۸۳۹۰۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشویق ایستاده دورتموند با وجود شکست

با وجود شکست ۱-۰ دورتموند مقابل تاتنهام و حذف از لیگ قهرمانان، هواداران دورتموند دیشب تا دقیقه ۹۰ به تشویق تیم محبوب‌شان پرداخته و در پایان بازی با تشویقی ایستاده از بازیکنان‌شان تشکر کردند.

ورزش سه: بوروسیا دورتموند دیشب در خانه‌اش، سیگنال ایدونا پارک، منتظر یک معجزه بود، معجزه‌ای که اتفاق نیفتاد. دورتموندی‌ها می‌توانستند نیمه اول را با نتیجه ۴-۰ به پایان برسانند ولی در نهایت ۱-۰ شکست خوردند. اما گل هری کین که بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید نتوانست از اعتقاد هواداران پرشور دورتموند به تیم‌شان بکاهد. دیوار زرد تا دقیقه ۹۰ به تشویق تیمش پرداخت و در پایان بازی به صورت ایستاده بازیکنانش را تشویق کرد.

تشویق ایستاده دورتموند با وجود شکست

شکی نیست که کمتر پیش می‌آید تیمی از یک رقابت مهم مثل لیگ قهرمانان اروپا حذف شود ولی بازیکنانش با تشویق ایستاده هواداران‌شان روبرو شوند. در پایان بازی، فریادهای تشویق و حمایت از دورتموندی‌ها از سکوهای جنوبی سیگنال ایدونا پارک به گوش می‌رسید. هوادارانی که منتظر معجزه بودند اما یک مرد، دروازه‌بانی که چند ماه پیش قهرمان جام جهانی شده، هوگو لوریس، نگذاشت شب، به شب معجزه زنبورهای زرد آلمانی تبدیل شود.

هوگو لوریس در بازی دیشب سیوهای متعددی داشت ولی دست کم در سه مورد، گلهای حتمی مارکو رویس، یولیان وایگل و ماریو گوتزه را دفاع کرد و دو بار هم مدافعین تاتنهام بودند که در آخرین لحظات مانع گلزنی کاپیتان دورتموند شدند.

تشویق ایستاده دورتموند با وجود شکست

هواداران تیفوسی دورتموند در سکوهای جنوبی ورزشگاه به درک بالای فنی از عملکرد فوتبالی معروف بوده و برای تلاش و تعهد بازیکنانش‌شان اهمیت زیادی قائلند. به همین خاطر بود که در پایان بازی و حذف تیم، به جای سوت زدن و انتقاد از تیم، تنها صدایی که از ورزشگاه می‌آمد صدای تشویق بود.

تشویق ایستاده دورتموند با وجود شکست

به نظر می‌رسد سکوهای جنوبی ورزشگاه خانگی دورتموند با دیدن بازی دیشب به این نتیجه رسید که شاگردان لوسین فاوره در ادامه بوندس‌لیگا دوباره درخشان ظاهر شده و می‌تواند در پایان فصل قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج