جاباما
۸۳۹۱۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عملیات غیر ممکن شیاطین سرخ در پاریس

منچستریونایتد برای جبران شکست بازی رفت برابر پاری سن ژرمن کار دشواری در پیش دارد.

ایسنا: در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در حالی باید برابر پاری سن ژرمن قرار گیرد که در بازی رفت با دو گل برابر پاری سن ژرمن شکست خورد. هر چند سولسشایر توانسته است با یونایتد در لیگ برتر نتایج خوبی به دست بیاورد ولی تنها شکست او از زمان بر عهده گرفتن سکان هدایت یونایتد در دیدار رفت رقم خورد و یونایتد با دو گل به پاری سن ژرمن باخت.

یونایتد در این دیدار ممکن است لینگارد، مارسیال و هررا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد و وضعیت این بازیکنان مشخص نیست. از طرفی ادینسون کاوانی شرایط بازی را به دست آورده است و می‌تواند در کنار کیلیان ام‌باپه بهترین گلزن این روزهای تیم پاریسی که تنها ۲۰ سال سن دارد به میدان برود.

منچستریونایتد، پل پوگبا را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نخواهد داشت و او غایب بزرگ تیمش خواهد بود.

شیاطین سرخ برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان به یک بازگشت بزرگ نیاز دارند که در زمان حضور فرگوسن توان انجام آن را بارها داشتند.

در دیگر دیدار پورتو و رم باید برابر هم قرار گیرند. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه المپیکو با برتری خفیف ۲ بر یک رمی ها به پایان رسید. پورتو تاکنون دو بار موفق شده است رم را از رقابت‌های اروپایی کنار بزند.

البته نکته منفی درباره رم این است که آنها در هفت بازی خارج از خانه اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست خورده‌اند و آخرین باری که موفق شدند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه به برتری برسند در سال ۲۰۰۸ برابر رئال مادرید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج