۸۳۹۰۶۹
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

مالخر، زن و بچه دزد را تهدید کرد

تحقیقات در مورد آپاچی‌سواران سارق، با دستگیری مال‌خر سابقه‌داری که سفارش موبایل به آنها می‌داد، ادامه دارد.

روزنامه شرق: تحقیقات در مورد آپاچی‌سواران سارق، با دستگیری مال‌خر سابقه‌داری که سفارش موبایل به آنها می‌داد، ادامه دارد.

شروع این پرونده با شکایت مردی بود که در مراجعه به دادسرای جنایی تهران از سرقت اموالش با شیوه زورگیری در یکی از خیابان‌های پایتخت خبر داد و گفت: هشتم شهریور در حال رفتن به جایی بودم که دو موتورسوار که سوار یک موتور آپاچی بودند، مانع من شدند و با قمه تهدیدم کردند، بعد هم گوشی موبایل، عینک و کیفم را گرفتند.

با طرح این شکایت گروهی از مأموران اداره آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شدند اما هنوز سرنخی به دست نیامده بود که شکایت‌های مشابهی نیز مطرح شد که در همه آنها دو آپاچی‌سوار باز هم با قمه اموال شهروندان را در خیابان به زور گرفته بودند. در پی این شکایت‌ها ردگیری‌ها و تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در نهایت با به‌دست‌آمدن سرنخ‌هایی از یکی از مال‌خران گوشی، مرد میانسال دستگیر شد و او نیز در تحقیقات فردی به نام سعید را به عنوان مال‌خر اصلی معرفی کرد و گفت سعید از سارقان سابقه‌دار است و در واقع او بود که به سارقان سفارش می‌داد چه گوشی‌ای می‌خواهد و سارقان همان را برایش می‌آوردند.

به این ترتیب سعید ۶۰ساله که مغازه عطاری داشت دستگیر شد اما همه اظهارات علی را انکار کرد و گفت من آخرین بار چهار سال پیش آزاد شدم و چون دخترانم عروس شده‌اند و داماد دارم به خاطر آبروی آنها مال‌خری را کنار گذاشته‌ام. از این رو بار دیگر علی مورد بازجویی قرار گرفت و او نیز اظهارات خود را انکار کرد اما با بازجویی‌های فنی و دقیق‌تر بار دیگر سعید را به عنوان مال‌خر اصلی معرفی کرد و گفت: دوستان سعید زن و بچه من را تهدید به قتل کرده‌اند برای همین من مجبور شدم حقیقت را انکار کنم.

در حال حاضر با به‌دست‌آمدن سرنخ‌هایی تحقیقات در مورد دو آپاچی‌سوار فراری ادامه دارد و دو مال‌خر نیز در بازداشت به سر می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از همینا سراسیاب هست بیاید بگیریدش .هم سفارش میده هم خلاف کاره .پسر بزرگ داره ولی از باباش بهتره .هم دنبال ناموس مردم هست هم مالخره هم تو چشم بهم زدن کپی میکنه رفتم سراغش بخاطر دختر همسایه .....زدمش ولی حاضر به شکایت هم نشد چون بی ناموس خودش میدونه با دختر مردم که جای نوه ش هست ....اشک دختره گوشی رو برده بوده تعمیر ......دنبال تلگرام و خالکوبی و هانی را بزارید هروقت بیکار بودید کفتار ها شناسایی کنید

    • بدون نام

      هم با لاتا بودم هم با سرهنگ بختکی خدا بیامرز و یه جایی رسیده که کفتارها بقول وحید مردای زیاد شدن زندان چیه ؟ این پیرمرد را در ملاء عام ک.....پاره کنید تا دیگه تهدید نکنه ؛ یه کلانتر داشتیم بنام غفاری این تیپی ها را لب خط باهوشون چنان میکرد که بیرون میومدن از زندان از اون محل میرفتن ؛ مثل بختکی ؛ بختک را همه میشناسن وبچه های فلاح اسم بردم که جلو اوباش نه ، ولی جلو ارباب رجوع بلند میشد یا همکار و درجه مهم نبود .

    • rahman

      ۶۰سالشه واقعا چه عاقبتی میخواد داشته باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج