۸۳۹۱۳۹
۲۱ نظر
۵۲۸۱
۲۱ نظر
۵۲۸۱
پ

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

پشت نقاب هر هیولایی که در سریال‌ها می‌بینیم یک انسان قرار گرفته که ظاهر او با آدم‌های معمولی فرق چندانی ندارد. از آنجایی که کمتر به چهره‌هایی که پشت هیولا‌های سینما و تلویزیون قرار گرفته اند توجه می‌شود، در ادامه قصد داریم برای شما از چهره واقعی هیولا‌های مهم فیلم‌ها و سریال‌های برتر دنیا پرده برداریم و شما را با هنرپیشه‌هایی که نقش هیولا‌ها را بازی کرده‌اند آشنا کنیم.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: در هر داستانی با‌شخصیت‌های خوب و بدی طرف هستیم که ایفای نقش هر کدام از آنها را هنرپیشه‌های مختلفی بر عهده می‌گیرند. انتخاب بازیگر برای نقش‌های یک فیلم یا سریال کار چندان ساده‌ای نیست و هنر خاص خودش را می‌طلبد.

در این بین جالب است بدانید انتخاب هنرپیشه برای بازی نقش‌های مثبت به اندازه نقش‌های منفی نیاز به ظرافت و دقت دارد و از آنجایی که عادت کرده‌‌ایم در هر سریالی بیشتر به نقش‌های مثبت توجه کنیم و در آنها نیز شاهد نابودی نقش منفی باشیم، گاهی اوقات اهمیت نقش‌های منفی را فراموش می‌کنیم.

تجربه نشان داده است شخصیت‌های منفی عموما ظاهری ترسناک یا باابهت دارند، گاهی اوقات نیز این شخصیت‌ها اصلاً انسان نیستند و با هیولاها و موجودات فرازمینی طرف هستیم. این موارد انتخاب بازیگر برای ایفای نقش منفی را دشوارتر می‌‌کند. اما به هر ترتیب پشت نقاب هر هیولایی که در سریال‌ها می‌بینیم یک انسان قرار گرفته که ظاهر او با آدم‌های معمولی فرق چندانی ندارد.

از آنجایی که کمتر به چهره‌‌هایی که پشت هیولاهای سینما و تلویزیون قرار گرفته‌‌اند توجه می‌شود، در ادامه قصد داریم برای شما از چهره واقعی هیولاهای مهم فیلم‌ها و سریال‌های برتر دنیا پرده برداریم و شما را با هنرپیشه‌هایی که نقش هیولاها را بازی کرده‌اند آشنا کنیم.

شیطان اعتیاد در سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

اگر اهل سریال‌های وحشتناک باشید بدون شک سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی را دیده‌اید. در پنجمین فصل از این سریال که هتل نام داشت شاهد شخصیت وحشتناکی با نام شیطان اعتیاد (Addiction Demon) بودیم. ایفای نقش این شخصیت بر عهده فردی با نام الکساندر وارد (Alexander Ward) بود که به لحاظ ظاهر، قیافه‌ای معمولی دارد.

اما جالب است بدانید الکساندر استعداد ویژه‌ای در ایفای نقش هیولاهای عجیب و غریب دارد و در کنار حضور در سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی، الکساندر در سریال وست‌ورد، تین‌ولف و اسلیپی‌هالو نیز حضور پیدا کرده و در تمامی این سریال‌ها، ایفای نقش شخصیت‌های عجیب و غریب ر ابر عهده گرفته است.

در بین این شخصیت‌ها انصافاً باید گفت شخصیت شیطان اعتیاد در پنجمین فصل از سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی با سایر سریال‌هایی که الکساندر وارد در آنها بازی کرده فرق می‌کند. دراین سریال شخصیت شیطان اعتیاد در تشک یک تخت در اتاقی از هتل قرار دارد و با ترسناک‌ترین حالت ممکن از این تشک بیرون می‌آورد تا تماشاچیان از ترس قالب تهی کنند.

شخصیت شیطان اعتیاد به‌اندازه‌ای ترسناک‌ و عجیب و غریب بود که پس از پخش این قسمت از سریال، نشریات سینمایی انتقادهای تند و تیزی را به این سریال داشتند.

عروس‌ سیاه‌پوش در فیلم توطئه‌آمیز ۲

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

سری فیلم‌های توطئه‌آمیز (Insidious) برای هواداران سینمای وحشت کاملاً شناخته شده است و اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه داشته باشید به احتمال زیاد نسخه دوم فیلم توطئه‌آمیز را دیده‌‌اید و با ما هم عقیده هستید که شخصیت عروس‌سیاه پوش در این فیلم، با پوست سفید و چشم‌های سیاهش که از آنها خشم و نفرت می‌بارید حسابی توانست ترس را به مخاطب منتقل کند.

جالب اینجاست ایفای نقش شخصیت عروس‌ سیاه‌پوش در این فیلم برعهده بازیگری بود که تماشاچیان بیشتر او را با بازی در برنامه‌های کودک و خردسال می‌شناسند. نام اصلی این بازیگر تام فیتزپاتریک (Tom Fitzpatrick) است و در سریال معروف iCarly، محصول شبکه نیکلدئون بازی کرده است.

از قرار معلوم تام فیتزپاتریک وقتی قرارداد حضور در فیلم توطئه‌آمیز ۲ را امضا می‌کرد واقعاً نمی‌دانست قرار است چه لباس و گریمی بر تن کند. وی در این زمینه به پایگاه خبری ترور تایم
گفت پس از امضای قرار داد، عوامل ساخت فیلم با او تماس گرفتند و اندازه‌اش را پرسیدند. وی نیز با دادن اندازه‌هایش خودش را آماده کرد تا لباس عروسی سیاه بپوشد و با گریمی وحشتناک جلوی دوربین ظاهر شود.

فردی کروگر در فیلم کابوس در خیابان الم

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

اهالی سینما به‌خوبی وس کریون (Wes Craven) کارگردان مطرح هالیودی را می‌شناسند و می‌دانند این کارگردان مطرح علاقه‌زیادی به خلق هیولاهای عجیب و غریب و وحشتناک دارد. شخصیت فردی کروگر نیز یکی از همین هیولاهای ترسناک است که در فیلم کابوس در خیابان الم، محصول سال ۲۰۱۰، مو بر اندام تماشاچیان راست کرد.

فردی کروگر مشکلات روانی زیادی داشت و به‌دلیل شکنجه و آزار کودکان از جانب والدین آنها زنده‌زنده سوزانده می‌شود اما از جهنم می‌گریزد و دوباره به دنیا باز می‌گردد تا انتقام بگیرد. نسخه اول این فیلم در سال ۱۹۸۴ ساخته شد و آخرین حضور فردی کروگر را در فیلم کابوس در خیابان الم در سال ۲۰۱۰ شاهد بودیم. بازی شخصیت فردی کروگر در نسخه سال ۲۰۱۰ این فیلم به جکی ارل هیلی (Jackie Earle Haley) واگذار شد.

جکی ارل هیلی که سابقه نامزدی جایزه اسکار را نیز در کارنا‌مه‌اش دارد، اصلاً اهل فیلم‌های ترسناک نیست اما باز هم توانست نقش فردی کروگر را به بهترین شکل ممکن بازی کند. اگر فیلم کابوس در خیابان الم را دیده باشید حتماً متوجه گریم سنگین جکی ارل هیلی شد‌ه‌اید. جکی در مصاحبه‌ای با بلادی دیسگاستینگ (Bloody Disgusting) مشکلات گریم چهره‌اش را با هواداران در میان گذاشت و مدعی شد بابت این گریم حسابی سر گریمورها غر زده است. وی در ادامه اشاره کرد که بازی در نقش فردی کروگر تجربه جالب و لذت بخشی برای او بوده که دردسر تحمل گریم و مشکلات بعد آن را داشته است.

پادشاه شب در بازی تاج و تخت

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

بدون شک سریال بازی تاج و تخت را دیده‌اید و می‌دانید در این سریال خاندان‌‌های بزرگ وستروس در مقابل یکدیگر قد علم کرده‌اند تا تخت پادشاهی را از آن خود کنند، اما وستروس را یک دشمن دیگر نیز تهدید می‌کند و این دشمن کسی نیست به غیر از پادشاه شب.

پادشاه شب در کنار قدرت و سپاه بزرگی که دارد، از ظاهر مهیب و ترسناکی نیز برخوردار است و بی‌صبرانه منتظریم تا در آخرین فصل از این سریال، خاندان‌های وستروس به مصاف پادشاه شب و سپاهیانیش بروند. جالب است بدانید کیت هرینگتون در مصاحبه‌ای متذکر شد که پادشاه شب، شخصیتی کامپیوتری و دیجیتالی نیست و مراحل گریم او کاملاً به‌صورت سنتی انجام شده و چشم‌های آبی و شاخ‌های متعددی که در سر او قرار دارد تماماً هنر گریمورهای این سریال است.

نشریه تایمز آو ایندیا (Times Of India)، گزارش جالبی در خصوص پادشاه شب منتشر کرده و مدعی است گریم این شخصیت چیزی حدود ۶ ساعت به طول می‌انجامد. بازی نقش پادشاه شب نیز بر عهده فردی با نام ولادیمیر فوردیک است. گریم‌ چهره‌ او به‌اندازه‌ای پیچیده و دشوار است که حتی حرفه‌ای‌ترین تماشاچی‌ها نیز نمی‌توانند چهره ولادیمیر را از پس این گریم سنگین تشخیص دهند.

ولادیمیر فوردیک در ادامه مصاحبه خود گفت طرفداران نمی‌دانند که او نقش پادشاه شب را بازی می‌کنند اما وقتی از ایفای نقش او باخبر می‌شوند برای سلفی‌گردن با او سر و دست می‌شکنند. فوردیک در فصل ششم از این سریال به جای ریچارد بلیک حاضر شد و ایفای نقش پادشاه شب را بر عهده گرفت. ولادیمیر فوردیک پیش از این در فیلم‌هایی مانند اسکای‌فال و ثور: دنیای سیاه بدل‌کاری انجام داده بود.

دختر زیبایی که در سریال مردگان متحرک زامبی شد

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

سریال مردگان متحرک یکی از پرطرفدارترین سریال‌های چند سال گذشته بود و درست است که این سریال یکی دو فصلی می‌شود از تب و تاب افتاده، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد و بعید می‌دانیم به این زودی‌ها پایان یابد. این سریال تاکنون جایزه‌های مختلفی را نیز از آن خود کرده است که در این زمینه می‌توان به جایزه امی بهترین گریم در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

در این سریال تا دلتان بخواهد زامبی دیده‌ایم و این زامبی‌ها توسط جلوه‌های ویژه‌ کامپیوتری خلق نشده‌اند و بیشتر آنها چهره‌های واقعی هستند که به بهترین شکل ممکن گریم شده‌اند. یکی از این زامبی‌ها که توجه هواداران را به خود جلب کرد دختری زیبا با نام ژان آنگلوویچ (Xan Angelovich) است که گریم صورت او بدون استفاده از ماسک یا سایر ابزارهای گریم انجام شده و چهره‌اش با هنر گریم به یک زامبی خطرناک تبدیل شده بود. از آنجایی که در سریال مردگان متحرک با زامبی‌های زیادی سر و کار داریم، یکی از گریمورهای ارشد این سریال در مصاحبه‌ای مدعی شد اعضای گریم تیم او از چهار نفر گریمور متشکل شده‌اند که این چهار نفر در عرض یک ساعت به‌راحتی چیزی بین ۴۰ تا ۵۰ نفر را به شکل زامبی، گریم می‌کنند.

این‌گونه که پیداست فرآیند گریم زامبی‌ها دقیقاً همانند خط تولید کارخانه‌ها صورت می‌گیرد و یک گریمور کشیدن سایه‌های زیر چشم و گونه را انجام می‌دهد. گریمور بعدی قسمت‌هایی از صورت را رنگ می‌کند تا استخوان‌ها حالتی بیرون‌زده و وحشتناک پیدا کنند. گریمر بعدی نیز وظیفه پاشیدن خون به صورت زامبی‌ها را بر عهده دارد و آخرین گریمور به موهای بازیگران کاندیشنر می‌زند تا موهای زامبی‌ها نیز حالتی کثیف و شلخته پیدا کند.

مرد دوزیست در فیلم شکل آب

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

اگر فیلم‌های اسکاری هر سال را دنبال کرده باشید بدون شک فیلم شکل آب را دیده‌اید و هنرنمایی مرد دوزیستی که در این فیلم حضور داشت نظر شما را جلب کرده است. این مرد چهره‌ای عجیب و غریب داشت و به راحتی نمیشد هنرپیشه‌ای که پشت این نقاب قرار دارد را شناسایی کرد.

شکل آب توانست جایزه فیلم بهترین فیلم اسکار سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند و بدون شک این جایزه را مدیون خلق شخیت مرد دوزیست این فیلم هستیم که لباس و گریم فوق‌العاده‌ای داشت. جالب است بدانید داگ جونز بازیگر نقش این مرد دوزیست بود و فرآیند طراحی لباس و گریم این شخصیت چیزی حدود ۳ سال به طول انجامید.

در ابتدا طراحی این لباس از دفترچه شخصی گیرمو دل تورو شروع شد و این طراحی‌ها به دست سازنده‌های لباس مرد دوزیست افتاد تا پس از سه سال فرآيند طراحی و ساخت این لباس کامل شود. داگ جونز که این لباس را بر تن می‌کرد در مصاحبه‌ای گفت پس از اینکه لباس را می‌پوشید تقریباً هیچ چیز نمی‌شنید و هیچ چیزی را نیز نمی‌توانست لمس کند.

جالب اینجاست که این مرد دوزیست هیچ دیالوگی در فیلم نداشت که داگ جونز ادا کند و این امر نیز مشکلات بازی در این نقش را بیشتر می‌کرد. البته داگ جونز در کنار مشکلاتی که با این لباس داشت مدعی شد پوشیدن لباس باعث می‌شد تا از شر گریم سنگین خلاص شود و به جای اینکه چندین ساعت گریم‌های سنگین را تحمل کند، کافی بود تا لباس مرد دوزیست را برتن کند تا در نقش او فرو برود.

ناگفته نماند تن کردن و درآوردن این لباس نیز بسیار دشوار بود و وقتی داگ جونز لباس را به تنش می‌کرد مجبور بود حدود ۱۶ تا ۱۷ ساعت با همین لباس باقی بماند.

ایری در سرزمین میمون‌ها

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

هلنا بونهام کارتر در نسخه بازسازی شده فیلم سرزمین میمون‌ها محصول سال ۲۰۰۱ حضور پیدا کرد، این بازیگر سرشناس در آن زمان همسر تیم برتون، کارگردان همین فیلم بود. هلنا در مصاحبه‌ای با سینما دات کام، مدعی شد گریم او در این فیلم چیزی حدود ۴ ساعت طول می‌کشید و در کنار گریم صورت، هلنا بونهام کارتر مجبور بود لباس میمون را نیز بر تن کند که از قرار معلوم این لباس بسیار گرم و ناراحت‌کننده بود.

هلنا در خصوص این لباس گفت وقتی آن را می‌پوشید عملاً هیچ چیزی نمی‌شنید و دستکش‌های میمون‌مانندی که به دستش کرده بود اجازه نمی‌داد چیزی را لمس کند یا با دست‌هایش کاری انجام دهد. مشکلات هلنا در این فیلم به همین‌جا ختم نمی‌شد و روکش دندان‌های بزرگ که همانند دندان‌های میمون بود در دهن او قرار می‌دادند تا چهره هلنا بونهام کارتر زیبارو واقعاً شبیه میمون شود.

این دندان‌ها جلوی خورد و خوراک هلنا را می‌گرفت و او در طول روز از طریق یک نی غذا می‌خورد، جالب اینجاست که استفاده از سرویس بهداشتی نیز با این لباس دردسرهای زیادی داشت و به همین دلیل هلنا در طول ساعات فیلمبرداری تا جایی که می‌توانست کمتر چیزی می‌خورد.

شخصیت ربات در سریال گمشده در فضا

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

اگر نسخه بازسازی شده فیلم گمشده در فضا محصول شبکه نت‌فلیکس را دیده باشید حتماً در جریان هستید که در این سریال شخصیت ربات با چیزی که در نسخه اصلی آن دیدیم تفاوت‌های زیادی دارد و همین موارد باعث شده تا این شخصیت جذابیت بیشتری پیدا کند. در این بین قسمت‌های زیادی از طراحی این شخصیت بر عهده جلوه‌های کامپیوتری بوده است که در این زمینه می‌توان به هاله دور او و همچنین چندین بازوی او اشاره کرد. اما این برایان استیل بود که با پوشیدن لباس این ربات به چنین شخصیتی جان داد.

جالب اینجاست که به لحاظ بصری هیچ شباهتی میان چهره ربات و برایان استیل پیدا نمی‌کنیم و کاملاً مشخص است که چهره رنگی ربات که دائم در حال تغییر است هیچ شباهتی با برایان استیل ندارد.

جبار رایسانی (Jabbar Raisani)، ناظر جلوه‌های ویژه‌ این سریال در مصاحبه‌ای با ایندی وایر (IndieWire) به نوری که در چهره این ربات نمایش داده می‌شود اشاره کرد و تأکید داشت تیم طراحی چهره این ربات سعی کرده‌اند با نمایش این نور به ربات حالتی فضایی بدهند، و تماشاچی مجذوب رمز و راز پنهان چهره این ربات شود. این طراح ارشد در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد که از رنگ و نور در چهره‌ روبات برای به تصویر کشیدن حالت‌های روحی این روبات کمک گرفته است.

شخصیت دِرن در فیلم پیوند

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

سازندگان فیلم پیوند (Splice)، محصول سال ۲۰۰۹، مدعی هستند ایده ساخت این فیلم از تصویر واقعی یک موش آزمایشگاهی الهام گرفته شد. گوش‌های این موش بخت‌برگشته بر اثر آزمایشگاه‌های مختلف از پشت سرش در آمده بود. در همین راستا وینچنزو ناتالی کارگردان این فیلم در حین نوشتن فیلمنامه از متخصصین ژنتیک کمک می‌گرفت تا شخصیت‌هایی که خلق می‌کند تاجای ممکن واقعی و باورپذیر باشند.

همین تلاش‌ها بود که شخصیت درن (Dren) در این فیلم با حالتی عجیب و غریب اما واقع‌گرایانه خلق شد. جالب اینجاست عجیب و غریب بودن درن باعث نشد تا زیبایی او کاملاً از بین برود و با‌ شخصیتی انسان‌مانند طرف بودیم که دم، بال و سه پا داشت. جالب اینجاست دلفین شانیاک (Delphine Chanéac) بازیگر فرانسوی نقش درن، به لحاظ ظاهری دختری زیبارو و جذاب است و چهره بدون گریم او با درن در این فیلم نیز شباهت‌هایی دارد.

وینچنزو ناتالی برای اینکه شخصیت درن با هنرمندی تمام خلق شود، به جای کمک گرفتن از طراحانی که در سینما مشغول هستند، سراغ طراحان هنرهای زیبا را گرفت تا با هیولایی زیبا طرف باشیم که در عین عجیب و غریب بودن، زیبایی‌های نفته‌ای را پشت چهره‌اش داشت.

کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای با مجله پاپیولار مکانیکز (Popular Mechanics) مدعی شد به نظر او تغییرات جزئی اما ظریف و با معنا، اثربخشی بیشتری در خلق یک موجود غیرطبیعی دارد و به همین دلیل به جای اینکه تغییرات بزرگ و فاحشی را در شخصیت درن ایجاد کند، با توجه به تغییرات ظریف اما تأثیرگذار توانست شخصیتی خلق کند که برای مخاطب باورپذیرتر است.

جنیتور در فیلم سایلنت‌ هیل

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

اگر اهل بازی‌های ویدئویی باشید بدون شک مجموعه بازی‌های سایلنت‌ هیل را دیده‌اید و به‌خوبی می‌دانید این بازی‌ها به عنوان شاهکاری در میان بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند. معروف شدن بازی‌های سایلنت هیل باعث شد تا شاهد ساخت چند نسخه سینمایی از این بازی‌ها نیز باشیم.

روبرتو کامپانلا (Roberto Campanella)، به عنوان هنرمندی که در طراحی رقص‌های باله شهرت دارد در طراحی حرکات و ظاهر هیولاهای سایلنت هیل نقش مهمی داشت. این هنرمند که تاکنون جوایز زیادی را نیز از آن خود کرده است در طراحی شخصیت‌ مرد دوزیست در فیلم شکل آب نیز دست داشت. روبرتو در فیلم سایلنت‌ هیل نه‌تنها وظیفه طراحی حرکات هیولاهای این فیلم را بر عهده گرفت بلکه به طراحی ظاهری هیولاهای اصلی این فیلم کمک کرد که در این زمینه می‌توان به هیولای کله‌هرمی و کالین اشاره کرد.

شخصیت کالین که در مجموعه سایلنت هیل با نام جنیتور نیز شناخته می‌شود در فیلم سایلنت هیل، مردی بود که به دلیل تعرض به دختری مجازات شده بود و در رنج و عذاب همیشگی قرار داشت. این دختر درنهایت کالین را با سیم‌خاردار در همان جایی که کالین به او تعرض کرده بود به قتل می‌رساند. کالین نیز با همان حالتی که با سیم‌خاردار کشته شده بود در راهروهای مدرسه برای همیشه سرگردان می‌ماند.

بازیگر نقش کالین در فیلم سایلنت هیل در مصاحبه‌ا‌ی گفت در تمام مدت گریم و فیلمبرداری مجبور بود سرش با سیم‌خاردار به پشت بدنش بسته شده بود و ایفای نقش در فیلم سایلنت هیل باعث شد تا مدت‌ها گردن درد داشته باشد.

صورت‌چرمی در فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

در سال ۲۰۰۳ شاهد نسخه‌ای بازسازی شده از فیلم معروف و ترسناک کشتار با اره برقی در تگزاس بودیم. در این فیلم اندرو برینیارسکی (Andrew Bryniarksi) نقش صورت‌چرمی را برعهده گرفت، جالب است بدانید این هنرپیشه از ابتدا قرار نبود در این فیلم بازی کند اما ظاهر نسبتاً چاق وی باعث شد تا مارکوس نیسپل، کارگردان این فیلم برای بازی در نقش صورت‌چرمی دعوت کند.

اندرو برینیارسکی که سابقه حضور در دنیای بدنسازی را نیز داشت در مصاحبه‌ای گفت فردی که قرار بود در این فیلم نقش‌ صورت چرمی را بر عهده بگیرد، در خصوص اندازه جثه‌اش به کارگردان دروغ گرفته بود و کارگردان نیز که به دنبال یک هنرپیشه فربه و درشت‌‌اندام می‌گشت به اندرو پیشنهاد بازیگری می‌دهد.

اگر فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس را دیده باشید حتماً در جریان هستید که شخصیت منفی این فیلم پوست صورت قربانیان خود را می‌کند و از پوست آنها برای صورتش ماسک درست می‌کند. در همین راستا اندرو برینیارسکی نیز به کارگردان فیلم گفته بود که او مشکلی با ماسک‌زدن ندارد و اصلاً به این دنیا آمده تا ماسک به چهره‌اش بزند!

جالب اینجاست که اندروو برینیارسکی به لحاظ شخصیت و رفتار تفاوت‌های زیادی با نقش صورت‌چرمی داشت و در فرصت‌های بیکاری که بین فیلمبرداری پیش می‌آمد به کابین‌اش می‌رفت و گیتار میزد.

شخصیت لورچ در خانواده آدامز

با چهره‌هایی که پشت هیولا‌ها پنهان شده‌اند آشنا شوید

طرفداران سریال‌های قدیمی بدون شک مجموعه خانواده آدامز را که در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ پخش می‌شد را دیده‌اند. در این سریال شاهد حضور بازیگری بودیم که قد و قامت بسیار بلندی داشت. قد تد کسیدی دقیقاً ۲ متر و ۱۰ سانتی‌متر بود و بازی ماندگار او در نقش لورچ برای همیشه در ذهن مخاطبین ماندگار شد.

تد کسیدی قبل از اینکه به دنیای سینما و تلویزیون رو بیاورد بسکتبال بازی می‌‌کرد و به همین دلیل نیز بود که قد بسیار بلندی داشت. تد کسیدی در این سریال زیاد صحبت نمی‌‌کرد و تنها چند تکه کلام معروف داشت که این تکه‌کلام‌ها را نیز با صدای بم و مخوفی به زبان می‌آورد.

جالب است بدانید تد کسیدی بر خلاف ظاهر ترسناک و شخصیت شروری که در این سریال به او واگذار کرده بودند، مرد بسیار خوش‌قلبی بود. به‌غیر از این نقش، تد کسیدی یکی دو اثر دیگر را نیز به کارنامه‌اش اضافه کرد و در سال ۱۹۷۹ از دنیا رفت.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید و شخصیت‌های خاصی را می‌شناسید که هنرپیشه این شخصیت‌ها تفاوت‌های زیادی با فیلم‌ها دارد، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این شخصیت‌ها بگویید.

منبع: nickiswift

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت بر این گریمورها

    • اسمم یادم نبید

      نفر هفتمی سمت راست شبیه آقای دکتر شریعتی ، مجری ستاره برنامه سمت خداس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش اومدى. دفعه قبلى كه اين صفحه را ديدم گفتم جاى شما خاليه. پس تشريف آورديد بسلامتى

      • بدون نام

        خودت شبیهشی میمون جان

    • علي دوهزار

      اگه دختر شريفي نيا ، مهراوه ) قرار بود نقش هيولا بازي كنه ميگفت نياز به گريم سنگين نيست ، ابروهام رو شيطوني كنيد ( با مداد ) يكم سايه چشمام رو بيشتر كنيد ، يك عينك دسته كائوچويي هم ميزنم ، با رژ لب سياه و لاك ناخن سياه ، همين بسه

    • بدون نام

      چهره ی پشت هیولا بهتر از هیولای پشت چهر ه است.
      گروه دوم نقاب می زنن و کارهاشون را به پیش می برن

    • .....

      اوه چه مطلب پر بحثی ؟؟
      خسته نشدین از این همه کامنت ؟

    • بدون نام

      به عنوان کسی که تقریبا همه فیلم های برنده اسکار رو دیدم عرض میکنم؛ شکل آب یه فیلم ساده و سطحی بود و اصلا در سطح اسکار نبود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا کارشناس

    • بدون نام

      شکل واقعیشان خیلی شبیه فیلمهایشان است !!!!!!

    • بدون نام

      پس سمندون چی؟؟

    • بدون نام

      شمایی که اجازه انتشار هر نظری رو میدی،واقعا براتون متاسفم،نمیخوام بقیه بخونن فقط برای خودت نوشتم...

    • بدون نام

      این چهره ها در روز قیامت خجل خواهند شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از چه منظری همچین حرفی می زنید؟

    • هیولای پشت چهره

      ممنونم از مطلبتون . لطفا هیولاهای داخلی را هم که پشت بعضی چهره ها پنهان میشوند را نیز معرفی کنید .

    • بدون نام

      عروس سياهپوش شبيه ويشكا آسايشه

    • بدون نام

      شخصیت راهبه تو فیلم the nun رو یادشون رفته...

    • بدون نام

      ایشهههه هیچ کدوم به گرد پای گریم کیمیا نمی رسیدن

    • بدون نام

      شخصیت سزار توی فیلم سیاره میمون ها چی من شنیدم یک آدم واقعی بازیش کزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        او یک آدم واقعی نبوده. او یک حیوان صفت بوده که فقط نام آدم را یدک میکشیده

    • بدون نام

      کاش مترجم یکم ذوق به خرج بده و اسامی فیلم ها رو ترجمه نکنه چون خیلی غیر حرفه ایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج