هم زنگ زدند که بیا و کار را تمام کن ولی موضوع مجتبی محرمی پیش آمد که نتوانستم بروم، چون داستان محرمی برایم مهم‌تر بود. قهر که نیستم فقط این علی پروین را دوست ندارم، چون یک زمانی ابهت بیشتری داشت. آن زمان، وزیر به پروین زنگ می‌زد و دعوتش می‌کرد، اما پروین به این دعوت‌ها جواب رد می‌داد، حالا با اولین تماس، هر جایی می‌رود و این به نظرم خوب نیست.

*نام مجتبی محرمی را آوردی. تازه‌ترین خبر از او چیست؟

آقامجتبی تحت درمان است و این بار واقعاً می‌خواهد به زندگی عادی برگردد. خبر خوش اینکه همسر و دخترش به زودی از انگلیس به تهران برمی‌گردند و چند روزی کنار محرمی هستند. حالا وقت آن است که همه ما یک ارتش بزرگ برای حمایت از محرمی تشکیل بدهیم. کاش مدیران پرسپولیس هم کمی معرفت داشتند و مربیگری یکی از تیم‌های پایه پرسپولیس را به او می‌سپردند تا محرمی به روز‌های خوبش برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم مانند همیشه رک صاف نترس پوست کنده حرف میزنی توی این جامعه دروغ و ریا دورویی مانند دوران بازیکنی قلدر محکم رو به جلو بودی بهروز

    • بدون نام

      مواظب باش تیمت نبازه که تعطیلات براتون زهرمار بشه خیلی مطمئن نباش تیمت برنده بشه لنگی

    • مرتضوی

      سلام آقای بهروز هرچی درباره شناسنامه پرسپولیس حرف بزنی خودراخراب میکنی صدتا امثال شماها حتی علی دایی که اینهمه بازی ملی آقا گلی هنوز نتوانست اندازه سلطان مربی گری پرسپولیس وتیم ملی در کارنامه داشته باشه ناراحت نشو امروز اعلام کنند پروین میخواهد برودیه استان ببین مردم براش چکار میکنند خواهشن خودت خراب نکند بااسم پروین آوردن بزرگ نمیشی

    • بدون نام

      جهنم کسی هم تو دوست ندارد

    • بدون نام

      پروین مفت خوری پاچه خوار

      ناصر حجازی مرد بود و مردمی و حلال خور..

    • بدون نام

      مشکل مجتبی محرمی چیه؟؟

    • بدون نام

      مشکل مجتبی محرمی چیه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رانت برنج و پول هدایتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج