۸۳۹۳۷۸
۲۱ نظر
۵۰۱۲
۲۱ نظر
۵۰۱۲
پ

کارشناس جنجالی: پیام‌رسان‌های خارجی عامل ترور در کشورند

کارشناس فضای مجازی گفت: دشمن امروز اسلحه و تروریست وارد نمی‌کند؛ بلکه از طریق تلگرام و با آموزش افراد، در کشور ناامنی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری فارس: روح‌الله مؤمن نسب، در کارگاه سواد رسانه که در پردیس شکیب مهریز برگزار شد با اشاره به آسیب‌های پیام‌رسان‌ها و موتورهای جستجوی خارجی خاطرنشان کرد: موتور جستجوی گوگل، تمام اطلاعات جستجوی کاربران اینترنت را در خود حفظ کرده است.

اطلاعاتی که گوگل ذخیره می‌کند اگر خود کاربر در جریان آن قرار گیرد حیرت‌زده می‌شود.

کارشناس فضای مجازی بابیان اینکه نادیده گرفتن حریم خصوصی و ترویج بی‌حیایی هدف دشمنان است افزود: پیام‌رسان‌های خارجی به تمام بخش‌های گوشی همراه هوشمند دسترسی کامل دارند و می‌توانند در هر زمان بدون اجازه صاحب گوشی همراه، عکس‌برداری یا فیلم‌برداری کند.

مردم نیز که تا چند سال اخیر با کشیدن پرده‌های خانه، حریم خصوصی خود را حفظ می‌کردند یا بانوان ایرانی که نسبت به‌عکس های خود حساس بودند، اکثراً امروز از چهره خود و تمام زوایای زندگی خصوصی‌شان عکس می‌گیرند و در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.

وی بابیان اینکه می‌توانیم با شناخت زمینه دشمن، برنده جنگ نرم باشیم عنوان کرد: در جنگ سخت، حمله نظامی دشمنان را دفع کردیم و توانستیم پیروز شویم، زیرا مادران این سرزمین باتربیت فرزندان صالح و پاک و اعزام آن‌ها به جبهه‌ها در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

اراده و ایمان قوی اسلحه مردم ایران بود؛ اسلحه‌ای که دشمن نداشت و امروز در جنگ نرم تلاش می‌کند این اسلحه را از مردم بگیرد.

مؤمن نسب با انتقاد از مردم به خاطر عدم مطالبه گری اظهار داشت: مسدود شدن پیام‌رسان‌های خارجی باید مطالبه مردم باشد. دشمن امروز اسلحه و تروریست وارد کشور نمی‌کند بلکه با آموزش برخی افراد سست‌عنصر در کشور ناامنی ایجاد می‌کند.

در حادثه رژه اهواز، برخی از جوانان اهوازی از طریق تلگرام جذب داعش شده بودند و با استتار اسلحه در حاشیه مراسم رژه موجب شهادت ۲۵ نفر از مردم و از دست دادن جان خود شدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت خانواده گفت: رهبر معظم انقلاب از خانواده به‌عنوان تنگه احد نظام جمهوری اسلامی یاد کردند. اهمیت مراقبت از افراد خانواده بسیار مهم‌تر از جهاد فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم است؛ زیرا خانواده آسیب‌دیده به جامعه نیز آسیب وارد می‌کند.

مؤمن نسب ادامه داد: باید به نسل جوان توجه شود و آن‌ها را به سمت معنویت سوق داد. در خانواده مهم‌ترین رکن مادر است.

اگر مادر خانواده سالم بماند خانواده نیز مصون می‌ماند اما اگر مادر خانواده مبتلا شود و با سرگرم شدن به فضای مجازی از تربیت فرزند و شرایط حاکم بر خانواده غافل شود، مشکلات بسیاری دامن‌گیر خانواده و جامعه می‌شود.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: رأس حکومت شخصیتی معمم، باتقوا و هوشیار است اما بدنه حکومت سرگرم بازی و فضای مجازی است؛ بنابراین پدر و مادرها، مساجد و دانشگاه‌ها به‌جای تربیت نسل جدید و نظارت دقیق و جدی بر امور مختلف بی‌توجه و بی‌خاصیت شده‌اند؛ حوزه علمیه نیز بی‌اثر شده است؛ زیرا نمی‌خواهند تاثیرگزار و جریان ساز باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گم شو گلم
      معلوم نیست از کدوم آخور میخوره ...

    • بدون نام

      این ادمها را الکی تیتر نکنید شک نکنید سر بزنگاه زهر خواهند ریخت

    • بدون نام

      خاموش

    • بدون نام

      حرف دل منوزدی!ولی حیف کسی بحرف ماگوش نکرد!

    • دادستان

      این آقا که برا جمع کردن طومارررر استاده چرا حالا داره زار میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیقت را گفته

    • میثم تشویق

      کاملا درست گفته، درود بر ایشون. لعنت به تویی که تیتر زدی :کارشناس جنجالی!

    • قلی

      برو عمو ....دیر اومدی .زود هم میخواهی برویذ

    • ,رسول

      کارشناس محترم ،ما نه جنگ نرم می‌خوایم ، نه جنگ سخت ،ما فقط می‌خوایم زندگی کنیم ،چرا شماره اینقدر علاقه به جنگ و خونریزی دارین ، به جز چند کشور ،مگه تو سایر کشورها هی دم از جنگ میزنن ، آنها فکر اقتصاد ، تکنولوژی ،سلامتی ،کیفیفت زندگی مردم هستند ولی ما فقط فکر جنگیم .

    • ناشناس

      افرادی مثل او کارشناس نیستند. جیره خوار و مزدورحکومت هستند که از افشای حقایق در فضای مجازی وحشت دارند.

    • بدون نام

      ترور در جهان قبل از تلگرام وجود نداشته مگر چاقویی که درتمام آشپزخانه های منازل که زندگی میکنم وجود نداره پس چراهمه ادمکش نشده اند بیا نحوه استفاده صحیح اموزش وراهنمایی اراهه بدید تجربه ویدو راتکرار نکنید می توانید به عنوان ابزاری برای امر به معروف جامعه ومسئولین استفاده کنید اگر همین شبکه های نباشد ایا همه چیز درست میشه همیشه منفی رابزرگنمایی نکنیم

    • بدون نام

      اگه فضای مجازی بده چرا کارگاه زدی ازش پول درمیاری کارشناس عزیز؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بیا برو جمع کن بساطت را . هر کی از راه میرسه میخواد دیده بشه یه نظر چرت میده.

    • بدون نام

      طرز تفکرات داعشی

    • rahman

      برو بابا حرف مفت میزنی

    • بدون نام

      شرایط ایده آل یک مملکت را امنیت و اقتصاد میسازد...کادالفقر ان یکون کفرا. فقر منجر به کفر میشود. با حرف زدن هم هیچی درست نمی شود

    • سربانتین

      خاک بر سر من کنن که در کشورم چنین آدمی شده کارشناس ! آخه این چی می فهمه که بهش تریبون میدید

    • بدون نام

      ببخشید اون دوره گذشت الان بچه تربیت نمیکنیم که بفرستیم جنگ شما سر کار بمونی راحت و لاکچری زندگی کنی

    • بدون نام

      یکی نیست به این مردک بگه تروریستهای بین المللی ابزارهایی دارن که عمرا ماها سر در نمیاریم و با همونا کارشون رو پیش میبرن. آخه تلگرام و... میشه ابزار تروریستی؟ نهایتش چهارتا پیام رد و بدل میکنن. شما میگید پشه هم نمیتونه از مرز بدون رصد رد بشه. خیلی لیاقت دارید برید کشف رمز کنید پیامهاشون رو. عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه.

    • بدون نام

      تو دیگه حرف مفت نزن برو پی کارت

    • بدون نام

      یعنی اینقدر که ملت به فضای مجازی تعصب دارند نه به وضعیت اقتصتدی و نه حتی به ناموسشون دارند برا همین دولت تو همون فضا سرگرمتون داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج