۸۳۹۲۱۴
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: کفاشیان باید در AFC از ایرانی‌ها حمایت کند

سرمربی کروات سرخپوشان با انتقاد نسبت به عملکرد داوری دیدار با پاختاکور از علی کفاشیان خواست از حق باشگاه‌های ایرانی در کنفدراسیون دفاع کند.

ورزش سه: برانکو درباره شرایط تیم در آستانه بازی با نساجی قائمشهر و حضورشان در چمن مصنوعی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم ما کارمان را روز گذشته در لیگ قهرمانان آغاز کردیم. همانطور که بارها گفتم این سخت ترین سطح بازی ها در آسیا محسوب می شود و هر تک امتیاز هم خیلی مهم است. دیروز از عملکردی که بازیکنانم داشتند راضی هستم و افتخار می کنم به آن.

وی ادامه داد: ماریو بودیمیر را در تمرین امروز در اختیار نداشتیم و دیگر بازیکنان در فرم خوبی حضور داشتند. البته که دوباره یک بازی سخت و اینبار با نساجی پیش رو داریم. بخصوص اینکه این بازی در چمن مصنوعی است اما ما باید بازی کنیم و این بار هم با همان جاه طلبی در زمین حاضر خواهیم شد. سیامک نعمتی و شایان مصلح محروم و مصدوم هستند.

برانکو درباره امید عالیشاه نیز اینطور توضیح داد: امید در آخرین تمرین پیش از بازی با پاختاکور مصدوم شده و برای بازی بعدی مقابل نساجی کنارمان نیست و درباره بازی با قطر باید ببینیم شرایط به چه شکل خواهد بود.

سرمربی کروات درباره گل دریافتی از پاختاکور که با خطای آفساید همراه بود اینطور توضیح داد: گل آنها قانونی نبود. ابتدا خطا شد و بعد به روشنی مشخص بود که آفساید بود. من اصلا نمی توانم تصور کنم داور چطور آن را پذیرفت اما این سرنوشت ماست. وقتی می گویم از بازیکنان راضی هستم به این خاطر است که بعد از این صحنه تمرکز و اعصاب شان برهم نخورد و تلاش کردند.

برانکو در واکنش به اینکه با توجه به اینکه ایرانی ها در کنفدراسیون لابی قدرتمندی برای مقابله با این کارشکنی‌ها و ناعدالتی‌ها ندارد گفت: ما به طور کلی منفعتی از قضاوت داوران نمی خواهیم. من امیدوارم آقای کفاشیان بتوانند کاری کنند و از باشگاه‌های ایرانی حمایت کنند.

وی درباره فشردگی بازی‌ها و صحبت‌هایی که درباره تغییر تاریخ بازی و همچنین کمک‌هایی که به دیگر باشگاه‌ها برای انجام بازی خارج از خانه در یادگار امام (ره) گفت: من نمیتوانم درباره تقویم و برنامه حرف بزنم. این نوع برنامه ریزی برای باشگاه‌های نمونه ندارد. ما می توانستیم تاریخ بازی نساجی را تغییر ندهیم. ۵ روز قبل از دربی تهران و در ایام عید. این یک دردسر بزرگ است. این مساله به من مربوط نیست که بخواهم درباره بازی تراکتورسازی و مکانی که برگزار می‌شود صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      وزیر کم بود حالا نوبت کفاشیان شد لنگی

      پاسخ ها

      • ح

        تو کجات میسوزه وچرامیسوزه وچقدمیسوزه خدامیداندامابهتراست به دستورمموتی آب را بریزی همانجایکه میسوزد.
        برانکو گفتن آقای کفاشیان بایددرآسیا ازایران دفاع کنه متوجه شدی!!!

      • ایهان پاشا

        باید زودتر از اینا می رفتن هیچ سودی برای فوتبال ما نداشتن .‌کسی باید رئیس باشه که سابقه ورزشی داشته باشه یا اطلاعات ورزشی فول داشته باشه متاسفانه تو کشور عزیز ما همه جی برعکس تعریف شده ورزشیهای ما تو خونه بیکاران مثل اقای دادکان یا فتح االله زاده کسیهای ورزشی نیستن یا شاید هم اصلن توپ فوتبال از نزدیک ندیدن سر کارن .....درضمن من یک تراکتوری هستم گاهن می بینم در مورد تیم محبوب تراکتور به صورت مغرضانه و حسودانه انتقاد الکی یا تهمت تبانی بدون دلیل مدرک .من یه سوال از دوستان فوتبالی دارم ایا کسی که کارمند یه باشگاه باشه از اون باشگاه حقوق بگیره می تواند تو یک لیک حرفه ای داوری کنه چرا کسی تو یک رسانه ملی در موردش نقد بررسی نمی شود ... چه اشکالی داره یک مثل زنوزی بیاد یک تیم پرطرفدار اداره کنه و دل چند میلیون عاشق فوتبال به دست بیاره تعریف فوتبال یعنی چی مگه شعار ما این نیس فوتبال با هوادارش جذاب چون اگر هوادار یا تماشاگر نباشه فوتبال چه معنای داره ..اگر هوادار نباشه تو فوتبال سران فوتبالی به چه دردی می خورد اون وقت می شن دکور و بیت المال خورجامعه ..تراکتور تنهای تیم هس که تو لیک ایران به صورت حرفه ای لیک ایرانو جذاب کرده دلیلشم مثل تیم های اورپای هس که تو تبریز فقط همه طرفدار تراکتور هستن دیگه فوتبال ایران از دو قطبی بودن در امده ینی به لیک شخصیت داده شده ...اگرتنقاصی تو توضیحاتم هس ببخشین من فقط یک هوادار فوتبالی هستم
        .
        .

    • مهدی

      اگه حمایت کند دیگه نمی تواند به دلار حقوق بگیرد باید خفه بماند تا پول بگیرد این است غیرت ایرانی

      پاسخ ها

      • ترختوری ام با افتخار!

        به این خاطر میگه که یه باشگاه هر چقدر هم اعتراض کنه که گل حریف آفساید بوده نمی تواند کاری ازپیش ببرد ولی مسئولین ایرانی در کنفدراسیون اگر کرسی دارند باید بتوانند از حق تمامی باشگاه ها از جمله حق بازی در ایران جلوی تیم های عربستانی دفاع کند.

    • بدون نام

      کفاشیان مگر به غیر از خنده بیخود کاری دیگر هم.بلد است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله گاهی اوقات نخندیدن هم بلده

    • بدون نام

      همون جورزمان کیروش بزرگ حمایت کردوالانم حمایت میکنه اون پولش وبگیرایران مهم نیست براش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج