۸۳۹۲۳۳
۱۳ نظر
۵۰۳۴
۱۳ نظر
۵۰۳۴
پ

مجری تیپ طنز شبکه کردستان اخراج شد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان بدنبال بیان الفاظی خارج از عرف و ادب جامعه توسط مجری تیپ طنز شبکه استانی در یک برنامه زنده، او را از حضور در همه برنامه های صدا و سیما کنار گذاشت و اخراج کرد.

ایرنا: مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان بدنبال بیان الفاظی خارج از عرف و ادب جامعه توسط مجری تیپ طنز شبکه استانی در یک برنامه زنده، او را از حضور در همه برنامه های صدا و سیما کنار گذاشت و اخراج کرد.

مجری تیپ طنز شبکه کردستان اخراج شد

برنامه «چریکه شه و» به گفته مسئولان صدا و سیمای مرکز کردستان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه اصالت و فرهنگ است. دوشنبه شب ۱۳ اسفند، مجری تیپ طنز این برنامه به خیال قطع بودن میکروفن در شوخی زننده ایی با عوامل پشت صحنه، کلماتی به زبان آورد که هزینه بسیاری برای این برنامه و شبکه استانی کردستان ایجاد کرد.

در پی این رفتار دور از ادب و نزاکت، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان در اطلاعیه ای از مخاطبان این برنامه و مردم استان عذرخواهی کرد. در این اطلاعیه با اشاره به اتفاق سهوی رخ داده در برنامه «چریکه شه و» آمده است: رویکرد صدا و سیما در همه برنامه‌ها رعایت عفت عمومی و اخلاق اسلامی است و از آنجا که در برنامه زنده اشتباه فردی و تکنیکی رخ داده و قابل کنترل هم نبوده از همه مخاطبان شبکه استانی کردستان عذرخواهی می‌کنیم.

قطعا همه مخاطبان تایید می‌کنند که ترویج اخلاق حسنه و ارزش‌های اخلاقی در جامعه از اهداف کلان و ماموریت‌های رسانه ملی است و صدا و سیمای مرکز کردستان هم از این امر مستثنی نیست و شبکه‌ای که ۲۴ ساعت برنامه پخش می‌کند و بخش زیادی از برنامه‌های آن زنده است، نمی‌تواند از کژی، کاستی و نقصان مبرا باشد.

به همین دلیل بی نزاکتی و بی اخلاقی فردی را نباید به تمام یک سازمان تعمیم داد و بدون شک ناراحتی کارکنان صدا و سیمای مرکز کردستان از این بی نزاکتی، کمتر از شما مخاطبان گرامی نیست. در این اطلاعیه تاکید شده است: به دستور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان، مجری تیپ طنز برنامه «چریکه شه‌و» از تمام برنامه‌های مرکز اخراج و با سایر عوامل اجرایی نیز برخورد شد.

رفتار این مجری تیپ طنز بازخورد و واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشت و کاربران با تقبیح این رفتار در آنتن زنده صدا و سیما و حتی در پشت پرده سازمانی که رسالت سنگینی در به دوش کشیدن بار فرهنگی استان فرهنگی کردستان دارد، خواستار برخورد قاطع و جلوگیری از تکرار چنین رفتارهایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      واقعا این توضیحات اعصاب خورد کن هستن ، یعنی شما نمیدونی مجریه برنامه داره با نقاب با مردم حرف میزنه و جدا از برنامه و دوربین چه شخصیتی داره.....
      اون شخص که باید اخراج میشد اما شما چرا موندین و استعفا نمیدین که صلاحیت جذب نیروی سالم انسانی رو ندارین

      پاسخ ها

      • لبی

        چی گفته؟؟؟

    • بدون نام

      شبکه اصالت وفرهنگ خخ

    • بدون نام

      حالا این بنده خدا یه اشتباه لفظی با همکارای خودش شوخی کرده هم خودش وهمه میدونن که به عمد نبوده . فکر نکنم مردم فهیم کردستان همه راضی باشن که این مجری رو دم عید از کار برکنار کنن. مسولین هم گاهی اشتباه میکنن . اونارو به پای این که سهوی نبوده جم و جورش میکنن.

    • آدولف هیتلر

      خوب یه نظرسنجی بین مردم عزیز کورد بزارند ببینند کسی ناراحت بوده یا نه اگه میخاند زیادی عفت عمومی رعایت بشه ملت میرند ماهواره میبینند

    • بدون نام

      وقتی هر آدم بی شخصیتی رو ور میدارن میارن این میشه دیگه. البته بهتره بگیم آدمهای بی ظرفیت که ظرفیت مشهور شدن حتی در استان خودشون رو ندارند. آدمهایی که خانواده شون بهشون یاد ندادن با کمی شهرت خودشون رو گم نکنند.

    • بدون نام

      آسمان به زمین آمده
      هوار هوار,

    • بدون نام

      خوب سهوا یه حرف اشتباه از دهنش پریده ،چرا انقدبزرگش کردید صداوسیما و کشور هیچ مشکلی نداره فقط این کلمه زشت بوده خخخخ

    • مهدی اس

      همه ماها تو خلوتمون شوخیای اینچنینی داریم . خیلی به فکر فرهنگ مردمید ، با عوامل سریال دو تا بچه ۱۵ ساله که دل و قلوه میدن برخورد می کردید

    • ایوب

      این مجری (ارمان )انگاری ازدماغ فیل افتاده باون دماغش .اصلا خیلی گوشت تلخه .حیف مردم کورد که این مجری وامثالهم هرشب تو تلویزیون اونو تحمل میکنن

    • سهراب

      از این سوتی ها تو شبکه کردستان و ایران زیاده ولی مردم خوب توجه نمیکنن و متاسفانه سرسری و بدون توجه از کنارش رد میشن که اگه مردم یکم آگاهی داشته باشن باید برای حذف کامل این شبکه دست به کار بشن. از خانوم کلوندی گرفته تا اون اقایی که صبح ها برنامه رادیو رو اجرا می کنن.

    • سهراب

      تا زمانی که نخبگان ما به کشورهای خارجی اجبارا مهاجرت می کنن و پخمه گان اینجا رییس میشن بیشتر از این انتظاری نیست. یکی مثل اقای بهمن قبادی مجبور به مهاجرت میشه یکی هم مثل امان اللهی میشه رییس صدا و سیمای کردستان....

    • سنندجیم

      توی کشوری که نخبه ها میرن اون ور با قاچاقچی اونجا هم بهترین زندگی رو براش میسازن.ولی اینجا تموم آدم های بیسواد و ......فقط با پارتی همه چی جوره از این بهتر که نمیشه مثلا امان اللهی چون خانواده....و خلاصه.....مثلا شما میگید شبکه بومی و فرهنگی
      اگه بومی چرا از تمام کشور لوتی میارین.بابا بخدا این توهین هستش به خوانندگان قدیمی...
      ای کاش این برنامه که هیچ کلا شبکه استانی برای همیشه قطع. نه بخاطر این حرف بخاطر همه چیز .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج