۸۳۹۴۷۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

نامداری: رئال هم از آژاکس ۴ گل خورد

استقلال در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدوحیل سه بر صفر شکست خورد تا شروع بدی داشته باشد.

ایلنا: استقلال در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدوحیل سه بر صفر شکست خورد تا شروع بدی داشته باشد. این تیم هفته آینده باید به مصاف العین امارات برود که قبل از این مسابقه یک دیدار با نفت مسجدسلیمان خواهد داشت. در این راستا گفتگویی با اشکان نامداری مربی دروازه‌‌بانان استقلال انجام دادیم که او اعتقاد دارد تیم‌های ایرانی قابل قیاس با تیم‌های قطری نیستند.

چرا اینطور شد؟!

به هرحال فوتبال همین است و تیمی که ۴۵ میلیون دلار هزینه می‌کند و بازیکن ۱۰ میلیون دلاری می‌گیرد، باید هم این نتیجه را بگیرد. اگر بخواهیم عقلانی حساب کنیم حق این تیم‌هاست که نتیجه بگیرند. اگر هم می‌بینید گاهی وقت‌ها تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربی نتیجه می‌گیرند به انگیزه و تعصب آنها برمی‌گردد و بحث فنی نیست.

وقتی از چند کیلومتری نزدیک استادیوم‌های تیم‌های عربی می‌شوی و امکانات آنها را می‌بینی تازه متوجه می‌شوی که چقدر عقب هستیم. ما یک زمین تمرین برای آماده‌سازی تیم نداریم و هر روز در یک زمین خراب تمرین می‌کنیم. این مشکلات را کنار سایر مشکلات بگذارید و ببینید آنها کجا هستند و ما کجاییم!

قبول دارید می‌توانستید طوری بازی کنید تا مساوی بگیرید چون نیمه اول خوب بازی را اداره کردید؟

اول اینکه ما دنبال مساوی نبودیم و می‌خواستیم بازی را ببریم. نیمه اول شرایط تقریبا برابر بود ولی دیدید که حریف از همه طرف فشار آورد و ۲۳ شوت به دروازه ما زد که نشان از قدرت آنها را دارد. شما نگاه کنید ببینید بن‌عطیه فصل گذشته کجا بازی می‌کرد و این فصل کجا بازی می‌کند؟!

او مثل یک بازیکنی بازی می‌کرد که انگار چندین سال است که در قطر بازی می‌کند. شما نگاه کنید ببینید قطر چطور با شایستگی قهرمان آسیا شد و چطور بازی کرد. اینها همش حکایت از زیرساخت فوتبال یک کشور را دارد که قابل قیاس با ما نیست.

قبول دارید کار سختی برای صعود دارید؟

ما تلاش می‌کنیم که از گروه صعود کنیم. من باز هم اعلام می‌کنم فوتبال ایران از لحاظ امکانات خیلی عقب‌تر از دیگر تیم‌های آسیایی است که نمونه‌اش را دیدیم در فینال آسیا نتوانستیم دو تا توپ سمت دروازه حریف ببریم و موقعیت گل ایجاد کنیم. این بحث من برای پرسپولیس نیست و کلی حرف می‌زنم و اعتقاد دارم که نباید از تیم‌های ایرانی توقع زیادی داشت.

مهدی رحمتی چقدر روی گل‌ها مقصر بود؟

در فوتبال وقتی یک تیمی گل می‌خورد هم مقصر هستند. مهدی رحمتی تلاشش را کرد و بدشانس بود که توپ‌های بدی به سمتش آمدند و گل شدند. ما نباید موقع باخت یک نفر را مقصر بدانیم. متاسفانه شبکه‌های اجتماعی هرچه دلشان بخواهد برای بازیکنان می‌نویسند و دنبال حاشیه‌سازی هستند.

الان نگاه کنید ببینید رئال مادرید قهرمان سه دوره اروپا چطور در زمین خودش از آژاکس چهار گل خورد و حذف شد. همین تیم چند روز قبل‌تر مقابل بارسلونا سه گل دریافت کرد و لیگ را از دست داد. فوتبال همین است و یک روز بد می‌آوری و یک روز هم شرایط خوب پیش می‌رود.

این حواشی‌های قبل بازی که برای بازیکنان از جمله منشا و غفوری آوردند چقدر در روند نتیجه تاثیر داشت؟

قطعا تاثیرگذار بود چون ما هم باید با نبود امکانات بجنگیم و هم با حواشی‌های به وجود آمده که از داخل خودمان درست می‌شوند. تیم‌های عربی تا بیخ دندان مسلح هستند و بدون دغدغه فکر بازی هستند، آن وقت در فوتبال ما هیچ امکاناتی وجود ندارد و حاشیه‌سازها نیز به موقع‌اش حاشیه‌سازی می‌کنند!

برای بازی با نفت آماده هستید؟

باید آماده باشیم. چاره‌ای نداریم و باید با فشردگی مسابقات کنار بیاییم.

مصدومیت و محرومیت بازیکنان به ضرر تیم تمام شد؟

بازیکنان جانشین خوب کار کردند ولی مشکل اینجا بود که تیم ما تازه شکل اصلی‌اش را پیدا کرده بود و بازیکنان با هم مچ شده بودند که یک دفعه چند نفر به دلیل مصدومیت و محرومیت بازی با الدوحیل را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه شدن رئال...چقدر شما عوضی و کثیف هستین...میخوان بااین حرفا طرفدارا رو گول بزنن...عوضیای کثیف...

    • بدون نام

      چرازمان منصوریان شش تای العین اینطورحرف نمیزدی مفت نگو

    • بدون نام

      نامداری جان العین هم شش تا براتون کنار گذاشته

    • بدون نام

      شما هم مثل رئال سه دوره پیاپی قهرمان قاره بشو بعد که افت کردی بیا زر بزن

    • بدون نام

      فقط خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      خب مثلا شما الان ریال ماردید هستید الان اونا میگن فاجعه رخ داده اینو قبول دارن که باید خیلی چیزا از جمله مربی و بعضی بازیکنا تغییر کنند ولی تو کیسه چخبره دارید هوادارانتون رو گول میزنید هنوز هم از رو نرفتید و ادعایه قهرمانی دارید یکم واقع بین باشید کیسه های حکومتی

    • ارتش سرخ

      انشاالله چهار گل هم. از الهلال نوش جان مي کنيد

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      چرا نظرات منو درج نمکنید ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج